Obstarávanie kancelárskeho nábytku

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obstarávanie kancelárskeho nábytku
Kód zákazky: 107/2025_NLZ-DNS
Kód oznámenia: 16063 - MUT
Postup: Užšia súťaž
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39130000-2
Predpokladaná hodnota: 327 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 9.10.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup kancelárskeho nábytku, a to stoličiek, kresiel, písacích a pracovných stolov, archivačných políc, skríň a knižníc, regálov a iného vybavenia vrátane interiérových doplnkov (vešiaky, kreslá a taburetky), nábytku do konferenčných miestností, vstupných hál, jedálenských priestorov a na recepcie. Verejný obstarávateľ súčasne s dodaním tovaru požaduje aj poskytovanie služieb, a to dopravu na určené miesto plnenia, vyloženie, vynášku na miesto určenia, montáž nábytku a odvoz a likvidáciu odpadu, čo bude závisieť od opisu predmetu zákazky konkrétnej čiastkovej zákazky. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilne zadávať zákazky v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1370278
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ID: 85424)
  • Zákazka: Obstarávanie kancelárskeho nábytku (ID: 544112)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: fc94eb02-6c5f-4b20-89c7-999da3b42fe9
  • Identifikátor verzie oznámenia: d8262f69-fb0f-4635-87f4-19d9a9d95d8e
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
  • IČO: 50349287
  • DIČ: 2120287004
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 25
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zuzana.tarasovicova@mirri.gov.sk
  • Telefónne číslo: 0220928377
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/18008
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 107/2025_NLZ-DNS
  • Názov: Obstarávanie kancelárskeho nábytku
  • Opis: Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup kancelárskeho nábytku, a to stoličiek, kresiel, písacích a pracovných stolov, archivačných políc, skríň a knižníc, regálov a iného vybavenia vrátane interiérových doplnkov (vešiaky, kreslá a taburetky), nábytku do konferenčných miestností, vstupných hál, jedálenských priestorov a na recepcie. Verejný obstarávateľ súčasne s dodaním tovaru požaduje aj poskytovanie služieb, a to dopravu na určené miesto plnenia, vyloženie, vynášku na miesto určenia, montáž nábytku a odvoz a likvidáciu odpadu, čo bude závisieť od opisu predmetu zákazky konkrétnej čiastkovej zákazky. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilne zadávať zákazky v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 327 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39100000, 39110000, 39111000, 39111100, 39112000, 39112100, 39113000, 39113100, 39113500, 39120000, 39121000, 39121100, 39121200, 39122000, 39122200, 39131000, 39131100, 39132000, 39132200, 39134000, 39134100, 39135000, 39136000, 39141000, 39141100, 39141200, 39141300, 39142000, 39143122, 39143210, 39143310, 39150000, 39151000, 39151100, 39156000, 39157000, 39171000, 39172000, 39172100, 39200000, 90510000, 60000000, 39132100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Užšia súťaž
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obstarávanie kancelárskeho nábytku
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 107/2025_NLZ-DNS
  • Názov : Obstarávanie kancelárskeho nábytku
  • Opis: Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup kancelárskeho nábytku, a to stoličiek, kresiel, písacích a pracovných stolov, archivačných políc, skríň a knižníc, regálov a iného vybavenia vrátane interiérových doplnkov (vešiaky, kreslá a taburetky), nábytku do konferenčných miestností, vstupných hál, jedálenských priestorov a na recepcie. Verejný obstarávateľ súčasne s dodaním tovaru požaduje aj poskytovanie služieb, a to dopravu na určené miesto plnenia, vyloženie, vynášku na miesto určenia, montáž nábytku a odvoz a likvidáciu odpadu, čo bude závisieť od opisu predmetu zákazky konkrétnej čiastkovej zákazky. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilne zadávať zákazky v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 327 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39100000, 39110000, 39111000, 39111100, 39112000, 39112100, 39113000, 39113100, 39113500, 39120000, 39121000, 39121100, 39121200, 39122000, 39122200, 39131000, 39131100, 39132000, 39132200, 39134000, 39134100, 39135000, 39136000, 39141000, 39141100, 39141200, 39141300, 39142000, 39143122, 39143210, 39143310, 39150000, 39151000, 39151100, 39156000, 39157000, 39171000, 39172000, 39172100, 39200000, 90510000, 60000000, 39132100
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Dynamický nákupný systém, použiteľný iba pre kupujúcich uvedených v tomto oznámení
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Čiastkové zákazky môžu byť okrem štátneho rozpočtu financované aj z EÚ zdrojov. Bližšie informácie o financovaní čiastkovej zákazky budú uvedené v samotnej výzve na predkladanie ponúk.
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ak bude kritériom na vyhodnotenie ponúk v rámci čiastkovej zákazky celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH vo výzve na predkladanie ponúk a/alebo súťažných podkladov k čiastkovej zákazke zadávanej v rámci DNS, celkovú cenu za predmet zákazky v EUR s DPH určí uchádzač ako súčet cenových položiek, pričom cena každej položky sa vypočíta ako súčin požadovaného množstva a jednotkovej ceny danej položky a pripočítaním príslušnej sadzby DPH. Celková cena za predmet zákazka bude mať váhovosť 100 bodov resp. %.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH (100 bodov alebo %)
  • Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnocovanie ponúk bude realizované podľa § 44 ods. 3 písm. a) ZVO, tzn. na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality (ďalej ako „ekonomicky najvýhodnejšia ponuka“) alebo v zmysle § 44 ods. 4 c) ZVO, tzn. na základe najnižšej ceny v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Uplatnenie uvedených kritérií bude uvedené priamo v čiastkových výzvach na predkladanie ponúk. Ak bude kritériom na vyhodnotenie ponúk v rámci čiastkovej zákazky ekonomicky najvýhodnejšia ponuka, tak verejný obstarávateľ bude ponuky vyhodnocovať na základe: Alternatíva 1: a) Kritérium č. 1 - Celková cena za predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH – 75 bodov alebo % b) Kritérium č. 2 - Predĺženie záručnej doby - 15 bodov alebo % c) Kritérium č. 3 - Skrátenie doby dodania ....- 10 bodov alebo % alebo alternatíva 2: a) Kritérium č. 1 – Celková cena za predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH – 80 bodov alebo % b) Kritérium č. 2 - Skrátenie doby dodania ....- 20 bodov alebo % Viac informácií v súťažných podkladoch.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že naša spoločná ponuka bude úspešná a bude prijatá, zaväzujete sa, že pred podpisom zmluvy/vystavením objednávky uzatvoríte a predložíte verejnému obstarávateľovi určitú právnu formu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení čiastkovej zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Použitie zatiaľ nie je známe
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Predpokladaný dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk: 08.12.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 07.11.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 10:00
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544112
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)