ME U18 2024_Poskytovanie prepravných služieb

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: ME U18 2024_Poskytovanie prepravných služieb
Kód zákazky: 502910
Kód oznámenia: 10197 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 60000000-8
Predpokladaná hodnota: 148 032,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.4.2024 11:00
Vyhlásenie: 12.4.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenský atletický zväz
Adresa: Junácka
83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Junácka Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83104 Slovensko V súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie prepravných služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím Majstrovstiev Európy v atletike do 18 rokov - https://www.atletika.sk/category/me-u18/, ktoré sa bude konať v termíne 18.07. – 21.07.2024. Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : autobusmi s vodičmi, osobnými vozidlami a mikrobusmi. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia majstrovstiev Európy v atletike do 18rokov Banská Bystrica 2024 a iné akreditované osoby v rámci Banskej Bystrici alebo Zvolena medzi ubytovacími jednotkami, športoviskom, z letísk a atletickým štadiónom Štiavničky, podľa predom určeného grafikonu a rozpisu. Termíny: Všetky požadované prepravy budú v termíne 9. - 24.7. 2024 Poskytnutie konkrétnej prepravnej služby, či už prepravy z letísk, alebo v rámci Banskej Bystrice a Zvolena v danom čase sa budú realizovať na základe predom dohodnutého grafikonu a rozsahu s možnosťou pridania posilnenia počtu autobusov v prípade potreby. Dopravca je povinný dokladovať a poskytovať preprané služby len na základe platnej licencie na prepravu osôb. Zákazka je rozdelená na dve časti: Časť č. 1 – Preprava z letísk Časť č. 2 – Preprava v rámci Banskej Bystrice a Zvolena Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 2 – Návrh uchádzača na plnenie kritéria a v prílohe č. 3 a a 3b – Návrh Rámcovej zmluvy samostatne pre každú časť.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Slovenský atletický zväz

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1285834
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenský atletický zväz (ID: 37132)
  • Zákazka: ME U18 2024_Poskytovanie prepravných služieb (ID: 502910)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenský atletický zväz
  • IČO: 36063835
  • DIČ: 2021658243
  • Adresa
  • Ulica: Junácka
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: martina@euprojekty.sk
  • Telefónne číslo: +421903564643
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Organizácia zadávajúca zákazku dotovanú verejným obstarávateľom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8303
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 502910
  • Názov: ME U18 2024_Poskytovanie prepravných služieb
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie prepravných služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím Majstrovstiev Európy v atletike do 18 rokov - https://www.atletika.sk/category/me-u18/, ktoré sa bude konať v termíne 18.07. – 21.07.2024. Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : autobusmi s vodičmi, osobnými vozidlami a mikrobusmi. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia majstrovstiev Európy v atletike do 18rokov Banská Bystrica 2024 a iné akreditované osoby v rámci Banskej Bystrici alebo Zvolena medzi ubytovacími jednotkami, športoviskom, z letísk a atletickým štadiónom Štiavničky, podľa predom určeného grafikonu a rozpisu. Termíny: Všetky požadované prepravy budú v termíne 9. - 24.7. 2024 Poskytnutie konkrétnej prepravnej služby, či už prepravy z letísk, alebo v rámci Banskej Bystrice a Zvolena v danom čase sa budú realizovať na základe predom dohodnutého grafikonu a rozsahu s možnosťou pridania posilnenia počtu autobusov v prípade potreby. Dopravca je povinný dokladovať a poskytovať preprané služby len na základe platnej licencie na prepravu osôb. Zákazka je rozdelená na dve časti: Časť č. 1 – Preprava z letísk Časť č. 2 – Preprava v rámci Banskej Bystrice a Zvolena Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 2 – Návrh uchádzača na plnenie kritéria a v prílohe č. 3 a a 3b – Návrh Rámcovej zmluvy samostatne pre každú časť.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 148 032.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 148 032.33
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 60100000, 60140000, 60172000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: V súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 , písm. e) a f) nasledovne: Uchádzač musí mať oprávnenie na výkon činnosti v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - §32 ods. 1 písm. e) – verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v súlade s platnou legislatívou po predložení ponúk. Uchádzač so sídlom v Slovenskej republike nie je povinný predložiť uvedený doklad. Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - §32 ods. 1 písm. f) – verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v súlade s platnou legislatívou po predložení ponúk - doloženým čestným vyhlásením – Príloha č.4. Uchádzač nie je povinný v zmysle § 32, ods. 3 predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), a f), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Ponuku na jednotlivé časti je potrebné podať v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy informačného systému Elektronického verejného obstarávania Úradu Vlády SR (IS EVO)
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Časť č. 1 – Preprava z letísk
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Časť č. 1 – Preprava z letísk
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie prepravných služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím Majstrovstiev Európy v atletike do 18 rokov - https://www.atletika.sk/category/me-u18/, ktoré sa bude konať v termíne 18.07. – 21.07.2024. Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : autobusmi s vodičmi, osobnými vozidlami a mikrobusmi. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia majstrovstiev Európy v atletike do 18rokov Banská Bystrica 2024 a iné akreditované osoby v rámci Banskej Bystrici alebo Zvolena medzi ubytovacími jednotkami, športoviskom, z letísk a atletickým štadiónom Štiavničky, podľa predom určeného grafikonu a rozpisu. Termíny: Všetky požadované prepravy budú v termíne 9. - 24.7. 2024 Poskytnutie konkrétnej prepravnej služby je preprava z letísk a späť v danom čase sa budú realizovať na základe predom dohodnutého grafikonu a rozsahu s možnosťou pridania posilnenia počtu autobusov v prípade potreby. Dopravca je povinný dokladovať a poskytovať preprané služby len na základe platnej licencie na prepravu osôb. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 2 – Návrh uchádzača na plnenie kritéria a v prílohe č. 3a – Návrh Rámcovej zmluvy pre časť č. 1.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 120 813.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 60100000, 60140000, 60172000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: V súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 09.07.2024
  • Dátum ukončenia: 24.07.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Odôvodnenie dĺžky trvania rámcovej dohody: Rámcová dohoda - jej dĺžka je prepojená s dĺžkou trvania podujatia, ktoré sa bude konať od 18.07. - 27.07.2024.
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. a)
  • Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponú vo vestníku Slovenskej republiky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom uchádzač preukáže, že za predchádzajúce 3 roky poskytoval služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzačom predložený zoznam, bude obsahovať identifikačné údaje odberateľa, popis predmetu plnenia dohody alebo jeho súčasti, celkovú cenu dohodnutú v dohode, termín dodania, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Pre časť č. 1 - v minimálnej kumulatívnej hodnote 120 000,- Eur bez DPH. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky považuje verejný obstarávateľ pravidlenú aj nepravidelnú prepravu osôb autobusmi, minibusmi, minivanmi alebo osobnými autami. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH, zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich štyroch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam obsahoval: -Názov a sídlo odberateľa, -Kontaktné údaje odberateľa (dobrovoľný údaj), -Predmet poskytnutých služieb a dodávok, -Dobu a podiel na poskytovaní referenčnej služby, -Cenu za poskytnuté služby a dodávky v eurách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH pre časť č. 1. Poradie ponúk bude určené zostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača s najnižšou ponúkanou cenou pre časť č. 1.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:05
  • Miesto otvárania ponúk: Slovenský atletický zväz - elektronické sprístupnenie ponúk cez odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk. Miestom on-line webová adresa https://evo.isepvo.sk/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502910
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502910
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502910
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Časť č. 2 – Preprava v rámci Banskej Bystrice a Zvolena
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Časť č. 2 – Preprava v rámci Banskej Bystrice a Zvolena
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie prepravných služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím Majstrovstiev Európy v atletike do 18 rokov - https://www.atletika.sk/category/me-u18/, ktoré sa bude konať v termíne 18.07. – 21.07.2024. Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : autobusmi s vodičmi, osobnými vozidlami a mikrobusmi. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia majstrovstiev Európy v atletike do 18rokov Banská Bystrica 2024 a iné akreditované osoby v rámci Banskej Bystrici alebo Zvolena medzi ubytovacími jednotkami, športoviskom, z letísk a atletickým štadiónom Štiavničky, podľa predom určeného grafikonu a rozpisu. Termíny: Všetky požadované prepravy budú v termíne 9. - 24.7. 2024 Poskytnutie konkrétnej prepravnej služby je preprava v rámci Banskej Bystrice a Zvolena v danom čase sa budú realizovať na základe predom dohodnutého grafikonu a rozsahu s možnosťou pridania posilnenia počtu autobusov v prípade potreby. Dopravca je povinný dokladovať a poskytovať preprané služby len na základe platnej licencie na prepravu osôb. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 2 – Návrh uchádzača na plnenie kritéria a v prílohe č. 3a – Návrh Rámcovej zmluvy pre časť č. 2.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 27 219.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 60100000, 60140000, 60172000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: V súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 09.07.2024
  • Dátum ukončenia: 24.07.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Odôvodnenie dĺžky trvania rámcovej dohody: Rámcová dohoda - jej dĺžka je prepojená s dĺžkou trvania podujatia, ktoré sa bude konať od 18.07. - 27.07.2024.
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a)
  • Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponú vo vestníku Slovenskej republiky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom uchádzač preukáže, že za predchádzajúce 3 roky poskytoval služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzačom predložený zoznam, bude obsahovať identifikačné údaje odberateľa, popis predmetu plnenia dohody alebo jeho súčasti, celkovú cenu dohodnutú v dohode, termín dodania, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Pre časť č. 2 - v minimálnej kumulatívnej hodnote 27 000,- Eur bez DPH. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky považuje verejný obstarávateľ pravidlenú aj nepravidelnú prepravu osôb autobusmi, minibusmi. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH, zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich štyroch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam obsahoval: -Názov a sídlo odberateľa, -Kontaktné údaje odberateľa (dobrovoľný údaj), -Predmet poskytnutých služieb a dodávok, -Dobu a podiel na poskytovaní referenčnej služby, -Cenu za poskytnuté služby a dodávky v eurách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH pre časť č. 2. Poradie ponúk bude určené zostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača s najnižšou ponúkanou cenou pre časť č. 2.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:05
  • Miesto otvárania ponúk: Slovenský atletický zväz - elektronické sprístupnenie ponúk cez odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk. Miestom on-line webová adresa https://evo.isepvo.sk/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502910
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502910
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502910
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)