1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: VELMANÁZA ALFA 10 MG PRÁŠOK NA INFÚZNY ROZTOK
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 83-2025
- Názov : VELMANÁZA ALFA 10 MG PRÁŠOK NA INFÚZNY ROZTOK
- Opis: Predmetom zákazky je liek s účinnou látkou Velmanáza alfa 10 mg prášok na infúzny roztok. Doplnok: plv ifo 1x10 mg (liek.inj.skl.), Podanie: intravenózne použitie LIEKOVÁ FORMA Prášok na infúzny roztok. Biely až takmer biely prášok. Terapeutické indikácie: Enzýmová substitučná terapia u pacientov s miernou až stredne závažnou alfa-manozidózou pre liečbu iných ako neurologických prejavov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Tráviace látky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Námestie L. Svobodu 4
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 97409
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: podľa zákona č. 343/2015 Z.z.
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 612 803.10
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Názov podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. 3.1.1 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru (lieky) ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnej hodnote minimálne 300 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka liekov všeobecne. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa na účely vyhodnotenia splnenia tejto podmienky účasti považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vo forme Zoznamu dodávok. V prípade, ak uchádzač predloží v Zozname dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb aj dodávku tovaru a poskytnutie služieb, ktorých dodávka a poskytovanie presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname uvedie osobitne cenu iba za tú časť plnenia, ktorá bola dodaná a poskytnutá v požadovanom období. 3.1.2 K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie. Odôvodnenie primeranosti určenia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ si na základe predloženého zoznamu overuje schopnosť a skúsenosti uchádzača na dodanie predmetu zákazky. Verejným obstarávateľom určené podmienky účasti vyplývajú z potreby preukázania minimálnych praktických skúseností uchádzača s dodávkou liekov. Potreba použitia týchto podmienok účasti vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho poskytovať. Splnenie tejto podmienky účasti zaručí a preukáže, že uchádzač ovláda problematiku nevyhnutnú na poskytnutie predmetu zákazky. Hlavným zámerom verejného obstarávateľa je, aby precíznym a dôkladným definovaním podmienok účasti na samotného uchádzača vo verejnom obstarávaní eliminoval v maximálne možnej miere vecné a technické riziká pri plnení zmluvy na strane záujemcov/uchádzačov. Preukázanie splnenia tejto podmienky účasti garantuje odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tohto Oznámenia vo vestníku VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO v súlade so súťažnými podkladmi.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena (vyjadrená v EUR s DPH)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 11.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Miesto otvárania ponúk: Detská fakultná nemocnica s poliklinikou, Námestie L. Svobodu 4, 97409 Banská Bystrica
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537432
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)