Modernizácia električkových trás – Vajnorská: úsek Tomášikova - Jurajov Dvor
- Zadávateľ:
- Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
- Predpokladaná hodnota:
- 10.543.295,00 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 29.05.2023 09:05
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Stavebné práce
- Dátum odoslania:
- 25.04.2023
- Dátum zverejnenia:
- 02.05.2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492736
Olejkárska 1, 81452 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Pokojný
Telefón: +421 259501427
Fax: +421 259501300
Email: pokojny.vladimir@dpb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484?cHash=e350835dd2dc2b520ab1a283a3248fe9
Hlavná adresa(URL): www.dpb.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492736
Olejkárska 1, 81452 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Pokojný
Telefón: +421 259501427
Fax: +421 259501300
Email: pokojny.vladimir@dpb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484?cHash=e350835dd2dc2b520ab1a283a3248fe9
Hlavná adresa(URL): www.dpb.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Modernizácia električkových trás – Vajnorská: úsek Tomášikova - Jurajov Dvor
Referenčné číslo: NL 03/2023
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je modernizácia električkovej trate v úseku Tomášikova Jurajov Dvor, spolu s modernizáciou zastávok a s osadením prístreškov pre cestujúcich verejnej hromadnej dopravy. Technické parametre jednotlivých prístreškov s ich umiestnením na jednotlivých nástupištiach sú určené v projektovej dokumentácii (situácii a technickej správe), ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Zhotoviteľ si pred realizáciou dá spracovať realizačnú projektovú dokumentáciu, ktorá musí byť spracovaná autorizovaným projektantom.
Podrobný opis predmetu zákazky a špecifikácia diela je uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov: Opis predmetu zákazky
Podrobný opis predmetu zákazky a špecifikácia diela je uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov: Opis predmetu zákazky
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
10 543 295,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45100000-8
45111200-0
45111000-8
45112000-5
45112700-2
45213320-2
45234116-2
45231400-9
45233226-9
50220000-3
34946110-4
34946223-9
71351000-3
71320000-7
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava Vajnorská ulica: úsek Tomášikova - Jurajov Dvor
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je modernizácia električkovej trate v úseku Tomášikova Jurajov Dvor, spolu s modernizáciou zastávok a s osadením prístreškov pre cestujúcich verejnej hromadnej dopravy. Technické parametre jednotlivých prístreškov s ich umiestnením na jednotlivých nástupištiach sú určené v projektovej dokumentácii (situácii a technickej správe), ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Zhotoviteľ si pred realizáciou dá spracovať realizačnú projektovú dokumentáciu, ktorá musí byť spracovaná autorizovaným projektantom.
Podrobný opis predmetu zákazky a špecifikácia diela je uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov: Opis predmetu zákazky.
Podrobný opis predmetu zákazky a špecifikácia diela je uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov: Opis predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
10 543 295,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020, Operačný program Slovensko 2021 - 2027
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Obstarávateľ uplatňuje podmienky účasti, a to podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 34 ods. 1 písm. b), g) a j) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.05.2023 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.05.2023 10:30
Miesto:
Elektronicky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém VO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkých uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Nejde o verejné obstarávanie so sociálnym a environmentálnym aspektom.
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického
verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html).
2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne
prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0
https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO.
Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania
týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej
stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484?cHash=e350835dd2dc2b520ab1a283a3248fe9). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
4. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona, teda vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk..
5. Obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 300.000,00 Eur. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže.
7. Obstarávateľ je oprávnený doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
8. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným
uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní.
10. Obstarávateľ si vyhradzuje právo a je oprávnený zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak mu nebude schválený
finančný príspevok z EÚ fondov.
11. Obstarávateľ pred začatím postupu verejného obstarávania neuskutočnil trhové konzultácie.
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického
verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html).
2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne
prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0
https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO.
Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania
týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej
stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484?cHash=e350835dd2dc2b520ab1a283a3248fe9). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
4. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona, teda vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk..
5. Obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 300.000,00 Eur. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže.
7. Obstarávateľ je oprávnený doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
8. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch.
9. Obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným
uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní.
10. Obstarávateľ si vyhradzuje právo a je oprávnený zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak mu nebude schválený
finančný príspevok z EÚ fondov.
11. Obstarávateľ pred začatím postupu verejného obstarávania neuskutočnil trhové konzultácie.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.04.2023