1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť 1: Mäso a mäsové výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 16/2024
- Názov : Časť 1: Mäso a mäsové výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého kuchynského opracovaného hovädzieho a bravčového mäsa a mäsových výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladov
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 151 624.70
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Živočíšne produkty a súvisiace produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rínok 334
- Mesto: Veľké Zálužie
- PSČ: 95135
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 21.04.2025
- Dátum ukončenia: 20.04.2026
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH (v prípade platcu DPH sa za ňu považuje cena s DPH, v prípade neplatcu DPH konečná celková cena predmetu zákazky) vypočítaná a vyjadrená podľa bodu 18 časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov v eurách. Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria v prílohe B.4 Formulár – Návrh na plnenie kritéria. 2. Uchádzači zaokrúhľujú svoje návrhy na plnenie kritéria v zmysle matematických pravidiel na dve desatinné miesta. 3. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa ceny za poskytnutie predmetu zákazky podľa časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky. 4. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za poskytnutie predmetu zákazky, vyjadrených v eurách, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol/požaduje za poskytnutie predmetu zákazky najnižšiu cenu. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne. 5. Každá časť predmetu zákazky sa vyhodnocuje samostatne. 6. V prípade ak budú predložené ponuky s identickou cenou, vyhráva ten uchádzač, ktorý v systéme EVO predložil ponuku ako prvý. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk prebehne elektronicky, online automatickým otvorením ponúk a vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predloženie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525814
- Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: EVO/UVO/ISEPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť 2: Hydina, hydinové výrobky a vajcia
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 16/2024
- Názov : Časť 2: Hydina, hydinové výrobky a vajcia
- Opis: 1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvej hydiny, hydinových výrobkov a vajec. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 94 341.80
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Hydina
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rínok 334
- Mesto: Veľké Zálužie
- PSČ: 95135
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stravovacia prevádzka
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 21.04.2025
- Dátum ukončenia: 20.04.2026
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH (v prípade platcu DPH sa za ňu považuje cena s DPH, v prípade neplatcu DPH konečná celková cena predmetu zákazky) vypočítaná a vyjadrená podľa bodu 18 časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov v eurách. Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria v prílohe B.4 Formulár – Návrh na plnenie kritéria. 2. Uchádzači zaokrúhľujú svoje návrhy na plnenie kritéria v zmysle matematických pravidiel na dve desatinné miesta. 3. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa ceny za poskytnutie predmetu zákazky podľa časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky. 4. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za poskytnutie predmetu zákazky, vyjadrených v eurách, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol/požaduje za poskytnutie predmetu zákazky najnižšiu cenu. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne. 5. Každá časť predmetu zákazky sa vyhodnocuje samostatne. 6. V prípade ak budú predložené ponuky s identickou cenou, vyhráva ten uchádzač, ktorý v systéme EVO predložil ponuku ako prvý. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk prebehne elektronicky, online automatickým otvorením ponúk a vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predloženie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525814
- Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: UVO/EVO/ISEPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť 3: Mlieko a mliečne výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 16/2024
- Názov : Časť 3: Mlieko a mliečne výrobky
- Opis: 1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka mlieka a mliečnych výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 137 080.03
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Mlieko
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 15.04.2025
- Dátum ukončenia: 14.04.2026
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH (v prípade platcu DPH sa za ňu považuje cena s DPH, v prípade neplatcu DPH konečná celková cena predmetu zákazky) vypočítaná a vyjadrená podľa bodu 18 časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov v eurách. Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria v prílohe B.4 Formulár – Návrh na plnenie kritéria. 2. Uchádzači zaokrúhľujú svoje návrhy na plnenie kritéria v zmysle matematických pravidiel na dve desatinné miesta. 3. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa ceny za poskytnutie predmetu zákazky podľa časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky. 4. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za poskytnutie predmetu zákazky, vyjadrených v eurách, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol/požaduje za poskytnutie predmetu zákazky najnižšiu cenu. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne. 5. Každá časť predmetu zákazky sa vyhodnocuje samostatne. 6. V prípade ak budú predložené ponuky s identickou cenou, vyhráva ten uchádzač, ktorý v systéme EVO predložil ponuku ako prvý. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk prebehne elektronicky, online automatickým otvorením ponúk a vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predloženie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525814
- Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: EVO/UVO/ISEPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Časť 4: Pekárenské výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 16/2024
- Názov : Časť 4: Pekárenské výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodávka pečiva a pekárenských výrobkov. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 88 616.45
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Pekársky tovar
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rínok 334
- Mesto: Veľké Zálužie
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stravovacia prevádzka Psychiatrickej nemocnice Veľké Zálužie
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 22.04.2025
- Dátum ukončenia: 21.04.2026
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH (v prípade platcu DPH sa za ňu považuje cena s DPH, v prípade neplatcu DPH konečná celková cena predmetu zákazky) vypočítaná a vyjadrená podľa bodu 18 časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov v eurách. Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria v prílohe B.4 Formulár – Návrh na plnenie kritéria. 2. Uchádzači zaokrúhľujú svoje návrhy na plnenie kritéria v zmysle matematických pravidiel na dve desatinné miesta. 3. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa ceny za poskytnutie predmetu zákazky podľa časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky. 4. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za poskytnutie predmetu zákazky, vyjadrených v eurách, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol/požaduje za poskytnutie predmetu zákazky najnižšiu cenu. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne. 5. Každá časť predmetu zákazky sa vyhodnocuje samostatne. 6. V prípade ak budú predložené ponuky s identickou cenou, vyhráva ten uchádzač, ktorý v systéme EVO predložil ponuku ako prvý. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk prebehne elektronicky, online automatickým otvorením ponúk a vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predloženie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525814
- Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: EVO/UVO/ISEPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: Časť 5: Čerstvá zelenina a ovocie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 16/2024
- Názov : Časť 5: Čerstvá zelenina a ovocie
- Opis: 1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka čerstvého ovocia a zeleniny. Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladoch. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 112 949.50
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zelenina, ovocie a orechy
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rínok 334
- Mesto: Veľké Zálužie
- PSČ: 95135
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stravovacia prevádzka Psychiatrická nemocnica Veľké zálužie
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 20.04.2025
- Dátum ukončenia: 19.04.2026
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH (v prípade platcu DPH sa za ňu považuje cena s DPH, v prípade neplatcu DPH konečná celková cena predmetu zákazky) vypočítaná a vyjadrená podľa bodu 18 časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov v eurách. Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria v prílohe B.4 Formulár – Návrh na plnenie kritéria. 2. Uchádzači zaokrúhľujú svoje návrhy na plnenie kritéria v zmysle matematických pravidiel na dve desatinné miesta. 3. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa ceny za poskytnutie predmetu zákazky podľa časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky. 4. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za poskytnutie predmetu zákazky, vyjadrených v eurách, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol/požaduje za poskytnutie predmetu zákazky najnižšiu cenu. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne. 5. Každá časť predmetu zákazky sa vyhodnocuje samostatne. 6. V prípade ak budú predložené ponuky s identickou cenou, vyhráva ten uchádzač, ktorý v systéme EVO predložil ponuku ako prvý. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v Eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk prebehne elektronicky, online automatickým otvorením ponúk a vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predloženie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525814
- Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: UVO/EVO/ISPEVO
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.6 Časť
- Názov: Časť 6: Rôzne potravinové výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 16/2024
- Názov : Časť 6: Rôzne potravinové výrobky
- Opis: 1. Predmetom zákazky je nákup a dodávka rôznych potravinových výrobkov Tovar musí byť dodaný nepoškodený v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v týchto súťažných podkladoch a v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v prílohe týchto súťažných podkladov. 2. Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 157 541.13
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne potravinárske výrobky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rínok 334
- Mesto: Veľké Zálužie
- PSČ: 95135
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stravovacia prevádzka Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 19.04.2025
- Dátum ukončenia: 20.04.2026
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH (v prípade platcu DPH sa za ňu považuje cena s DPH, v prípade neplatcu DPH konečná celková cena predmetu zákazky) vypočítaná a vyjadrená podľa bodu 18 časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov v eurách. Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria v prílohe B.4 Formulár – Návrh na plnenie kritéria. 2. Uchádzači zaokrúhľujú svoje návrhy na plnenie kritéria v zmysle matematických pravidiel na dve desatinné miesta. 3. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa ceny za poskytnutie predmetu zákazky podľa časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky. 4. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za poskytnutie predmetu zákazky, vyjadrených v eurách, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol/požaduje za poskytnutie predmetu zákazky najnižšiu cenu. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne. 5. Každá časť predmetu zákazky sa vyhodnocuje samostatne. 6. V prípade ak budú predložené ponuky s identickou cenou, vyhráva ten uchádzač, ktorý v systéme EVO predložil ponuku ako prvý. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v Eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.02.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.02.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk prebehne elektronicky, online automatickým otvorením ponúk a vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predloženie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525814
- Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: EVO/UVO/ISEPVO
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1324?cHash=aef7a2e913260a2c1a3fe9834da70d16
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)