1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Obstarávanie kancelárskeho nábytku
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 107/2025_NLZ-DNS
- Názov : Obstarávanie kancelárskeho nábytku
- Opis: Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup kancelárskeho nábytku, a to stoličiek, kresiel, písacích a pracovných stolov, archivačných políc, skríň a knižníc, regálov a iného vybavenia vrátane interiérových doplnkov (vešiaky, kreslá a taburetky), nábytku do konferenčných miestností, vstupných hál, jedálenských priestorov a na recepcie. Verejný obstarávateľ súčasne s dodaním tovaru požaduje aj poskytovanie služieb, a to dopravu na určené miesto plnenia, vyloženie, vynášku na miesto určenia, montáž nábytku a odvoz a likvidáciu odpadu, čo bude závisieť od opisu predmetu zákazky konkrétnej čiastkovej zákazky. Cieľom zriadenia DNS a zadávania čiastkových zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilne zadávať zákazky v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 327 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 39100000, 39110000, 39111000, 39111100, 39112000, 39112100, 39113000, 39113100, 39113500, 39120000, 39121000, 39121100, 39121200, 39122000, 39122200, 39131000, 39131100, 39132000, 39132200, 39134000, 39134100, 39135000, 39136000, 39141000, 39141100, 39141200, 39141300, 39142000, 39143122, 39143210, 39143310, 39150000, 39151000, 39151100, 39156000, 39157000, 39171000, 39172000, 39172100, 39200000, 90510000, 60000000, 39132100
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Dynamický nákupný systém, použiteľný iba pre kupujúcich uvedených v tomto oznámení
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Čiastkové zákazky môžu byť okrem štátneho rozpočtu financované aj z EÚ zdrojov. Bližšie informácie o financovaní čiastkovej zákazky budú uvedené v samotnej výzve na predkladanie ponúk.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ak bude kritériom na vyhodnotenie ponúk v rámci čiastkovej zákazky celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH vo výzve na predkladanie ponúk a/alebo súťažných podkladov k čiastkovej zákazke zadávanej v rámci DNS, celkovú cenu za predmet zákazky v EUR s DPH určí uchádzač ako súčet cenových položiek, pričom cena každej položky sa vypočíta ako súčin požadovaného množstva a jednotkovej ceny danej položky a pripočítaním príslušnej sadzby DPH. Celková cena za predmet zákazka bude mať váhovosť 100 bodov resp. %.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH (100 bodov alebo %)
- Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnocovanie ponúk bude realizované podľa § 44 ods. 3 písm. a) ZVO, tzn. na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality (ďalej ako „ekonomicky najvýhodnejšia ponuka“) alebo v zmysle § 44 ods. 4 c) ZVO, tzn. na základe najnižšej ceny v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Uplatnenie uvedených kritérií bude uvedené priamo v čiastkových výzvach na predkladanie ponúk. Ak bude kritériom na vyhodnotenie ponúk v rámci čiastkovej zákazky ekonomicky najvýhodnejšia ponuka, tak verejný obstarávateľ bude ponuky vyhodnocovať na základe: Alternatíva 1: a) Kritérium č. 1 - Celková cena za predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH – 75 bodov alebo % b) Kritérium č. 2 - Predĺženie záručnej doby - 15 bodov alebo % c) Kritérium č. 3 - Skrátenie doby dodania ....- 10 bodov alebo % alebo alternatíva 2: a) Kritérium č. 1 – Celková cena za predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH – 80 bodov alebo % b) Kritérium č. 2 - Skrátenie doby dodania ....- 20 bodov alebo % Viac informácií v súťažných podkladoch.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že naša spoločná ponuka bude úspešná a bude prijatá, zaväzujete sa, že pred podpisom zmluvy/vystavením objednávky uzatvoríte a predložíte verejnému obstarávateľovi určitú právnu formu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení čiastkovej zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Použitie zatiaľ nie je známe
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Predpokladaný dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk: 08.12.2025
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 07.11.2025
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 10:00
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544112
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)