Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce - Interiérové vybavenie

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: "Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce - Interiérové vybavenie"
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 8123 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39150000-8
Predpokladaná hodnota: 189 864,03 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 15.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Trenčiansky samosprávny kraj
Adresa: K dolnej stanici
91101 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: K dolnej stanici Trenčín 91101 Slovensko Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Adamovské Kochanovce (913 05, Parcela registra C, 342/5) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Chocholná – Velčice ( 913 04, Parcely registra C, 580, 581 a 582) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Trenčín (911 01, Piaristická ulica, Parcela registra C, 400/1) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Mníchova Lehota (913 21, Parcela registra C, 298)
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia (časť 1: polohovacie lôžka a časť 2: sedacie súpravy) do štyroch rodinných domov pre klientov so zdravotným obmedzením. V izbách pre klientov budú použité drevené nočné stolíky a špeciálne nastaviteľné, elektrické postele, ktoré budú vybavené odolným, zdravotným, polohovateľným roštom a matracom od špecializovaného výrobcu zdravotníckych zariadení a v obývacích izbách budú umiestnené sedacie súpravy. Predmet zákazky na každú časť je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch. Uchádzač je povinný predložiť ponuku na príslušnú časť alebo obe časti predmetu zákazky (v každej časti samostatne).

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1350144
1. Základné údaje
  • Organizácia: Trenčiansky samosprávny kraj (ID: 17138)
  • Zákazka: "Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce - Interiérové vybavenie" (ID: 533186)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: b0f04527-a688-4ecf-b54f-29c1e50b46d3
  • Identifikátor verzie oznámenia: 140ce1bd-50aa-4c5c-943a-0b44ecb98519
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.11
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Trenčiansky samosprávny kraj
  • IČO: 36126624
  • DIČ: 2021613275
  • Adresa
  • Ulica: K dolnej stanici
  • Číslo: 20A
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: henrieta.klobusicka@tsk.sk
  • Telefónne číslo: +421326555864
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2812
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 106/2025
  • Názov: "Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce - Interiérové vybavenie"
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia (časť 1: polohovacie lôžka a časť 2: sedacie súpravy) do štyroch rodinných domov pre klientov so zdravotným obmedzením. V izbách pre klientov budú použité drevené nočné stolíky a špeciálne nastaviteľné, elektrické postele, ktoré budú vybavené odolným, zdravotným, polohovateľným roštom a matracom od špecializovaného výrobcu zdravotníckych zariadení a v obývacích izbách budú umiestnené sedacie súpravy. Predmet zákazky na každú časť je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch. Uchádzač je povinný predložiť ponuku na príslušnú časť alebo obe časti predmetu zákazky (v každej časti samostatne).
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 189 864.03
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzny nábytok a vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 33192130, 39143111, 39143112, 39143123, 39221200, 39516110, 39512400, 39512100, 39113400, 39113500
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Adamovské Kochanovce (913 05, Parcela registra C, 342/5) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Chocholná – Velčice ( 913 04, Parcely registra C, 580, 581 a 582) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Trenčín (911 01, Piaristická ulica, Parcela registra C, 400/1) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Mníchova Lehota (913 21, Parcela registra C, 298)
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Platí pre všetky časti zákazky: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. a) až f) resp. § 32 ods. 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 7 v nadväznosti na ods. 8, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 podľa § 152 ods. 1, ods. 3 ZVO. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO alebo b) v súlade s § 152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu a preto uchádzač/záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) až e) tzn.: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO platí, že ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), d) a e) ZVO platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáli www.oversi.gov.sk. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač môže použiť Vzor Čestného vyhlásenia, ktorý je súčasťou súťažných podkladov (ostatné prílohy). Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky verejný obstarávateľ nevyžaduje predkladať doklady požadované zo Slovenskej republiky podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 v nadväznosti na ods. 8 ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie,( ktoré je v prílohe súťažných podkladov). V prípade, ak u uchádzača neexistujú iné osoby spĺňajúce uvedenú definíciu podľa § 32 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač nevyplní údaje tejto/týchto osoby/osobách a čestné vyhlásenie predloží s nevyplneným „Zoznam osôb spĺňajúcich podmienky upravené v § 32 ods. 7 a 8 ZVO“. Netýka sa subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom, okrem preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 v nadväznosti na ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukazovanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač predloží JED, môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Platí pre všetky časti zákazky: 1) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva na časť 1. musí byť uzavretá v súlade s § 11 a § 56 ZVO a na časť 2. v súlade s § 56 ZVO. 2) Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ/lia spĺňal/i podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovených v časti Súťažné podmienky bod 4.2.1 (Dôvody na vylúčenie) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. 3) V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnocovanie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 od. 7 písm. b) ZVO (tzv. super reverzná súťaž). 4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. 5) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO. 6) Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. 7) Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, z ktorého je predmet tejto zmluvy financovaný, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami sú: i. Príslušné ministerstvo, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES. 8) Lehota dodania časť 1 a časť 2: Lehotu, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)/viazanosť ponuky v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je možné zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Verejný obstarávateľ nastavil lehotu, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)/lehotu viazanosti ponúk na 12 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 13.06.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu dokedy ponuka uchádzača musí zostať viazaná na: 13.06.2026.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Polohovacie lôžka
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 106/2025
  • Názov : Polohovacie lôžka
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia (časť 1: polohovacie lôžka) do štyroch rodinných domov pre klientov so zdravotným obmedzením. V izbách pre klientov budú použité polohovacie lôžka s príslušenstvom ( drevený nočný stolík, matrac a návlek , vankúš, paplón, plachta ). Predmet zákazky na časť 1. je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch a v prílohe G.6 Návrh na plnenie kritérií na časť 1.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 168 922.67
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzny nábytok a vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 33192130, 39143111, 39143112, 39143123, 39221200, 39516110, 39512400, 39512100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejné obstarávanie je zamerané na splnenie sociálych cieľov - zabezpečuje prístupnosť pre všetkých ako aj rodovú rovnosť a etnickú rovnosť. Uvedené aspekty boli použité aj v špecifikácii, aby sa zabezpečila rovnaká dostupnosť tovarov pre všetky zdravotne postihnuté osoby a inak zdravotne znevýhodnené osoby. Projekt rieši Integráciu znevýhodnených osôb a zabezpečuje lepší prístup zdravotne prípadne inak znevýhodnených osôb k produktom a službám.
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Adamovské Kochanovce (913 05, Parcela registra C, 342/5) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Chocholná – Velčice ( 913 04, Parcely registra C, 580, 581 a 582) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Trenčín (911 01, Piaristická ulica, Parcela registra C, 400/1) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Mníchova Lehota (913 21, Parcela registra C, 298)
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Zákazka bude financovaná v rámci projektov podporených z Plánu obnovy a odolnosti SR s názvami: Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Adamovské Kochanovce (kód projektu: 13I01-22-V02-00087), Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Chocholná – Velčice (kód projektu: 13I01-22-V02-00085), Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Trenčín (kód projektu: 13I01-22-V02-00080), Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Mníchova Lehota (kód projektu: 13I01-22-V02-00070). 2) PREDPOKLADANÉ TRVANIE: Lehotu trvania, dokedy musí byť dodaný tovar (BT-36-Lot)/Dĺžka trvania v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako jednu hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je možné zadať len jednu hodnotu, ktorú akceptuje Publikačný úrad EÚ. Verejný obstarávateľ preto nastavil najdlhšiu lehotu tvrvania na 10 mesiacov, ale LEHOTY DODANIA na časť 1 sú nasledovné: Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Adamovské Kochanovce – do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Chocholná – Velčice - do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Trenčín - do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Mníchova Lehota - do 10 mesiacov od účinnosti zmluvy
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie ponúk zadávanej zákazky postup na základe najnižšej ceny. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého platná ponuka bude mať najnižšiu cenu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta/Váha kritéria:100.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR bez DPH
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO a v súlade s § 52 ZVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533186
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady v neoficiálnych jazykoch
  • Súťažné podklady v neoficiálnom jazyku
  • Súťažné podklady v neoficiálnom jazyku
  • Iný ako úradný jazyk súťažných podkladov: čeština
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533186
  • Označenie dokumentu/zákazky: 106/2025
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Sedacie súpravy
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Sedacie súpravy
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia (časť 2: sedacie súpravy) do štyroch rodinných domov pre klientov so zdravotným obmedzením. V obývacích izbách budú umiestnené r sedacie súpravy v tvare L s taburetkami. Predmet zákazky na časť 2. je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch a v prílohe G.6 Návrh na plnenie kritérií na časť 2.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 20 941.36
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzny nábytok a vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39113400, 39113500
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejné obstarávanie je zamerané na splnenie sociálnych cieľov - zabezpečuje prístupnosť pre všetkých ako aj rodovú rovnosť a etnickú rovnosť. Uvedené aspekty boli použité aj v špecifikácii, aby sa zabezpečila rovnaká dostupnosť tovarov pre všetky zdravotne postihnuté osoby a inak zdravotne znevýhodnené osoby. Projekt rieši Integráciu znevýhodnených osôb a zabezpečuje lepší prístup zdravotne prípadne inak znevýhodnených osôb k produktom a službám.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Adamovské Kochanovce (913 05, Parcela registra C, 342/5) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Chocholná – Velčice ( 913 04, Parcely registra C, 580, 581 a 582) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Trenčín (911 01, Piaristická ulica, Parcela registra C, 400/1) Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Mníchova Lehota (913 21, Parcela registra C, 298)
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Zákazka bude financovaná v rámci projektov podporených z Plánu obnovy a odolnosti SR s názvami: Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Adamovské Kochanovce (kód projektu: 13I01-22-V02-00087), Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Chocholná – Velčice (kód projektu: 13I01-22-V02-00085), Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Trenčín (kód projektu: 13I01-22-V02-00080), Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce – Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Mníchova Lehota (kód projektu: 13I01-22-V02-00070). 2) PREDPOKLADANÉ TRVANIE: Lehotu trvania, dokedy musí byť dodaný tovar (BT-36-Lot)/Dĺžka trvania v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako jednu hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je možné zadať len jednu hodnotu, ktorú akceptuje Publikačný úrad EÚ. Verejný obstarávateľ preto nastavil najdlhšiu lehotu tvrvania na 10 mesiacov, ale LEHOTY DODANIA na časť 2 sú nasledovné: Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Adamovské Kochanovce – do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Chocholná – Velčice - do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Trenčín - do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy Rodinný dom s 2 bytovými jednotkami Mníchova Lehota - do 10 mesiacov od účinnosti zmluvy
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie ponúk zadávanej zákazky postup na základe najnižšej ceny. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého platná ponuka bude mať najnižšiu cenu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta/Váha kritéria:100.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR bez DPH
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO a v súlade s § 52 ZVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533186
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady v neoficiálnych jazykoch
  • Súťažné podklady v neoficiálnom jazyku
  • Súťažné podklady v neoficiálnom jazyku
  • Iný ako úradný jazyk súťažných podkladov: čeština
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533186
  • Označenie dokumentu/zákazky: 106/2025
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)