Investičná akcia č. 43384 "PDÚ Nové Zámky - rekonštrukcia kotolne", zhotovenie stavebných prác

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Investičná akcia č. 43384 "PDÚ Nové Zámky - rekonštrukcia kotolne", zhotovenie stavebných prác
Kód zákazky: 410
Kód oznámenia: 10112 - WNP
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45213150-9
Predpokladaná hodnota: 116 120,69 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.4.2024 10:00
Vyhlásenie: 11.4.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných prác v rámci realizácie investičnej akcie č. 43384 „PDÚ Nové Zámky – rekonštrukcia kotolne“ v zmysle projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktorú v 09/2022 vypracovala spoločnosť Ewes s.r.o., Závodská cesta 4, 010 01 Žilina a návrhu Zmluvy o dielo. Predmetná projektová dokumentácia podľa ktorej budú realizované stavebné a montážne práce je vyhotovená v nasledovnom rozsahu: A – Sprievodná správa B – Súhrnná technická správa C – Plán BOZP 1 – Plyn 2 – Vykurovanie 3 – Meranie a regulácia 4 – Stavebné úpravy 5 – Požiarna ochrana VÝKAZ VÝMER

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1285913
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: Investičná akcia č. 43384 "PDÚ Nové Zámky - rekonštrukcia kotolne", zhotovenie stavebných prác (ID: 502661)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky Kancelária prezidenta Odbor verejného obstarávania
  • E-mail: silvia.vaclavik@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: +421249234335
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 410
  • Názov: Investičná akcia č. 43384 "PDÚ Nové Zámky - rekonštrukcia kotolne", zhotovenie stavebných prác
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných prác v rámci realizácie investičnej akcie č. 43384 „PDÚ Nové Zámky – rekonštrukcia kotolne“ v zmysle projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktorú v 09/2022 vypracovala spoločnosť Ewes s.r.o., Závodská cesta 4, 010 01 Žilina a návrhu Zmluvy o dielo. Predmetná projektová dokumentácia podľa ktorej budú realizované stavebné a montážne práce je vyhotovená v nasledovnom rozsahu: A – Sprievodná správa B – Súhrnná technická správa C – Plán BOZP 1 – Plyn 2 – Vykurovanie 3 – Meranie a regulácia 4 – Stavebné úpravy 5 – Požiarna ochrana VÝKAZ VÝMER
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 116 120.69
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na kancelárskych budovách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45232141, 45300000, 45331110, 45333100, 45432000, 45442100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: PDÚ Nové Zámky
  • Ulica: Kukučínova 1
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 940 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Za účelom dodržania ustanovenia § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač spĺňal nasledovné podmienky účasti: a) osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (u uchádzačov so sídlom v SR a ČR si oprávnenie na poskytnutie predmetu zákazky verejný obstarávateľ overí vo verejných registroch, nie je potrebné ho predkladať v ponuke uchádzača), § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, (uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením - Príloha č. 1 Čestné vyhlásenie uchádzača. Ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, pričom v tomto prípade nemusí predložiť v svojej ponuke doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia; verejný obstarávateľ si danú skutočnosť overí. b) § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: u uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami (uvedené skúma verejný obstarávateľ počas procesu verejného obstarávania). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní (má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž). Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní tým nie je dotknuté.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Investičná akcia č. 43384 "PDÚ Nové Zámky - rekonštrukcia kotolne", zhotovenie stavebných prác
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 410
  • Názov : Investičná akcia č. 43384 "PDÚ Nové Zámky - rekonštrukcia kotolne", zhotovenie stavebných prác
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných prác v rámci realizácie investičnej akcie č. 43384 „PDÚ Nové Zámky – rekonštrukcia kotolne“ v zmysle projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktorú v 09/2022 vypracovala spoločnosť Ewes s.r.o., Závodská cesta 4, 010 01 Žilina a návrhu Zmluvy o dielo. Predmetná projektová dokumentácia podľa ktorej budú realizované stavebné a montážne práce je vyhotovená v nasledovnom rozsahu: A – Sprievodná správa B – Súhrnná technická správa C – Plán BOZP 1 – Plyn 2 – Vykurovanie 3 – Meranie a regulácia 4 – Stavebné úpravy 5 – Požiarna ochrana VÝKAZ VÝMER
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na kancelárskych budovách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45232141, 45300000, 45331110, 45333100, 45432000, 45442100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: PDÚ Nové Zámky
  • Ulica: Kukučínova 1
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 940 01
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Stavebné práce je nutné zabezpečovať prostredníctvom odborne spôsobilej osoby zo strany zhotoviteľa. Uchádzač predloží Osvedčenie osoby, ktorá bude zabezpečovať výkon stavbyvedúceho o vykonanej odbornej skúške vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním „pozemné stavby“ podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to konkrétne osoby, ktorá bude zabezpečovať výkon stavbyvedúceho pri realizácii predmetu zákazky. Pre potreby tohto verejného obstarávania postačí predložiť fotokópiu tohto dokladu
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v Eur s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol úspešný uchádzač (zhotoviteľ) poistený pre prípad zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone predmetu svojej činnosti Túto skutočnosť preukáže zhotoviteľ objednávateľovi tak, že v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa kópiu príslušného dokladu a súčasne k nahliadnutiu originál, alebo osvedčenú kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom s dojednaným poistným plnením najmenej vo výške 50% z hodnoty predmetu zákazky s DPH s platnosťou a účinnosťou počas celej doby trvania zmluvy o dielo a tiež potvrdenie o zaplatení poistenia minimálne na aktuálne poistné obdobie. Nepredloženie platnej poistnej zmluvy na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone predmetu svojej činnosti spolu s potvrdením o zaplatení poistného sa považuje za bezdôvodné odmietnutie prevzatia staveniska zhotoviteľom.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502661
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502661
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)