VYBUDOVANIE NOVÉHO VSTUPU DO AREÁLU MZVEZ SR A HYDROIZOLAČNÁ SANÁCIA ZÁPADNEJ SUTERÉNNEJ STENY PALUGYAYOVHO PALÁCA

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: VYBUDOVANIE NOVÉHO VSTUPU DO AREÁLU MZVEZ SR A HYDROIZOLAČNÁ SANÁCIA ZÁPADNEJ SUTERÉNNEJ STENY PALUGYAYOVHO PALÁCA
Kód zákazky: 048768/2025
Kód oznámenia: 18136 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 2 119 221,20 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.12.2025 10:00
Vyhlásenie: 14.11.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Hlboká cesta
83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Hlboká cesta Bratislava - mestská časť Staré Mesto 83336 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie nového centrálneho vstupu do areálu verejného obstarávateľa. Navrhovaný vstupný objekt do areálu verejného obstarávateľa je umiestený v polohe jestvujúceho objektu stálej služby polície. Je koncipovaný ako tvarovo jednoznačná hmota s transparentným pôsobením s dôrazom na blízky kontakt s pamiatkovo chráneným objektom Palugyayho paláca. Navrhovaný nový vstupný objekt bude slúžiť na kontrolu automobilov, návštevníkov a zamestnancov, zároveň svojim riešením zabezpečí reprezentatívny účel hlavného vstupu do areálu ministerstva. Súčasťou predmetu zákazky je aj vybudovanie a zapojenie objektu stálej štátnej služby polície. Predmetom zákazky je zároveň realizácia hydroizolačných opatrení vonkajšieho líca obvodného muriva západnej suterénnej steny traktu Palugyayho paláca, nakoľko vybudovaním nového centrálneho vstupu bude v budúcnosti znemožnený akýkoľvek prístup k prípadným potrebám sanácie danej časti suterénneho muriva.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1367946
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky (ID: 2241)
  • Zákazka: VYBUDOVANIE NOVÉHO VSTUPU DO AREÁLU MZVEZ SR A HYDROIZOLAČNÁ SANÁCIA ZÁPADNEJ SUTERÉNNEJ STENY PALUGYAYOVHO PALÁCA (ID: 542862)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: dfe9a77b-a5b1-4fd1-861c-657be1399987
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
  • IČO: 00699021
  • DIČ: 2020879344
  • Adresa
  • Ulica: Hlboká cesta
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 83336
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: eva.bohmerova@mzv.sk
  • Telefónne číslo: 0259782897
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1703
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 048768/2025
  • Názov: VYBUDOVANIE NOVÉHO VSTUPU DO AREÁLU MZVEZ SR A HYDROIZOLAČNÁ SANÁCIA ZÁPADNEJ SUTERÉNNEJ STENY PALUGYAYOVHO PALÁCA
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie nového centrálneho vstupu do areálu verejného obstarávateľa. Navrhovaný vstupný objekt do areálu verejného obstarávateľa je umiestený v polohe jestvujúceho objektu stálej služby polície. Je koncipovaný ako tvarovo jednoznačná hmota s transparentným pôsobením s dôrazom na blízky kontakt s pamiatkovo chráneným objektom Palugyayho paláca. Navrhovaný nový vstupný objekt bude slúžiť na kontrolu automobilov, návštevníkov a zamestnancov, zároveň svojim riešením zabezpečí reprezentatívny účel hlavného vstupu do areálu ministerstva. Súčasťou predmetu zákazky je aj vybudovanie a zapojenie objektu stálej štátnej služby polície. Predmetom zákazky je zároveň realizácia hydroizolačných opatrení vonkajšieho líca obvodného muriva západnej suterénnej steny traktu Palugyayho paláca, nakoľko vybudovaním nového centrálneho vstupu bude v budúcnosti znemožnený akýkoľvek prístup k prípadným potrebám sanácie danej časti suterénneho muriva.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 119 221.20
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45213150, 45223000, 45300000, 45321000, 45223100, 45320000, 45112700, 45223210, 45262210, 45400000, 45112000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlboká cesta 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 83336
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona. V súlade s § 32 ods. 3 zákona verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") uvádza, že doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) zákona záujemca nemusí predkladať, pretože VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č.177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy). Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike (ďalej len "SR"), ktoré sú zapísané v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (tieto osoby sú vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). V ostatných prípadoch je záujemca povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona (ak záujemca nepostupuje podľa § 39 zákona alebo sa neaplikuje § 152 zákona). Ak záujemca požaduje, aby VO zabezpečil doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona preukazujúci splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, v ponuke uvedie údaje podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za všetky fyzické osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, t. j. je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokladu, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch/zoznam-hospodarskych-subjektov, v časti "Formuláre a žiadosti"/"Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov"). VO uvádza, že nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na získanie výpisu z registra trestov, ak je záujemcom právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom SR. Ak má osoba štátne občianstvo iné ako slovenské, je potrebné, aby záujemca predložil výpis z registra trestov z krajiny pôvodu, resp. z krajiny obvyklého pobytu vrátane úradného prekladu tohto výpisu z registra trestov resp. postupoval podľa § 32 ods. 4 alebo 5, § 39, prípadne § 152 ods. 3 zákona. VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona týkajúceho sa samotného záujemcu (t. j. že záujemca ako právnická osoba nebol odsúdený za niektorý z trestných činov vymenovaných v § 32 ods. 1 zákona), ak má záujemca sídlo mimo územia SR. Ak má záujemca sídlo alebo miesto podnikania mimo územia SR, VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy ani na získanie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a d) zákona. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Na záujemcov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky sa na preukazovanie osobného postavenia vzťahuje aj § 32 ods. 4 a 5 zákona resp. § 152 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ v prípade zistených nedoplatkov podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) aplikuje pri vyhodnotení podmienok účasti § 40 ods. 12 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://www.isepvo.sk/ (ďalej len „systém EVO“). Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Bližšie informácie týkajúce sa predmetnej zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v rámci dokumentov v systéme EVO k predmetnej zákazke. (2) Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 zákona, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. (3) Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do systému EVO umiestnenom na webovej adrese https://www.isepvo.sk/ Predkladanie ponúk je umožnené iba registrovaným uchádzačom v systéme EVO. Informácie o komunikácii sú uvedené v súťažných podkladoch. Informácie o predkladaní ponúk, registrácii do systému EVO a práci v tomto systému sú zverejnené na webovom sídle na webovom sídle https://www.isepvo.sk/ v časti PRÍRUČKY https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ a v časti VIDEONÁVODY https://www.isepvo.sk/videonavody/. (4) Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk) a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa druhej vety, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. (5) V prípade záujmu obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky sa uskutoční dňa 01.12.2025 o 11:00hod. V prípade záujmu o obhliadku záujemca informuje vopred min. 2 dni pred termínom obhliadky emailom kontaktnú osobu verejného obstarávateľa uvedenú v bode 2.2.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk o účasti na obhliadke. (6) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (7) Pre účely plnenia zmluvy verejný obstarávateľ požaduje mať uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri vykonávaní diela vo výške 5 000 000,- Eur a za účelom potvrdenia zmluvných záväzkov zložiť kauciu vo výške 200 000,- Eur. Bližšie podmienky sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: VYBUDOVANIE NOVÉHO VSTUPU DO AREÁLU MZVEZ SR A HYDROIZOLAČNÁ SANÁCIA ZÁPADNEJ SUTERÉNNEJ STENY PALUGYAYOVHO PALÁCA
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 048768/2025
  • Názov : VYBUDOVANIE NOVÉHO VSTUPU DO AREÁLU MZVEZ SR A HYDROIZOLAČNÁ SANÁCIA ZÁPADNEJ SUTERÉNNEJ STENY PALUGYAYOVHO PALÁCA
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie nového centrálneho vstupu do areálu verejného obstarávateľa. Navrhovaný vstupný objekt do areálu verejného obstarávateľa je umiestený v polohe jestvujúceho objektu stálej služby polície. Je koncipovaný ako tvarovo jednoznačná hmota s transparentným pôsobením s dôrazom na blízky kontakt s pamiatkovo chráneným objektom Palugyayho paláca. Navrhovaný nový vstupný objekt bude slúžiť na kontrolu automobilov, návštevníkov a zamestnancov, zároveň svojim riešením zabezpečí reprezentatívny účel hlavného vstupu do areálu ministerstva. Súčasťou predmetu zákazky je aj vybudovanie a zapojenie objektu stálej štátnej služby polície. Predmetom zákazky je zároveň realizácia hydroizolačných opatrení vonkajšieho líca obvodného muriva západnej suterénnej steny traktu Palugyayho paláca, nakoľko vybudovaním nového centrálneho vstupu bude v budúcnosti znemožnený akýkoľvek prístup k prípadným potrebám sanácie danej časti suterénneho muriva.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 119 221.20
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45213150, 45223000, 45300000, 45321000, 45223100, 45320000, 45112700, 45223210, 45262210, 45400000, 45112000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Sociálne hľadisko spočívajúce v podpore spravodlivých dodávateľských vzťahov formou zriadenia transparentného účtu úspešného uchádzača. Toto hľadisko je použité v podmienkach plnenia zmluvy.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlboká cesta 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 83336
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 54
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods.1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač je povinný v ponuke identifikovať referencie, ktoré sa ku dňu predloženia ponuky nachádzajú v evidencii referencií a ktorými mieni preukázať splnenie podmienok účasti. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ak bude v predložených dokladoch na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedená cena plnenia v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň vyhlásenia verejného obstarávania vo vestníku verejného obstarávania. Potvrdenie odberateľa musí obsahovať minimálne: a) obchodné meno a sídlo odberateľa a zhotoviteľa, b) termín uskutočnenia stavebných prác, c) stručný opis predmetu zákazky/špecifikácia stavebných prác, d) vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotenie stavebných prác, e) zmluvnú cenu/skutočne fakturovanú cenu za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, f) meno a priezvisko/prac. zaradenie alebo funkcia, tel. číslo a email osoby odberateľa, pre účely overenia údajov v potvrdení. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky s celkovým finančným objemom 4 000 000,- Eur bez DPH, pričom minimálne jedna zákazka musí byť v objeme aspoň 1 000 000 EUR bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje novostavba pozostávajúca z oceľovej konštrukcie a skleneného opláštenia alebo obnova/rekonštrukcia pozostávajúca z oceľovej konštrukcie a skleneného opláštenia. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods.1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že disponuje min. 1 osobou s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúceho. Uchádzač túto skutočnosť preukáže osvedčením osoby o odbornej spôsobilosti alebo dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby v Slovenskej republike alebo ekvivalentného zákona. V prípade, ak táto osoba v čase predkladania ponuky nie je oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby v Slovenskej republike, uchádzač predloží doklad alebo čestné vyhlásenie, z ktorého bude zrejmé, že osoba bude oprávnená na výkon tejto činnosti v čase podpisu zmluvy, najneskôr však v okamihu odovzdania a prevzatia staveniska, a to napr. formou hosťovania podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Uchádzač v ponuke uvedie, či osoba s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúceho je jeho vlastným zamestnancom alebo zamestnancom inej osoby a jej súčasné pracovné zaradenie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením príslušného poradia jednotlivým ponukám podľa návrhov uchádzačov na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk. Podľa výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky uvedených v ponukách jednotlivých uchádzačov sa určí vzostupné poradie uchádzačov (od najnižšej ceny po najvyššiu). Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý navrhne za realizáciu predmetu zákazky najnižšiu celkovú cenu bez DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk sa rozumie ich "on-line" sprístupnenie v systéme EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk uchádzačom je webová adresa https://www.isepvo.sk/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 60 000 EUR (slovom šesťdesiattisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky: a) zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa b) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača v prospech verejného obstarávateľa c) poskytnutím poistenia záruky za uchádzača.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542862
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma - IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)