Oprava a servis služobných motorových vozidiel 2024

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Oprava a servis služobných motorových vozidiel 2024
Kód zákazky: 194217/2024-2040
Kód oznámenia: 12369 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50112000-3
Predpokladaná hodnota: 83 845,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.5.2024 09:00
Vyhlásenie: 9.5.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Mlynské nivy
82715 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SI -
Miesto dodania: Mlynské nivy Bratislava - mestská časť Ružinov 82715 Slovensko
Zdroj:

Popis

Oprava a servis služobných motorových vozidiel a elektromobilov vrátane súvisiacich služieb (pohon – benzín/nafta/elektrika), servisné prehliadky (záručné aj pozáručné), údržba, diagnostika, garančné prehliadky motorových vozidiel, mechanické, karosárske, autoelektrikárske a lakovnícke práce, opravy po dopravných nehodách a škodových udalostiach, opravy elektromobilov vrátane súvisiacich služieb, pneuservisné práce, sezónne uskladnenie pneumatík a kolies, odtiahnutie a uskladnenie vozidiel v prípade poruchy alebo havárie, spolupráca s poisťovňou pri likvidácií poistných udalostí, dodávka tovarov, ktorými sa rozumie dodávka olejov a náhradných dielov súvisiacich s poskytovanou službou. Likvidácia kvapalín, mazív, pneumatík, neupotrebiteľných dielov a častí po oprave a iného odpadu vzniknutého opravou motorových vozidiel počas celého zmluvného vzťahu.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1290187
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky (ID: 47462)
  • Zákazka: Oprava a servis služobných motorových vozidiel 2024 (ID: 505179)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
  • IČO: 00686832
  • DIČ: 2021056818
  • Adresa
  • Ulica: Mlynské nivy
  • Číslo: 44/a
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82715
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: nina.kovarovicova@mhsr.sk
  • Telefónne číslo: +421248541318
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1646
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 194217/2024-2040
  • Názov: Oprava a servis služobných motorových vozidiel 2024
  • Opis: Oprava a servis služobných motorových vozidiel a elektromobilov vrátane súvisiacich služieb (pohon – benzín/nafta/elektrika), servisné prehliadky (záručné aj pozáručné), údržba, diagnostika, garančné prehliadky motorových vozidiel, mechanické, karosárske, autoelektrikárske a lakovnícke práce, opravy po dopravných nehodách a škodových udalostiach, opravy elektromobilov vrátane súvisiacich služieb, pneuservisné práce, sezónne uskladnenie pneumatík a kolies, odtiahnutie a uskladnenie vozidiel v prípade poruchy alebo havárie, spolupráca s poisťovňou pri likvidácií poistných udalostí, dodávka tovarov, ktorými sa rozumie dodávka olejov a náhradných dielov súvisiacich s poskytovanou službou. Likvidácia kvapalín, mazív, pneumatík, neupotrebiteľných dielov a častí po oprave a iného odpadu vzniknutého opravou motorových vozidiel počas celého zmluvného vzťahu.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Oprava a údržba osobných motorových vozidiel
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50116500, 34300000, 09211100, 50118000, 50100000
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO (uchádzač je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky) a § 32 ods. 1 písm. f) ZVO (uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu). Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. V prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname: - splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) uchádzač nepredkladá z dôvodu použitia údajov z Informačných systémov verejnej správy z portálu OverSi.gov.sk (uvedené platí len v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike), - splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) uchádzač preukáže doložením skenu čestného vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, ktorý bude tvoriť prílohu jeho ponuky. Vzor čestného vyhlásenia tvorí Prílohu č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a výmena informácií sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne cez Elektronickú platformu / IS EPVO. 2. Prílohy k Výzve na predkladanie ponúk sú zverejnené na profile VO k predmetnej zákazke, a to Príloha č. 1 - Podrobný opis (Špecifikácia predmetu zákazky), Príloha č. 2 - Vzor čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií Príloha č. 4 – Návrh Rámcovej dohody 3. Typ zmluvného vzťahu: Rámcová dohoda o poskytovaní služieb - Úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi fotokópiu platnej poistnej zmluvy zodpovednosti za škodu spôsobenú inej osobe s dokladom o zaplatení poistného (k nahliadnutiu originál), s poistným krytím na jednu poistnú udalosť min. 60 000,00 eur. - Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch (obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO a pod.), a tiež údaje o osobe oprávnenej konať v mene subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Uvedené informácie predloží úspešný uchádzač ako prílohu Rámcovej dohody. 4. Požadovaný termín dodania / dĺžka trvania: 48 mesiacov 5. Obsah ponuky: a) sken vyplnenej a podpísanej Prílohy č. 3 "Návrh na plnenia kritérií", b) relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO (viď časť 4.2"Súťažné podmienky", 4.2.1 "Dôvody na vylúčenie"), c) relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) a d) v spojitosti s § 35 ZVO (viď časť „Zoznam podmienok účasti“ Podmienka účasti 1 d) sken vyplneného a podpísaného návrhu Rámcovej dohody (Príloha č. 4), e) originál alebo úradne osvedčenú kópiu zmluvy o autorizácii pre jednotlivé značky vozidiel alebo zmluvu s autorizovanými servismi týchto značiek – zoznam vozidiel podľa prílohy č. 4 Rámcovej dohody. Túto podmienku možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 6. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. V prípade nejasností a potreby objasnenia ponúk, prípadne ich doplnenia bude uchádzač verejným obstarávateľom prostredníctvom IS EPVO vyzvaný na vysvetlenie, resp. doplnenie jeho ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nepredloží vysvetlenie ponuky, resp. ju nedoplní v lehote určenej verejným obstarávateľom alebo predložené vysvetlenie nebude dostatočné, jeho ponuka bude zo súťaže vylúčená. 8. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 9. Verejný obstarávateľ označí (v prípade splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky) ponuku s najnižšou celkovou cenou za úspešnú. 10 .Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). 11. Informácia o výsledku procesu verejného obstarávania bude uchádzačom zaslaná elektronicky prostredníctvom IS EPVO. 12. Pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné v zmysle ustanovenia § 170 ods. 7 písm. c) ZVO podať námietky. 13. Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi súčinnosť, verejný obstarávateľ má právo uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 14. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením. 15. Predložené ponuky a informácie poskytnuté uchádzačmi tvoria dokumentáciu verejného obstarávateľa viažucu sa k postupu zadávania predmetnej zákazky.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Oprava a servis služobných motorových vozidiel 2024
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 194217/2024-2040
  • Názov : Oprava a servis služobných motorových vozidiel 2024
  • Opis: Oprava a servis služobných motorových vozidiel a elektromobilov vrátane súvisiacich služieb (pohon – benzín/nafta/elektrika), servisné prehliadky (záručné aj pozáručné), údržba, diagnostika, garančné prehliadky motorových vozidiel, mechanické, karosárske, autoelektrikárske a lakovnícke práce, opravy po dopravných nehodách a škodových udalostiach, opravy elektromobilov vrátane súvisiacich služieb, pneuservisné práce, sezónne uskladnenie pneumatík a kolies, odtiahnutie a uskladnenie vozidiel v prípade poruchy alebo havárie, spolupráca s poisťovňou pri likvidácií poistných udalostí, dodávka tovarov, ktorými sa rozumie dodávka olejov a náhradných dielov súvisiacich s poskytovanou službou. Likvidácia kvapalín, mazív, pneumatík, neupotrebiteľných dielov a častí po oprave a iného odpadu vzniknutého opravou motorových vozidiel počas celého zmluvného vzťahu.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 83 845
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Oprava a údržba osobných motorových vozidiel
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50116500, 34300000, 09211100, 50118000, 50100000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Konkrétne miesta poskytnutia predmetu zákazky budú závisieť od aktuálnej potreby.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 1. Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, pričom hodnota musí byť v objeme minimálne 100 000,00 Eur bez DPH kumulatívne. 2. Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 zákona: a) Uchádzač je povinný predložiť certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 aktuálnej ku dňu predloženia ponuky, resp. jej ekvivalent. b) Uchádzač je povinný predložiť certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 14001 pre oblasť realizácie servisu vozidiel, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva aktuálnej ku dňu predloženia ponuky, resp. jej ekvivalent.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Miesto otvárania ponúk: online
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/505179
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/505179
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)