1. Základné údaje 
 
  2. Organizácie 
 
  3. Kupujúci a poskytovateľ služieb 
 
  4. Postup 
 
  5. Časti 
 
 
 -  
  
    5.1 Informácie o časti 
  
  
 -  
  
    5.1.1 Časť 
  
  
 - Názov: Teleskopické nakladače
  
 -  
  
    Účel 
  
  
 -  
  
    Opis časti 
  
  
 - Referenčné číslo: VS/VOB/21/2025
  
 - Názov : Teleskopické nakladače
  
 - Opis: Ide o dodanie dvoch nových Teleskopických nakladačov s nosnosťou min. 6 ton (1 ks) a min. 13 ton (1 ks).
  
 - Druh zákazky: Tovary
  
 -  
  
    Rozsah obstarávania 
  
  
 - Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  
 -  
  
    Predpokladaná hodnota 
  
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 448 785.67
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  
 -  
  
    Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá na špeciálne účely
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Doplňujúci CPV kód: Čelné lopatové nakladače
  
 -  
  
    Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania 
  
  
 -  
  
    Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania 
  
  
 - Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 - Ulica: Letisko M. R. Štefánika
  
 - Číslo: -
  
 - Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  
 - PSČ: 82311
  
 - Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  
 - Krajina: Slovensko
  
 -  
  
    Predpokladané trvanie 
  
  
 - Dĺžka trvania – iné: Neznámy
  
 -  
  
    Obnovenie zmluvy 
  
  
 - Maximálny počet obnovení: 0
  
 -  
  
    Využitie prostriedkov z fondov EÚ 
  
  
 - Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme 
  
  
 -  
  
    Aplikácia rámcovej dohody 
  
  
 - Rámcová dohoda: Žiadna
  
 -  
  
    Dynamický systém obstarávania 
  
  
 - Dynamický nákupný systém: Žiadny
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode 
  
  
 - Kategórie: Kategórie kupujúcich
  
 -  
  
    Ostatné informácie 
  
  
 - Doplňujúce informácie: Ak záujemca požiada o vysvetlenie Súťažných podkladov dostatočne vopred, t. j. min. 10 kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk (do 24. 11. 2025), obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky všetkým uchádzačom prostredníctvom systému IS EVO, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v súlade s § 48 ZVO.
  
 -  
  
    Súťažné podmienky 
  
  
 -  
  
    Spôsob zverejnenia podmienok účasti 
  
  
 -  
  
    Spôsob zverejnenia podmienok účasti 
  
  
 - Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  
 -  
  
    Kritériá na vyhodnotenie ponúk 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 - Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  
 - Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Navrhnutá Celková cena bude v ponuke v členení: • Cena za teleskopický nakladač č. 1 ( v EUR bez DPH) • Cena za teleskopický nakladač č. 2 ( v EUR bez DPH) • Cena dopravy (v EUR bez DPH) • sadzba a výška DPH v EUR (podľa aktuálne platných sadzieb DPH), • celková cena v EUR s DPH 
  
 -  
  
    Parametre kritéria 
  
  
 -  
  
    Váhové hodnotiace kritérium 
  
  
 - Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  
 - Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  
 - Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: CELKOVÁ CENA (v EUR bez DPH) 
  
 -  
  
    Ďalšie požiadavky 
  
  
 - Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  
 - Opis právnej formy uchádzača: Obstarávateľ na účely účasti vo verejnej súťaži nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Obstarávateľ na účely účasti vo verejnej súťaži odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnej súťaži bude potrebné a vhodné vykonať. Návrh textu plnomocenstva je uvedený v Prílohe č. 3 Súťažných podkladov - Plná moc pre člena skupiny. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Vyhradená účasť: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o variantoch 
  
  
 - Varianty: Nie sú povolené
  
 -  
  
    Požiadavky na plnenie zmluvy 
  
  
 -  
  
    Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk 
  
  
 - Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  
 -  
  
    Podmienky plnenia 
  
  
 - Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  
 - Podmienky plnenia zmluvy: Obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len „RPVS“) podľa ZVO v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o RPVS“) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona o RPVS, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.
  
 -  
  
    eFakturácia 
  
  
 - Elektronická fakturácia: Povinná
  
 -  
  
    Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov 
  
  
 - Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  
 -  
  
    eKatalóg 
  
  
 - Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  
 -  
  
    Postup po procese udeľovania 
  
  
 - Elektronická platba: áno
  
 -  
  
    Finančné podmienky 
  
  
 - Podmienky financovania: Zmluva bude uzatvorená podľa vzoru zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 10 - Kúpna zmluva podľa § 409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení. Vlastná platba bude realizovaná po podpise preberacieho protokolu formou bezhotovostného platobného styku, po fyzickom dodaní predmetu zákazky do miesta dodania, na základe uzavretej zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní. 
  
 -  
  
    Organizácia prijímajúca ponuky 
  
  
 - ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Letisko M.R.Štefánika - Airport Bratislava, a.s. (BTS))
  
 -  
  
    Organizácia spracúvajúca ponuky 
  
  
 - ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Letisko M.R.Štefánika - Airport Bratislava, a.s. (BTS))
  
 -  
  
    Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 -  
  
    Lehoty 
  
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.12.2025
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  
 -  
  
    Viazanosť ponuky 
  
  
 -  
  
    Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná 
  
  
 - Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  
 - Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 - Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 - Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  
 -  
  
    Informácie o otváraní ponúk 
  
  
 - Dátum otvárania ponúk: 04.12.2025
  
 - Čas otvárania ponúk: 10:05
  
 - Miesto otvárania ponúk: Obstarávateľ v tomto prípade uplatňuje otváranie ponúk v zmysle § 52 ods. 2 ZVO.
  
 -  
  
    Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 - Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  
 - Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546054
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradných jazykoch 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradnom jazyku 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradnom jazyku 
  
  
 - Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  
 - Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  
 - Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/546054
  
 - Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Teleskopické nakladače
  
 -  
  
    Komunikačný kanál ad hoc 
  
  
 - Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/546054
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie 
  
  
 - ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Letisko M.R.Štefánika - Airport Bratislava, a.s. (BTS))
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca dokumenty 
  
  
 - ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Letisko M.R.Štefánika - Airport Bratislava, a.s. (BTS))
  
 -  
  
    Preskúmanie 
  
  
 -  
  
    Lehoty na preskúmanie 
  
  
 - Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  
 -  
  
    Organizácia pre preskúmanie 
  
  
 - ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní 
  
  
 - ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)