Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované
Kód zákazky: 2020-96
Kód oznámenia: 10738 - MSS
Postup: Verejná súťaž
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Predpokladaná hodnota: 2 750 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.5.2024 10:00
Vyhlásenie: 22.4.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Ivanská cesta
82104 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ivanská cesta Bratislava 82104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom tejto zákazky je najmä poskytnutie služby na základe návrhu zmluvy o poskytovaní služieb v oblasti IT riešení, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Predmetom tejto služby je poskytnutie softvérového riešenia vo forme PaaS/IaaS, od ktorého verejný obstarávateľ očakáva systém, ktorý umožní efektívne plánovať za použitia moderných nástrojov na zber a vyhodnotenie údajov. Riešenie sa delí na 2 hlavné časti : a. Hardware – zariadenia, ktoré budú inštalované na zvozovú techniku a budú slúžiť na zber údajov z vozidla a ich odoslanie do centrálneho systému na spracovanie. Cieľom OLO je zber údajov z vozidiel. Od Poskytovateľa vyžaduje dodanie zariadení a ich prevádzku formou služby IaaS tzn. Poskytovateľ riešenia prevádzkuje zariadenia za účelom zabezpečenia zberu údajov z vozidiel a zozbierané údaje odosiela do Systému pre ďalšie spracovanie.   b. Systém – softvérová platforma, ktorá bude slúžiť na zber, spracovanie, analýzu, predikciu údajov z vozidiel a iných údajov, ktoré majú vplyv na vyhodnotenie a plánovanie a optimalizáciu zvozovej činnosti. Tento systém je tiež jedným zo 4 vstupov potrebných na dosiahnutie elektronickej STASky. V rámci pripravovanej zmeny systému na Pay as You Throw je tento systém kľúčový pre vytvorenie jednoznačnej evidencie potvrdenia výsypov, na základe ktorej bude možné účtovať poplatky, ďalej len “Platforma”.  Ciele riešenia sú:  Z pohľadu vedenia spoločnosti : zvýšenie efektivity zvozovej činnosti  zníženie nákladov na prevádzku vozového parku  možnosť cieleného plánovania údržby na základe skutočného vyťaženia vozidiel  plnenie stanovených cieľov akcionára  dátové vstupy pre BI a riadenie  Z pohľadu riadenia pracovníkov a procesov : okamžitý prístup k relevantným údajom  dlhodobý zber a spracovanie údajov pre plánovanie  KPIs pre hodnotenie vodičov   sledovanie spotreby PHM vozidiel  voľba správnej techniky (CNG/Diesel) podľa spotreby na konkrétnom Úseku/Rajóne   porovnanie tankovaní – čerpacia stanica a nádrž na vozidle  zamedzenie únikom PHL  digitalizácia knihy jázd  synchronizácia dát so systémami OLO   zjednodušenie výstupov  Z pohľadu práce so systémom : spracovanie údajov o obsluhe nádob na jednom mieste  spracovanie údajov z vozidiel na jednom mieste  spracovanie plánu zvozovej činnosti na jednom mieste  Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 2 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“. Plnenie predmetu zákazky bude verejnému obstarávateľovi poskytované na základe návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov vrátane všetkých jej príloh (jednou z príloh bude aj „Opis predmetu zákazky“) a na základe dokumentu „SLA, podpora a pokuty“, ktorý tvorí prílohu č. 5 Súťažných podkladov a na základe harmonogramu, ktorý tvorí prílohu č. 6 Súťažných podkladov. In particular, the subject of this contract is the provision of služby on the basis of the draft contract for the provision of služby in the field of IT solutions, which is attached as Annex 1 to Tender documents. The subject of this service is the provision of a software solution in the form of PaaS/IaaS, from which the contracting authority expects a system that will enable efficient planning using modern tools for data collection and evaluation. The solution is divided into 2 main parts : a. Hardware - devices that will be installed on the collection equipment and will be used to collect data from the vehicle and send it to a central system for processing. OLO aims to collect data from vehicles. The Provider is required to deliver the equipment and its operation in the form of IaaS service, i.e. The Solution Provider operates the equipment to ensure the collection of data from vehicles and sends the collected data to the System for further processing.   b. System - a software platform that will be used to collection, processing, analysis, prediction of data from vehicles and other data that have an impact on the evaluation and planning and optimization of collection activities. This system is also one of the 4 inputs required to achieve electronic STASky. As part of the forthcoming change to Pay as You Throw, this system is key to creating a clear record of confirmation of tipping, against which fees can be charged, hereafter referred to as the "Platform".  The objectives of the solution are:  From the perspective of the company's management : increasing the efficiency of transport operations  reducing fleet operating costs  the possibility of targeted maintenance planning based on actual vehicle utilisation  the fulfilment of the shareholder's stated objectives  data inputs for BI and management  From a workforce and process management perspective:  instant access to relevant data  long-term data collection and processing for planning  KPIs for driver evaluation   tracking vehicle fuel consumption  choosing the right technique (CNG/Diesel) according to the consumption on a specific section/region   comparison of refuelling - filling station and on-board tank  avoiding PHL leakages  digitisation of the logbook  data synchronisation with OLO systems   simplification of outputs  In terms of working with the system : one-stop processing of vessel service data  one-stop processing of vehicle data  processing of the collection plan in one place  A detailed definition of the subject-matter of the contract is set out in Annex 2 to Tender documents, 'Description of the subject-matter of the contract'. The performance of the subject matter of the contract shall be provided to the Contracting Authority on the basis of the draft contract attached as Annex 1 to Tender documents, including all annexes (one of the annexes shall be the 'Description of the subject matter of the contract') and on the basis of the 'SLA, Support and Penalties' document attached as Annex 5 to Tender documents and on the basis of the Schedule attached as Annex 6 to TD.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1286955
1. Základné údaje
  • Organizácia: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s. (ID: 97805)
  • Zákazka: Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované (ID: 503539)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: f4e701f9-8416-4438-99c8-d65572bd9de0
  • Identifikátor verzie oznámenia: 68e72dc5-1aae-4c72-b094-5c2468346510
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
  • IČO: 00681300
  • DIČ: 2020318256
  • Adresa
  • Ulica: Ivanská cesta
  • Číslo: 22
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: kasak@olo.sk
  • Telefónne číslo: +421918110644
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6823
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 2020-96
  • Názov: Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované
  • Opis: Predmetom tejto zákazky je najmä poskytnutie služby na základe návrhu zmluvy o poskytovaní služieb v oblasti IT riešení, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Predmetom tejto služby je poskytnutie softvérového riešenia vo forme PaaS/IaaS, od ktorého verejný obstarávateľ očakáva systém, ktorý umožní efektívne plánovať za použitia moderných nástrojov na zber a vyhodnotenie údajov. Riešenie sa delí na 2 hlavné časti : a. Hardware – zariadenia, ktoré budú inštalované na zvozovú techniku a budú slúžiť na zber údajov z vozidla a ich odoslanie do centrálneho systému na spracovanie. Cieľom OLO je zber údajov z vozidiel. Od Poskytovateľa vyžaduje dodanie zariadení a ich prevádzku formou služby IaaS tzn. Poskytovateľ riešenia prevádzkuje zariadenia za účelom zabezpečenia zberu údajov z vozidiel a zozbierané údaje odosiela do Systému pre ďalšie spracovanie.   b. Systém – softvérová platforma, ktorá bude slúžiť na zber, spracovanie, analýzu, predikciu údajov z vozidiel a iných údajov, ktoré majú vplyv na vyhodnotenie a plánovanie a optimalizáciu zvozovej činnosti. Tento systém je tiež jedným zo 4 vstupov potrebných na dosiahnutie elektronickej STASky. V rámci pripravovanej zmeny systému na Pay as You Throw je tento systém kľúčový pre vytvorenie jednoznačnej evidencie potvrdenia výsypov, na základe ktorej bude možné účtovať poplatky, ďalej len “Platforma”.  Ciele riešenia sú:  Z pohľadu vedenia spoločnosti : zvýšenie efektivity zvozovej činnosti  zníženie nákladov na prevádzku vozového parku  možnosť cieleného plánovania údržby na základe skutočného vyťaženia vozidiel  plnenie stanovených cieľov akcionára  dátové vstupy pre BI a riadenie  Z pohľadu riadenia pracovníkov a procesov : okamžitý prístup k relevantným údajom  dlhodobý zber a spracovanie údajov pre plánovanie  KPIs pre hodnotenie vodičov   sledovanie spotreby PHM vozidiel  voľba správnej techniky (CNG/Diesel) podľa spotreby na konkrétnom Úseku/Rajóne   porovnanie tankovaní – čerpacia stanica a nádrž na vozidle  zamedzenie únikom PHL  digitalizácia knihy jázd  synchronizácia dát so systémami OLO   zjednodušenie výstupov  Z pohľadu práce so systémom : spracovanie údajov o obsluhe nádob na jednom mieste  spracovanie údajov z vozidiel na jednom mieste  spracovanie plánu zvozovej činnosti na jednom mieste  Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 2 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“. Plnenie predmetu zákazky bude verejnému obstarávateľovi poskytované na základe návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov vrátane všetkých jej príloh (jednou z príloh bude aj „Opis predmetu zákazky“) a na základe dokumentu „SLA, podpora a pokuty“, ktorý tvorí prílohu č. 5 Súťažných podkladov a na základe harmonogramu, ktorý tvorí prílohu č. 6 Súťažných podkladov. In particular, the subject of this contract is the provision of služby on the basis of the draft contract for the provision of služby in the field of IT solutions, which is attached as Annex 1 to Tender documents. The subject of this service is the provision of a software solution in the form of PaaS/IaaS, from which the contracting authority expects a system that will enable efficient planning using modern tools for data collection and evaluation. The solution is divided into 2 main parts : a. Hardware - devices that will be installed on the collection equipment and will be used to collect data from the vehicle and send it to a central system for processing. OLO aims to collect data from vehicles. The Provider is required to deliver the equipment and its operation in the form of IaaS service, i.e. The Solution Provider operates the equipment to ensure the collection of data from vehicles and sends the collected data to the System for further processing.   b. System - a software platform that will be used to collection, processing, analysis, prediction of data from vehicles and other data that have an impact on the evaluation and planning and optimization of collection activities. This system is also one of the 4 inputs required to achieve electronic STASky. As part of the forthcoming change to Pay as You Throw, this system is key to creating a clear record of confirmation of tipping, against which fees can be charged, hereafter referred to as the "Platform".  The objectives of the solution are:  From the perspective of the company's management : increasing the efficiency of transport operations  reducing fleet operating costs  the possibility of targeted maintenance planning based on actual vehicle utilisation  the fulfilment of the shareholder's stated objectives  data inputs for BI and management  From a workforce and process management perspective:  instant access to relevant data  long-term data collection and processing for planning  KPIs for driver evaluation   tracking vehicle fuel consumption  choosing the right technique (CNG/Diesel) according to the consumption on a specific section/region   comparison of refuelling - filling station and on-board tank  avoiding PHL leakages  digitisation of the logbook  data synchronisation with OLO systems   simplification of outputs  In terms of working with the system : one-stop processing of vessel service data  one-stop processing of vehicle data  processing of the collection plan in one place  A detailed definition of the subject-matter of the contract is set out in Annex 2 to Tender documents, 'Description of the subject-matter of the contract'. The performance of the subject matter of the contract shall be provided to the Contracting Authority on the basis of the draft contract attached as Annex 1 to Tender documents, including all annexes (one of the annexes shall be the 'Description of the subject matter of the contract') and on the basis of the 'SLA, Support and Penalties' document attached as Annex 5 to Tender documents and on the basis of the Schedule attached as Annex 6 to TD.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 750 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 38112100, 42961300, 51612000
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Súťažné podklady (vrátane anglickej verzie) sú uverejnené na stránke: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55276/summary 2. Komunikácia v procese verejného obstarávania sa vyžaduje v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku alebo anglickom jazyku. Vyžaduje sa komunikácia v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. 3. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa neuskutoční. 4. V rámci prípravy výberového konania boli realizované prípravné trhové konzultácie. Viac informácií je dostupných tu: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/29581/summary 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému Josephine a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. Ponuky sa predkladajú elektronicky, prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažnýchpodkladoch. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným dodávateľom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča neodkladať proces autentifikácie (ktorý prebieha nezávisle od vôle a činnosti verejného obstarávateľa, pretože ho zabezpečuje prevádzkovateľ systému Josephine) na poslednú chvíľu.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2020-96
  • Názov : Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované
  • Opis: Predmetom tejto zákazky je najmä poskytnutie služby na základe návrhu zmluvy o poskytovaní služieb v oblasti IT riešení, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Predmetom tejto služby je poskytnutie softvérového riešenia vo forme PaaS/IaaS, od ktorého verejný obstarávateľ očakáva systém, ktorý umožní efektívne plánovať za použitia moderných nástrojov na zber a vyhodnotenie údajov. Riešenie sa delí na 2 hlavné časti : a. Hardware – zariadenia, ktoré budú inštalované na zvozovú techniku a budú slúžiť na zber údajov z vozidla a ich odoslanie do centrálneho systému na spracovanie. Cieľom OLO je zber údajov z vozidiel. Od Poskytovateľa vyžaduje dodanie zariadení a ich prevádzku formou služby IaaS tzn. Poskytovateľ riešenia prevádzkuje zariadenia za účelom zabezpečenia zberu údajov z vozidiel a zozbierané údaje odosiela do Systému pre ďalšie spracovanie.   b. Systém – softvérová platforma, ktorá bude slúžiť na zber, spracovanie, analýzu, predikciu údajov z vozidiel a iných údajov, ktoré majú vplyv na vyhodnotenie a plánovanie a optimalizáciu zvozovej činnosti. Tento systém je tiež jedným zo 4 vstupov potrebných na dosiahnutie elektronickej STASky. V rámci pripravovanej zmeny systému na Pay as You Throw je tento systém kľúčový pre vytvorenie jednoznačnej evidencie potvrdenia výsypov, na základe ktorej bude možné účtovať poplatky, ďalej len “Platforma”.  Ciele riešenia sú:  Z pohľadu vedenia spoločnosti : zvýšenie efektivity zvozovej činnosti  zníženie nákladov na prevádzku vozového parku  možnosť cieleného plánovania údržby na základe skutočného vyťaženia vozidiel  plnenie stanovených cieľov akcionára  dátové vstupy pre BI a riadenie  Z pohľadu riadenia pracovníkov a procesov : okamžitý prístup k relevantným údajom  dlhodobý zber a spracovanie údajov pre plánovanie  KPIs pre hodnotenie vodičov   sledovanie spotreby PHM vozidiel  voľba správnej techniky (CNG/Diesel) podľa spotreby na konkrétnom Úseku/Rajóne   porovnanie tankovaní – čerpacia stanica a nádrž na vozidle  zamedzenie únikom PHL  digitalizácia knihy jázd  synchronizácia dát so systémami OLO   zjednodušenie výstupov  Z pohľadu práce so systémom : spracovanie údajov o obsluhe nádob na jednom mieste  spracovanie údajov z vozidiel na jednom mieste  spracovanie plánu zvozovej činnosti na jednom mieste  Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 2 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“. Plnenie predmetu zákazky bude verejnému obstarávateľovi poskytované na základe návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov vrátane všetkých jej príloh (jednou z príloh bude aj „Opis predmetu zákazky“) a na základe dokumentu „SLA, podpora a pokuty“, ktorý tvorí prílohu č. 5 Súťažných podkladov a na základe harmonogramu, ktorý tvorí prílohu č. 6 Súťažných podkladov. In particular, the subject of this contract is the provision of služby on the basis of the draft contract for the provision of služby in the field of IT solutions, which is attached as Annex 1 to Tender documents. The subject of this service is the provision of a software solution in the form of PaaS/IaaS, from which the contracting authority expects a system that will enable efficient planning using modern tools for data collection and evaluation. The solution is divided into 2 main parts : a. Hardware - devices that will be installed on the collection equipment and will be used to collect data from the vehicle and send it to a central system for processing. OLO aims to collect data from vehicles. The Provider is required to deliver the equipment and its operation in the form of IaaS service, i.e. The Solution Provider operates the equipment to ensure the collection of data from vehicles and sends the collected data to the System for further processing.   b. System - a software platform that will be used to collection, processing, analysis, prediction of data from vehicles and other data that have an impact on the evaluation and planning and optimization of collection activities. This system is also one of the 4 inputs required to achieve electronic STASky. As part of the forthcoming change to Pay as You Throw, this system is key to creating a clear record of confirmation of tipping, against which fees can be charged, hereafter referred to as the "Platform".  The objectives of the solution are:  From the perspective of the company's management : increasing the efficiency of transport operations  reducing fleet operating costs  the possibility of targeted maintenance planning based on actual vehicle utilisation  the fulfilment of the shareholder's stated objectives  data inputs for BI and management  From a workforce and process management perspective:  instant access to relevant data  long-term data collection and processing for planning  KPIs for driver evaluation   tracking vehicle fuel consumption  choosing the right technique (CNG/Diesel) according to the consumption on a specific section/region   comparison of refuelling - filling station and on-board tank  avoiding PHL leakages  digitisation of the logbook  data synchronisation with OLO systems   simplification of outputs  In terms of working with the system : one-stop processing of vessel service data  one-stop processing of vehicle data  processing of the collection plan in one place  A detailed definition of the subject-matter of the contract is set out in Annex 2 to Tender documents, 'Description of the subject-matter of the contract'. The performance of the subject matter of the contract shall be provided to the Contracting Authority on the basis of the draft contract attached as Annex 1 to Tender documents, including all annexes (one of the annexes shall be the 'Description of the subject matter of the contract') and on the basis of the 'SLA, Support and Penalties' document attached as Annex 5 to Tender documents and on the basis of the Schedule attached as Annex 6 to TD.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 750 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 38112100, 42961300, 51612000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: V prípade uzatvorenia zmluvy zmluvné strany uzatvárajú Zmluvu na dobu určitú, a to nasledovne: - v časti týkajúcej sa časti predmetu Zmluvy podľa bodu 3.1.1. Zmluvy, na dobu do poskytnutia Implementačných Služieb, v každom prípade však na dobu najviac 2 (slovom: dvoch) rokov od dátumu účinnosti Zmluvy; a - v ostatnej časti týkajúcej sa častí predmetu Zmluvy podľa bodov 3.1.2. až 3.1.6. Zmluvy, na dobu v trvaní 5 (slovom: päť) rokov od dátumu účinnosti Zmluvy, s možnosťou predĺženia trvania tejto časti o ďalšie 2 (slovom: dva) roky formou uplatnenia opcie.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Zoznam a krátky opis podmienok: Poskytovateľ musí v ponuke preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v zákone o verejnom obstarávaní (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov § 152 ZVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). Spol. OLO, a.s. nemá prístup k informačným systémom verejnej správy, prostredníctvom ktorých by si dokázal overiť niektoré z požadovaných skutočností. Poskytovateľ predkladajúci ponuku preto musí v ponuke preukázať splnenie týchto podmienok účasti. Bližšie informácie o spôsobe preukazovania týchto podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu (v súťažných podkladoch).
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu (v súťažných podkladoch).
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač do Prílohy č. 4 súťažných podkladov v riadku označenom ako celková cena za predmet zákazky uvedie celkovú cenu za poskytnutie služby v rozsahu stanovenom v súťažných podkladov vrátane všetkých ich príloh. Celková cena uchádzača (vo vzorci nižšie označená ako “P”), ktorá je predmetom kritériá K1, je vyjadrená ako súčet cien všetkých oceňovaných položiek uvedených v prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov. Navrhované ceny musia zahŕňať všetky náklady uchádzača, ktoré súvisia, resp. vzniknú v súvislosti s daným plnením predmetu zákazky. Hodnotenie kritéria K1: Uchádzačom budú body v rámci kritéria K1 pridelené podľa nasledovného vzorca: K1 = P /15 625 pričom, K1 predstavuje počet pridelených bodov (aritmeticky zaokrúhlený na dve desatinné miesta) P predstavuje celková cena uchádzača vyjadrená ako súčet cien všetkých oceňovaných položiek uvedených v prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov. 15 625 predstavuje hodnotu, ktorú verejný obstarávateľ určil ako hodnotu jedného bodu Podrobný popis a pravidlá uplatnenia kritéria K1 sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ uviedol v kolónke "hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk" hodnotu 176, ktorá predstavuje podiel predpokladanej hodnoty tejto zákazky a hodnoty, ktorú verejný obstarávateľ určil ako hodnotu jedného bodu. Verejný obstarávateľ uviedol túto hodnotu len ako hodnotu orientačnú. táto hodnota nie je pre uchádzačov záväzná. Uchádzači môžu na základe svojej ponuky v súlade so súťažnými podkladmi získať vyšší ako aj nižší počet bodov za kritérium K1 ako 176. Hodnota 176 nepredstavuje min. ani max. hodnotu bodov, ktoré je možné za kritérium K1 získať. Verejný obstarávateľ uviedol takúto hodnotu, nakoľko formulár oznámenia o vyhlásení VO technicky neumožňuje verejnému obstarávateľovi vložiť nastavenie kritéria v súlade so súťažnými podkladmi.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 176
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, stred rozmedzia)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium K1 - celková cena uchádzača za poskytnutie služby v rozsahu súťažných podkladov vrátane všetkých ich príloh
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Predmetom tohto kvalitatívneho hodnotenia bude v praxi preukázaná kvalita ponúkaného riešenia v zmysle nižšie uvedeného. Uchádzač za účelom získania bodov za kritérium K2 v ponuke predloží referenčné listy podľa prílohy č. 12 týchto súťažných podkladov k najviac 4 zrealizovaným implementáciám ponúkaného riešenia na hodnotenie komisiou, v ktorých podrobne popíše daný projekt / popis implementovaného riešenia( v praxi preukázaná kvalita riešenia), ktoré ponúka verejnému obstarávateľovi (t.j. riešenie, ktoré je predmetom ponuky uchádzača). Uchádzač môže v ponuke predložiť 4 takéto referenčné listy. V prípade, ak uchádzač v ponuke uvedie viac referenčných listov, verejný obstarávateľ sa v rámci vysvetlenia ponuky uchádzača dopýta, ktoré z referenčných listov má považovať za relevantné. V takomto prípade môže uchádzač dostať body len za tie implementácie, ktoré v odpovedi na žiadosť o takéto vysvetlenie identifikuje ako relevantné. V prípade, ak uchádzač na takúto žiadosť o vysvetlenie ponuky neodpovie v stanovenej lehote, dostane za kritérium K2 0 bodov. Najvyšší počet bodov, aký sa dá získať za kvalitu jednej hodnotenej implementácie / riešenia je 15 bodov. Keďže predmetom hodnotenia kritériá K2 môžu byť najviac 4 implementované riešenia, za toto kritérium K2 môže uchádzač získať spolu najviac 60 bodov. Uchádzač poskytne v ponuke podrobný popis implementovaného riešenia (ďalej len „Referenčný list“)), ktoré je predmetom hodnotenia. Uchádzač nemôže po predložení ponuky zmeniť údaje uvedené v referenčnom liste a do vyhodnotenia ponúk nemôžu byť zaradené iné riešenia / implementácie ako tie, ku ktorým budú referenčné listy uvedené v ponuke v čase uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač je povinný v Referenčnom liste uviesť kontakt na osobu/kontakty na osoby, u ktorej/ktorých je možné overiť pravdivosť poskytnutých informácií. V prípade, ak hodnotený aspekt nebude možné hodnoverne overiť alebo nebude z popisu riešenia uvedenom v Referenčnom liste jasný/zrejmý, uchádzačovi bude za daný hodnotený aspekt pridelený počet bodov 0. Za účelom vyhodnotenia ponúk podľa stanovených kritérií uchádzač vyplní na to určené Referenčné listy (za každú skúsenosť osobitne). Uchádzač nevypĺňa Kontrolný list hodnotenia ponuky – viď nižšie - (ten bude vypĺňať komisia na základe posúdenia Referenčných listov). Podrobný popis a pravidlá uplatnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 60
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, stred rozmedzia)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: kritérium K2 - uznaná kvalita ponúknutého riešenia
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: V rámci kritéria „Vlastnosti a schopnosti projektového manažéra a kvalita prezentovaného dema existujúceho riešenia“ bude na základe priameho rozhovoru medzi komisiou a projektovým manažérom (určeným uchádzačom v rámci ponuky) hodnotené, či projektový manažér má základné predpoklady a individuálne vlastnosti a schopnosti uvedené v kontrolnom liste tohto kritéria. V rámci tohto hodnotiaceho rozhovoru bude určeným zástupcom uchádzača komisii odprezentovaná demo verzia ponúkaného riešenia / ponúkaná verzia softvéru, ktorá bude hodnotená komisiou rovnako ako schopnosti projektového manažéra odprezentované v rámci hodnotiaceho rozhovoru. Uchádzač môže, ak uzná za vhodné prezentovať aj plnú verziu svojho softvérového riešenia, ak ju má k dispozícii. V prípade ak uchádzač nebude mať k dispozícii demo verziu alebo plnú verziu svojho riešenia, prípadne inú jeho verziu vhodnú na jej prezentáciu, bude mu v zmysle dokumentu „Kontrolný list - vlastnosti a schopnosti projektového manažéra a kvalita prezentovaného dema existujúceho riešenia“ v príslušných položkách týkajúcich sa funkcionalít demo verzie pridelený počet bodov 0. Zároveň dáva verejný obstarávateľ v rámci týchto súťažných podkladov, v prílohe č. 15, k dispozícii záujemcom databázu, na základe ktorej je na základe odborných skúseností a znalostí verejného obstarávateľa možné vytvoriť plán zvozu v Mestskej časti Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy – Staré mesto. Záujemca má možnosť v rámci prezentácie demo verzie ponúkaného softvérového riešenia odprezentovať, ako rýchlo je ním poskytované riešenie schopné vytvoriť z poskytnutých dát plán zvozu odpadu v tejto mestskej časti a zároveň odprezentovať kvalitatívne a kvantitatívne parametre takto vytvoreného plánu Za toto kritérium je možné získať najviac 20 bodov. Spôsob ich udelenia je popísaný v kontrolnom liste kritériá „Kontrolný list - Vlastnosti a schopnosti projektového manažéra a kvalita prezentovaného dema existujúceho riešenia ”, ktorý tvorí prílohu č. 13 súťažných podkladov. V tomto dokumente sú rovnako uvedené okruhy otázok na projektového manažéra a aspekty na základe ktorých bude hodnotené prezentované softvérové riešenie. Zároveň je v tomto dokumente uvedená metodika hodnotenia plánu, ktorého spracovanie ponúkaným riešením môže byť (v prípade ak takýto plán uchádzač spracuje) v rámci prezentácie riešenia hodnotené. Tabuľka prideľovania bodov za posudzované skúseností (Kontrolný list – vlastnosti projektového manažéra a DEMO verzie) s uvedením metodiky posudzovania vlastností projektového manažéra, vlastností DEMO verzie a kvality pripraveného plánu je prílohou č. 13 súťažných podkladov. Tento dokument bude vypĺňať komisia zriadená verejným obstarávateľom za účelom hodnotenia ponúk. Podrobný popis a pravidlá uplatnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, stred rozmedzia)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: K3 - vlastnosti a schopnosti projektového manažéra a kvalita prezentovaného dema existujúceho riešenia
  • Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov budú hodnotené na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality a to nasledovne: • Kritériom K1 je celková cena uchádzača za poskytnutie služby v rozsahu súťažných podkladov vrátane všetkých ich príloh • Kritériom K2 je „uznaná kvalita ponúknutého riešenia“ v zmysle popisu kritéria K2 uvedeného v súťažných podkladoch • Kritériom K3 sú „vlastnosti a schopnosti projektového manažéra a kvalita prezentovaného dema existujúceho riešenia” v zmysle popisu kritéria K3 uvedeného v súťažných podkladoch Celkový počet bodov pridelených uchádzačovi (PB) sa určí podľa nasledovného vzorca: PB = K1 – (K2 + K3) Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý získa najmenej bodov za stanovené kritériá (výsledná hodnota ukazovateľa PB bude mať najnižšiu hodnotu). Obstarávateľ nestanovuje minimálny počet bodov, ktorý môže uchádzač získať (celkový počet bodov môže byť aj záporné číslo).
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Relatívna váha jednotlivých kritérií je priamo vyjadrená spôsobom výpočtu počtu bodov, ktoré môže uchádzač získať za kritérium K1 a maximálnym možným počtom bodov, ktoré uchádzač môže získať za kritériá K1 a K2. Verejný obstraávateľ má za to, že ním stanovené kritériá sú v súlade s § 44 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Technické obmedzenia formuláru pre oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania popísať kritériá na vyhodnotenie ponúk tak, ako sú popísané v súťažných podkladoch. Podrobné vymedzenie kritérií na vyhodnotenie ponúk ako aj stanovenie všetkých pravidiel pre prideľovanie bodov v rámci stanovených kritérií na vyhodnotenie ponúk je uvedené v súťažných podkladoch. V rámci súťažných podkladov verejný obstarávateľ zverejnil dokument "Kontrolný list hodnotenia ponuky", ktorý môže uchádzač použiť na výpočet celkového počtu bodov, ktoré za obsah svojej ponuky získa ešte pred predložením ponuky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a v zmysle súťažných podkladov.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES, ENG
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na mieste (systém JOSEPHINE) a v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Verejný obstarávateľ stanovil zábezpeku vo výške 70 000,00,- EUR. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Spôsoby a podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55276/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/503539
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55276/summary
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55276/summary
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)