1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Multimediálna a ostatná technika
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Multimediálna a ostatná technika
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka, inštalácia a integrácia multimediálnej a ostatnej techniky pre jednotlivé učebne a aulu FAD STU.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 437 186.74
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Audiovizuálne zariadenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30231300, 44521110
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania Tovaru je Námestie slobody 19 v Bratislave
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Súčasťou zákazky je aj opcia na dodanie ďalšieho Tovaru podľa prílohy č. 2 týchto súťažných podkladov, kedykoľvek počas obdobia 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Uplatnenie opcie je možné realizovať formou dodatku a podľa postupov uvedených v zmluve. Predpokladaná hodnota zákazky je vrátane hodnoty tejto opcie.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti podľa projektovej zmluvy zverejnenej na adrese: https://www.crz.gov.sk/data/att/5049353.pdf.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Referencie
- Opis podmienky účasti: 1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Podľa bodu 1) - § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznamom dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálne nasledovnej úrovni: a) Minimálne jedna zákazka v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom finančnom objeme 250 000 eur bez DPH; b) Minimálne jedna zákazka ktorej predmetom bola integrácia multimediálneho systému do vnútorného systému zákazníka; V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej zmluvy začala pred viac ako tromi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť dodávky, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak dodávku tovaru realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem resp. iný požadovaný parameter, realizovaný ním samotným. Pod pojmom zákazky rovnakého alebo podobného charakteru sa na účely vyhodnotenia splnenia podmienok účasti myslia dodávky multimediálnej techniky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Certifikáty kvality
- Opis podmienky účasti: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. Podľa bodu 2) - § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením: a) Certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. b) Certifikátu Systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem na systém environmentálneho manažérstva podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. c) Certifikátu Systému informačnej bezpečnosti ISO 27001 ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia informačnej bezpečnosti podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Experti
- Opis podmienky účasti: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podľa bodu 3) - § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Základné požiadavky na jednotlivých kľúčových odborníkov, preukazujú uchádzači predložením týchto dokladov: - štruktúrované životopisy, - príslušné kópie certifikátov a/alebo dokladov, - zoznam praktických skúseností. Uchádzači predložia predmetné doklady ako sken originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie. Verejný obstarávateľ uzná aj iné doklady, ktorými sa preukazuje odborná spôsobilosť kľúčových odborníkov, pokiaľ budú preukazovať požiadavky určené verejným obstarávateľom. Kľúčový odborník č. 1 – odborný garant: a) minimálne 5 rokov praxe s výkonom AV systémov. Túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti poskytovania služieb odborného AV špecialistu - garanta inštalácie pri zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom finančnom objeme 400 000 EUR bez DPH, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu a referenciou zákazky s uvedením odberateľa, kontaktom na odberateľa finančným objemom zákazky. Kľúčový odborník č. 2 – odborný certifikovaný technik na inštaláciu LED obrazovky: a) minimálne 5 rokov praxe s dodávkou a inštaláciu veľkoplošných LED obrazoviek. Túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti dodávky a inštalácie veľkoplošnej LED obrazovky (min. 4x2 m), túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu a referenciou zákazky s uvedením odberateľa, kontaktom na odberateľa finančným objemom zákazky; c) certifikát na výkon inštalácie ponúkaného LED riešenia vystavený výrobcom alebo inou autorizovanou osobou. Kľúčový odborník č. 3 – odborný certifikovaný technik na inštaláciu riadiaceho systému: a) minimálne 5 rokov praxe s dodávkou a integráciou AV riešení. Túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti dodávok a integrácií AV riešení, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu a referenciou zákazky s uvedením odberateľa, kontaktom na odberateľa finančným objemom zákazky; c) certifikát na inštaláciu ponúknutého AV riešenia vystavený výrobcom alebo inou autorizovanou osobou.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena vrátane DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenská technická univerzita v Bratislave)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenská technická univerzita v Bratislave)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ využije funkcionalitu systému na on-line sprístupnenie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ využije funkcionalitu systému na on-line sprístupnenie ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 12 000 eur. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539145
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenská technická univerzita v Bratislave)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenská technická univerzita v Bratislave)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)