Interiérové vybavenie objektov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Interiérové vybavenie objektov
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 19605 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39130000-2
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.1.2026 10:00
Vyhlásenie: 11.12.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pri Šajbách
83106 Bratislava - mestská časť Rača
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pri Šajbách Bratislava - mestská časť Rača 83106 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmet zákazky je dodanie, doprava, montáž, inštalácia a odovzdanie nábytkových prvkov (ďalej len „tovar“) určených pre vybavenie priestorov verejného obstarávateľa. Súčasťou plnenia je aj vynáška tovaru do jednotlivých miestností, odstránenie a likvidácia obalového materiálu a odovzdanie tovaru v rozsahu stanovenom v týchto súťažných podkladoch a ich prílohách. Predmet zákazky pozostáva z dodania: a) typových nábytkových prvkov, t.j. sériovo vyrábaného interiérového nábytku a b) atypických nábytkových prvkov vyhotovených na mieru podľa projektovej dokumentácie. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie a integrácia systémov riadenia, napájania a ovládania externých roliet / žalúzií v kancelárskych bunkách. Podrobná špecifikácia nábytkových prvkov vrátane počtov, rozmerov, materiálového prevedenia a technických požiadaviek, ako aj detailná špecifikácia roliet / žalúzii, je uvedená v: • prílohe č. 10 súťažných podkladov – výkaz výmer • prílohe č. 11 – projektová dokumentácia, • prílohe č. 12 – technické parametre. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: • upraviť počet jednotlivých kusov nábytku v rozsahu ± 20 % v čase uzatvorenia zmluvy, • objednať dodatočné množstvá rovnakého typu nábytku za jednotkové ceny uvedené v ponuke úspešného uchádzača. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii vypracovanej v 10/2025 a v 11/2025 spoločnosťou AMBERG ENGINEERING SLOVAKIA, s.r.o., ktorá tvorí prílohu č. 11 súťažných podkladov a v neocenenom výkaze výmer tvoriacom prílohu č. 10 súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1379447
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany (ID: 30752)
  • Zákazka: Interiérové vybavenie objektov (ID: 548921)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: a99999a7-6c30-42c9-93da-e99acc80d0bf
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3239f94f-148c-4720-8fa4-31f9fc9399d2
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany
  • IČO: 34000666
  • DIČ: 2021352388
  • Adresa
  • Ulica: Pri Šajbách
  • Číslo: 12
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Rača
  • PSČ: 83106
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: verejne.obstaravanie@akszabo.sk
  • Telefónne číslo: +421917785980
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Bývanie a občianska vybavenosť
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3003
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Názov: Interiérové vybavenie objektov
  • Opis: Predmet zákazky je dodanie, doprava, montáž, inštalácia a odovzdanie nábytkových prvkov (ďalej len „tovar“) určených pre vybavenie priestorov verejného obstarávateľa. Súčasťou plnenia je aj vynáška tovaru do jednotlivých miestností, odstránenie a likvidácia obalového materiálu a odovzdanie tovaru v rozsahu stanovenom v týchto súťažných podkladoch a ich prílohách. Predmet zákazky pozostáva z dodania: a) typových nábytkových prvkov, t.j. sériovo vyrábaného interiérového nábytku a b) atypických nábytkových prvkov vyhotovených na mieru podľa projektovej dokumentácie. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie a integrácia systémov riadenia, napájania a ovládania externých roliet / žalúzií v kancelárskych bunkách. Podrobná špecifikácia nábytkových prvkov vrátane počtov, rozmerov, materiálového prevedenia a technických požiadaviek, ako aj detailná špecifikácia roliet / žalúzii, je uvedená v: • prílohe č. 10 súťažných podkladov – výkaz výmer • prílohe č. 11 – projektová dokumentácia, • prílohe č. 12 – technické parametre. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: • upraviť počet jednotlivých kusov nábytku v rozsahu ± 20 % v čase uzatvorenia zmluvy, • objednať dodatočné množstvá rovnakého typu nábytku za jednotkové ceny uvedené v ponuke úspešného uchádzača. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii vypracovanej v 10/2025 a v 11/2025 spoločnosťou AMBERG ENGINEERING SLOVAKIA, s.r.o., ktorá tvorí prílohu č. 11 súťažných podkladov a v neocenenom výkaze výmer tvoriacom prílohu č. 10 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39150000, 39515430, 44115310, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Za účelom financovania predmetu zákazky sa verejný obstarávateľ bude uchádzať o finančnú podporu z Plánu obnovy a odolnosti. V uvedenom prípade bude predmet zákazky financovaný z Plánu obnovy a odolnosti (POO) a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Interiérové vybavenie objektov
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Interiérové vybavenie objektov
  • Opis: Predmet zákazky je dodanie, doprava, montáž, inštalácia a odovzdanie nábytkových prvkov (ďalej len „tovar“) určených pre vybavenie priestorov verejného obstarávateľa. Súčasťou plnenia je aj vynáška tovaru do jednotlivých miestností, odstránenie a likvidácia obalového materiálu a odovzdanie tovaru v rozsahu stanovenom v týchto súťažných podkladoch a ich prílohách. Predmet zákazky pozostáva z dodania: a) typových nábytkových prvkov, t.j. sériovo vyrábaného interiérového nábytku a b) atypických nábytkových prvkov vyhotovených na mieru podľa projektovej dokumentácie. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie a integrácia systémov riadenia, napájania a ovládania externých roliet / žalúzií v kancelárskych bunkách. Podrobná špecifikácia nábytkových prvkov vrátane počtov, rozmerov, materiálového prevedenia a technických požiadaviek, ako aj detailná špecifikácia roliet / žalúzii, je uvedená v: • prílohe č. 10 súťažných podkladov – výkaz výmer • prílohe č. 11 – projektová dokumentácia, • prílohe č. 12 – technické parametre. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: • upraviť počet jednotlivých kusov nábytku v rozsahu ± 20 % v čase uzatvorenia zmluvy, • objednať dodatočné množstvá rovnakého typu nábytku za jednotkové ceny uvedené v ponuke úspešného uchádzača. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii vypracovanej v 10/2025 a v 11/2025 spoločnosťou AMBERG ENGINEERING SLOVAKIA, s.r.o., ktorá tvorí prílohu č. 11 súťažných podkladov a v neocenenom výkaze výmer tvoriacom prílohu č. 10 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39150000, 39515430, 44115310, 60000000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: a účelom financovania predmetu zákazky sa verejný obstarávateľ bude uchádzať o finančnú podporu z Plánu obnovy a odolnosti. V uvedenom prípade bude predmet zákazky financovaný z Plánu obnovy a odolnosti (POO) a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za predmet zákazky vyjadrená ako cena celkom bez DPH za plnenie predmetu zákazky v mene EUR.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na hodnotenie ponúk
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.01.2026
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.01.2026
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Miesto otvárania ponúk: V sídle verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=548921&orgId=3003
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548921
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)