Nákup potravín pre zariadenia sociálnych služieb SÚCIT n.o., Veľké Kapušany 2024

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup potravín pre zariadenia sociálnych služieb SÚCIT n.o., Veľké Kapušany 2024
Kód zákazky: 2024/Potraviny
Kód oznámenia: 14075 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 15000000-8
Predpokladaná hodnota: 353 176,32 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 1.7.2024 10:00
Vyhlásenie: 4.6.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: SÚCIT n. o., Veľké Kapušany
Adresa: Zelená
07901 Veľké Kapušany
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Zelená Veľké Kapušany 07901 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nákup potravín, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania, pre zariadenia sociálnych služieb SÚCIT n.o., Veľké Kapušany. Predmet zákazky je rozdelený na sedem samostatných častí Časť č. 1: Miešaný tovar Časť č. 2: Mlieko, mliečne výrobky Časť č. 3: Chlieb a pekárenské výrobky Časť č. 4: Ovocie a zelenina Časť č. 5: Vajcia Časť č. 6: Mrazený tovar Časť č. 7: Mäso a mäsové výrobky

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1291423
1. Základné údaje
  • Organizácia: SÚCIT n. o., Veľké Kapušany (ID: 20856)
  • Zákazka: Nákup potravín pre zariadenia sociálnych služieb SÚCIT n.o., Veľké Kapušany 2024 (ID: 506141)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 8796481c-723b-407e-b783-55f6f0f4c0e8
  • Identifikátor verzie oznámenia: fac36069-313c-4811-8cc1-0fd95f05aae1
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: SÚCIT n. o., Veľké Kapušany
  • IČO: 35581662
  • DIČ: 2022070644
  • Adresa
  • Ulica: Zelená
  • Číslo: 275
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 07901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ddsucit@centrum.sk
  • Telefónne číslo: +421566383344
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ingreal DOMUS s.r.o.
  • IČO: 36686956
  • DIČ: 2022257721
  • Adresa
  • Ulica: P.O.Hviezdoslava
  • Číslo: 56/98
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 07901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@ingrealdomus.sk
  • Telefónne číslo: +421905835810
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (SÚCIT n. o., Veľké Kapušany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Sociálna ochrana
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/10682
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/Potraviny
  • Názov: Nákup potravín pre zariadenia sociálnych služieb SÚCIT n.o., Veľké Kapušany 2024
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup potravín, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania, pre zariadenia sociálnych služieb SÚCIT n.o., Veľké Kapušany. Predmet zákazky je rozdelený na sedem samostatných častí Časť č. 1: Miešaný tovar Časť č. 2: Mlieko, mliečne výrobky Časť č. 3: Chlieb a pekárenské výrobky Časť č. 4: Ovocie a zelenina Časť č. 5: Vajcia Časť č. 6: Mrazený tovar Časť č. 7: Mäso a mäsové výrobky
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 353 176.32
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 15890000, 15511000, 15500000, 15811000, 15811100, 15300000, 03142500, 15100000
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zelená 275
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 07901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: 1.1 predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, 1.2 v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, 1.3 v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní - predbežným nahradením dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED“). Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní informuje uchádzačov, že z dôvodu že nemá oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, požadované doklady je potrebné predložiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky je rozdelený na sedem samostatných častí . Počet častí, na ktoré uchádzač predkladá ponuku nie je obmedzený. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo na viac častí alebo na všetky časti zákazky.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 7
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 7
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: časť č. 1: Miešaný tovar
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-1
  • Názov : časť č. 1: Miešaný tovar
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup rôznych potravinárskych výrobkov, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Osobitné požiadavky na dodanie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje verejný obstarávateľ v jednotlivých objednávkach v závislosti od počtu stravníkov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 86 520.54
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zelená 275
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 07901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.08.2024
  • Dátum ukončenia: 31.07.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v súlade s § 44 ods. 3 písm c) ZVO na základe najnižšej ceny v eurách vrátane DPH. Kritérium najnižšia cena sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za príslušnú časť predmetu zákazky od najnižšej ponúknutej ceny v Eur s DPH po najvyššiu ponúknutú cenu. Úspešným uchádzačom príslušnej časti predmetu zákazky sa stane ten uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: podľa § 56 ods. 1 Obchodného zákonníka resp. § 829 Občianskeho zákonníka
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Uchádzačom budú prostredníctvom funkcionality IS EVO „on-line“ sprístupnené ponuky v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií. On-line sprístupnenia/ otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude prebiehať výlučne elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=506141&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506141
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: časť č. 2: Mlieko, mliečne výrobky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-2
  • Názov : časť č. 2: Mlieko, mliečne výrobky
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup mliečnych výrobkov, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Bližší opis predmetu zákazky je v súťažných podkladoch. Osobitné požiadavky na dodanie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje verejný obstarávateľ v jednotlivých objednávkach v závislosti od počtu stravníkov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 65 665.56
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 15511000, 15500000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zelená 275
  • Mesto: Veľké kapušany
  • PSČ: 07901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.08.2024
  • Dátum ukončenia: 31.07.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v súlade s § 44 ods. 3 písm c) ZVO na základe najnižšej ceny v eurách vrátane DPH. Kritérium najnižšia cena sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za príslušnú časť predmetu zákazky od najnižšej ponúknutej ceny v Eur s DPH po najvyššiu ponúknutú cenu. Úspešným uchádzačom príslušnej časti predmetu zákazky sa stane ten uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: podľa § 56 ods. 1 Obchodného zákonníka resp. § 829 Občianskeho zákonníka
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Uchádzačom budú prostredníctvom funkcionality IS EVO „on-line“ sprístupnené ponuky v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií. On-line sprístupnenia/ otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude prebiehať výlučne elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=506141&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506141
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Ingreal DOMUS s.r.o.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: časť č. 3: Chlieb a pekárenské výrobky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-3
  • Názov : časť č. 3: Chlieb a pekárenské výrobky
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup chleba a rôznych druhov pekárenských výrobkov, dodanie tovaru a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Osobitné požiadavky na dodanie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje verejný obstarávateľ v jednotlivých objednávkach v závislosti od počtu stravníkov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 47 492.04
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 15811000, 15811100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zelená 275
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 07901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.08.2024
  • Dátum ukončenia: 31.07.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v súlade s § 44 ods. 3 písm c) ZVO na základe najnižšej ceny v eurách vrátane DPH. Kritérium najnižšia cena sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za príslušnú časť predmetu zákazky od najnižšej ponúknutej ceny v Eur s DPH po najvyššiu ponúknutú cenu. Úspešným uchádzačom príslušnej časti predmetu zákazky sa stane ten uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: podľa § 56 ods. 1 Obchodného zákonníka resp. § 829 Občianskeho zákonníka
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Uchádzačom budú prostredníctvom funkcionality IS EVO „on-line“ sprístupnené ponuky v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií. On-line sprístupnenia/ otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude prebiehať výlučne elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=506141&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506141
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.4 Časť
  • Názov: časť č. 4: Ovocie a zelenina
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-4
  • Názov : časť č. 4: Ovocie a zelenina
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup ovocia a zeleniny, dodanie tovaru a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Osobitné požiadavky na dodanie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje verejný obstarávateľ v jednotlivých objednávkach v závislosti od počtu stravníkov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 41 906.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zelená 275
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 07901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.08.2024
  • Dátum ukončenia: 31.07.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v súlade s § 44 ods. 3 písm c) ZVO na základe najnižšej ceny v eurách vrátane DPH. Kritérium najnižšia cena sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za príslušnú časť predmetu zákazky od najnižšej ponúknutej ceny v Eur s DPH po najvyššiu ponúknutú cenu. Úspešným uchádzačom príslušnej časti predmetu zákazky sa stane ten uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: podľa § 56 ods. 1 Obchodného zákonníka resp. § 829 Občianskeho zákonníka
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Uchádzačom budú prostredníctvom funkcionality IS EVO „on-line“ sprístupnené ponuky v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií. On-line sprístupnenia/ otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude prebiehať výlučne elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=506141&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506141
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.5 Časť
  • Názov: časť č. 5: Vajcia
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-5
  • Názov : časť č. 5: Vajcia
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup čerstvých slepačích vajíčok, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Osobitné požiadavky na dodanie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje verejný obstarávateľ v jednotlivých objednávkach v závislosti od počtu stravníkov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 5 812.56
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Vajcia
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zelená 275
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 079 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.08.2024
  • Dátum ukončenia: 31.07.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v súlade s § 44 ods. 3 písm c) ZVO na základe najnižšej ceny v eurách vrátane DPH. Kritérium najnižšia cena sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za príslušnú časť predmetu zákazky od najnižšej ponúknutej ceny v Eur s DPH po najvyššiu ponúknutú cenu. Úspešným uchádzačom príslušnej časti predmetu zákazky sa stane ten uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: podľa § 56 ods. 1 Obchodného zákonníka resp. § 829 Občianskeho zákonníka
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Uchádzačom budú prostredníctvom funkcionality IS EVO „on-line“ sprístupnené ponuky v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií. On-line sprístupnenia/ otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude prebiehať výlučne elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=506141&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506141
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.6 Časť
  • Názov: časť č. 6: Mrazený tovar
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-6
  • Názov : časť č. 6: Mrazený tovar
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup mrazených potravín, dodanie tovaru a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Osobitné požiadavky na dodanie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje verejný obstarávateľ v jednotlivých objednávkach v závislosti od počtu stravníkov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 46 390.94
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zelená 275
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 079 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.08.2024
  • Dátum ukončenia: 31.07.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v súlade s § 44 ods. 3 písm c) ZVO na základe najnižšej ceny v eurách vrátane DPH. Kritérium najnižšia cena sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za príslušnú časť predmetu zákazky od najnižšej ponúknutej ceny v Eur s DPH po najvyššiu ponúknutú cenu. Úspešným uchádzačom príslušnej časti predmetu zákazky sa stane ten uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: podľa § 56 ods. 1 Obchodného zákonníka resp. § 829 Občianskeho zákonníka
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Uchádzačom budú prostredníctvom funkcionality IS EVO „on-line“ sprístupnené ponuky v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií. On-line sprístupnenia/ otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude prebiehať výlučne elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=506141&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506141
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Ingreal DOMUS s.r.o.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.7 Časť
  • Názov: časť č. 7: Mäso a mäsové výrobky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-7
  • Názov : časť č. 7: Mäso a mäsové výrobky
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup mäsa a mäsových výrobkov, dodanie tovaru a vyloženie tovaru v mieste dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Osobitné požiadavky na dodanie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje verejný obstarávateľ v jednotlivých objednávkach v závislosti od počtu stravníkov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 59 388.38
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zelená 275
  • Mesto: Veľké Kapušany
  • PSČ: 079 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.08.2024
  • Dátum ukončenia: 31.07.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v súlade s § 44 ods. 3 písm c) ZVO na základe najnižšej ceny v eurách vrátane DPH. Kritérium najnižšia cena sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za príslušnú časť predmetu zákazky od najnižšej ponúknutej ceny v Eur s DPH po najvyššiu ponúknutú cenu. Úspešným uchádzačom príslušnej časti predmetu zákazky sa stane ten uchádzač, ktorý ponúkne najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: podľa § 56 ods. 1 Obchodného zákonníka resp. § 829 Občianskeho zákonníka
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Uchádzačom budú prostredníctvom funkcionality IS EVO „on-line“ sprístupnené ponuky v rozsahu počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií. On-line sprístupnenia/ otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude prebiehať výlučne elektronickou formou, prostredníctvom funkcionality systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=506141&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506141
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)