Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov
Kód zákazky: CS 4911/2024
Kód oznámenia: 10605 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71222100-1
Ostatné CPV: 71354000-4
71354100-5
Predpokladaná hodnota: 39 600,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.5.2024 10:00
Vyhlásenie: 18.4.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Mierová
82705 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mierová Bratislava - mestská časť Ružinov 82705 Slovensko Nivy, Starý Ružinov, Ružová dolina, Prievoz a Trnávka a na vybraných lokalitách v mestskej časti Bratislava-Ružinov
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vypracovanie dokumentu „Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov“. Účelom dokumentu je zmapovanie a zhodnotenie stromov a kríkových skupín (ďalej spolu ako „dreviny“) vo verejnej zeleni a určenie návrhu opatrení týkajúcich sa starostlivosti o posudzované dreviny vo vybraných lokalitách. Dreviny budú hodnotené na základe metodík uvedených v Arboristickom štandarde 3 - Hodnotenie stavu stromov, 2019 Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre a štandardu AOPK - Standardy péče o přírodu a krajinu - Hodnocení stavu stromu - SPPK A01 001:2018, 2018 Lesnícka dřevárska fakulta, Mendelova univerzita v Brňe, Agentura ochrany přírody a krajiny ČR (obidva štandardy sú voľne prístupné na internete). Inventarizácia drevín bude pozostávať z nasledujúcich častí: 1. Pasportizácia drevín s návrhmi opatrení týkajúcich sa starostlivosti o dreviny 2. Vrstvy s územným priemetom výskytu drevín Predpokladané množstvo drevín, ktoré bude predmetom zákazky je cca. 6 600 ks. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v bode 4 Výzvy na predkladanie ponúk a Prílohe č. 5 Zmluva o dielo.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1286366
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Ružinov (ID: 75816)
  • Zákazka: Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov (ID: 503206)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Ružinov
  • IČO: 00603155
  • DIČ: 2020699516
  • Internetová adresa (URL): https://www.ruzinov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Mierová
  • Číslo: 21
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82705
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Oddelenie verejného obstarávania
  • E-mail: beata.simorova@ruzinov.sk
  • Telefónne číslo: +421248284405
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6555
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: CS 4911/2024
  • Názov: Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie dokumentu „Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov“. Účelom dokumentu je zmapovanie a zhodnotenie stromov a kríkových skupín (ďalej spolu ako „dreviny“) vo verejnej zeleni a určenie návrhu opatrení týkajúcich sa starostlivosti o posudzované dreviny vo vybraných lokalitách. Dreviny budú hodnotené na základe metodík uvedených v Arboristickom štandarde 3 - Hodnotenie stavu stromov, 2019 Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre a štandardu AOPK - Standardy péče o přírodu a krajinu - Hodnocení stavu stromu - SPPK A01 001:2018, 2018 Lesnícka dřevárska fakulta, Mendelova univerzita v Brňe, Agentura ochrany přírody a krajiny ČR (obidva štandardy sú voľne prístupné na internete). Inventarizácia drevín bude pozostávať z nasledujúcich častí: 1. Pasportizácia drevín s návrhmi opatrení týkajúcich sa starostlivosti o dreviny 2. Vrstvy s územným priemetom výskytu drevín Predpokladané množstvo drevín, ktoré bude predmetom zákazky je cca. 6 600 ks. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v bode 4 Výzvy na predkladanie ponúk a Prílohe č. 5 Zmluva o dielo.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 39 600
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na mapovanie mestských oblastí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71354000, 71354100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Nivy, Starý Ružinov, Ružová dolina, Prievoz a Trnávka a na vybraných lokalitách v mestskej časti Bratislava-Ružinov
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní – uchádzač preukáže že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v súlade s § 32 ods. 3 predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. 2. podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní – uchádzač preukáže že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením podľa Prílohy č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: CS 4911/2024
  • Názov : Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie dokumentu „Inventarizácia drevín na vybraných miestach v lokalite Nivy, Starý Ružinov a Ružová dolina a v celej lokalite Prievoz a Trnávka v mestskej časti Bratislava-Ružinov“. Účelom dokumentu je zmapovanie a zhodnotenie stromov a kríkových skupín (ďalej spolu ako „dreviny“) vo verejnej zeleni a určenie návrhu opatrení týkajúcich sa starostlivosti o posudzované dreviny vo vybraných lokalitách. Dreviny budú hodnotené na základe metodík uvedených v Arboristickom štandarde 3 - Hodnotenie stavu stromov, 2019 Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre a štandardu AOPK - Standardy péče o přírodu a krajinu - Hodnocení stavu stromu - SPPK A01 001:2018, 2018 Lesnícka dřevárska fakulta, Mendelova univerzita v Brňe, Agentura ochrany přírody a krajiny ČR (obidva štandardy sú voľne prístupné na internete). Inventarizácia drevín bude pozostávať z nasledujúcich častí: 1. Pasportizácia drevín s návrhmi opatrení týkajúcich sa starostlivosti o dreviny 2. Vrstvy s územným priemetom výskytu drevín Predpokladané množstvo drevín, ktoré bude predmetom zákazky je cca. 6 600 ks. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v bode 4 Výzvy na predkladanie ponúk a Prílohe č. 5 Zmluva o dielo.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 39 600
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na mapovanie mestských oblastí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71354000, 71354100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Nivy, Starý Ružinov, Ružová dolina, Prievoz a Trnávka a na vybraných lokalitách v mestskej časti Bratislava-Ružinov
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 30.10.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal realizáciu minimálne 3 referencií, ktorých predmetom bolo zameranie a inventarizácia drevín, pričom aspoň jedna referencia musí obsahovať hodnotenie minimálne 5 000 ks drevín. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť potvrdením, že bude mať počas celého trvania plnenia predmetu zákazky k dispozícii 2 expertov, ktorí sa budú priamo podieľať na plnení zmluvy, teda budú vykonávať hodnotenie drevín priamo v teréne, spĺňajúcich stanovené požiadavky. Požiadavky na odbornú spôsobilosť experta uchádzač preukáže: 1. Predložením profesijného životopisu 2. Predložením dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní 3. Predložením zoznamu praktických skúseností s uvedením predmetu plnenia, dĺžky poskytovaného plnenia, osoby odberateľa a kontaktnej osoby, u ktorej si je možné uvedené údaje overiť Kľúčový expert č. 1 - hodnotiteľ - 2 osoby - musí mať vysokoškolské vzdelanie s prírodovedným, lesníckym alebo poľnohospodárskym zameraním, - musí mať minimálne 3 roky odbornej praxe v problematike ochrany prírody a krajiny, - musí preukázať účasť na zameraní a inventarizácii drevín a to zoznamom praktických skúseností.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač s najnižšou jednotkovou cenou za komplexné zhodnotenie 1 ks dreviny podľa požadovaných atribútov v EUR s DPH. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia jednotková cena za komplexné zhodnotenie 1 ks dreviny podľa požadovaných atribútov v EUR s DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému IS EVO ver.18.0, ktorý umožňuje využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/503206
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/503206
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)