Kancelársky nábytok

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Kancelársky nábytok
Kód zákazky: PSK-2024-1646-PHZaZMRaZsNH-KN
Kód oznámenia: 9031 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39130000-2
Predpokladaná hodnota: 0,01 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.4.2024 09:00
Vyhlásenie: 26.3.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Prešovský samosprávny kraj
Adresa: Námestie mieru
08001 Prešov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Námestie mieru Prešov 08001 Slovensko
Zdroj:

Popis

Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Prešovský samosprávny kraj

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1283756
1. Základné údaje
  • Organizácia: Prešovský samosprávny kraj (ID: 4917)
  • Zákazka: Kancelársky nábytok (ID: 501623)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Prešovský samosprávny kraj
  • IČO: 37870475
  • DIČ: 2021626332
  • Internetová adresa (URL): https://psk.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Námestie mieru
  • Číslo: 2
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 08001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Námestie Mieru 2
  • E-mail: marek.cuchran@psk.sk
  • Telefónne číslo: +421517081338
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Prešovský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2914
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PSK-2024-1646-PHZaZMRaZsNH-KN
  • Názov: Kancelársky nábytok
  • Opis: Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie mieru
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 080 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: III.1) PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ODS. 1 PÍSM. E) A F) A DÔVODY NA VYLÚČENIE PODĽA § 40 ODS. 6 PÍSM. F). III.1.1) Doklad o oprávnení dodávať tovar - výpis z obchodného registra (právnická osoba – podnikateľ, fyzická osoba – podnikateľ zapísaný v obchodnom registri); výpis zo živnostenského registra (fyzická osoba – podnikateľ, príspevková organizácia – podnikateľ), resp. iný doklad o oprávnení poskytovať službu od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov - uchádzač nie je povinný predkladať tieto doklady, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedený ÚVO (ak je to uplatniteľné). III.1.2) Doklad preukazujúci, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní využije verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní (register osôb so zákazom podľa § 183 ZVO, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedeným ÚVO (ak je to uplatniteľné). III.1.3) Doklad k § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami) - Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov a k etickému kódexu uchádzača, vypracované podľa Prílohy č. 4 výzvy (povinné pre úspešného uchádzača) - Čestné vyhlásenie musí byť podpísané podľa určenia uvedeného v rámci bodu A.IV.1) tejto výzvy.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ vykonáva prieskum trhu na určenie predpokladanej hodnoty zákazky s možnosťou následného zadania zákazky s nízkou hodnotou v nadväznosti na určenú predpokladanú hodnotu zákazky. Všetky informácie v potrebnom rozsahu pre prípadné zadávanie zákazky s nízkou hodnotou sú uvedené v dokumente "Výzva na predkladanie ponúk" a v jeho prílohách. Hodnota predpokladanej hodnoty zákazky uvedená v tejto výzve je len formálna.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Kancelársky nábytok
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PSK-2024-1646-PHZaZMRaZsNH-KN-
  • Názov : Kancelársky nábytok
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie, vynesenie a montáž kancelárskeho nábytku. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 0.01
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: II.5) CENA S SPÔSOB JEJ URČENIA - Cena za predmet zákazky musí byť stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. - Verejný obstarávateľ je zdaniteľnou osobou registrovanou pre daň podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. - Uchádzač uvedie svoju pozíciu platcu dane z pridanej hodnoty (ďalej len“ DPH“), či si uplatní DPH a podľa akého pravidla a ustanovenia, s poukazom na slovenský zákon č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. ak je zahraničnou osobou uvedie článok Európskej smernice Rady 2006/112/ES o spoločnom systéme dane z pridanej hodnoty v znení zmien a doplnkov. - Pre výpočet predpokladanej Celkovej ceny v EUR za predmet zákazky definovaný v bode II.2) výzvy (ďalej len „cena“) uchádzač vyplní v Prílohe č. 2 tejto výzvy nasledovné údaje: - Cena za MJ v EUR bez DPH, - sadzba DPH v % - Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), sadzbu DPH v % 0 (nula). - Ak uchádzač je platcom DPH (ak má uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), uvedie sadzbu DPH v % aktuálne platnú pre Slovenskú republiku. V prípade ak má uchádzač pridelené zahraničné identifikačné číslo pre daň z pridanej hodnoty (t. j. nemá „slovenské“ IČ DPH) a zároveň je zahraničnou osobou, je osobou povinnou platiť daň verejný obstarávateľ a pri fakturácii je dodávateľ povinný uviesť informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. - Navrhovanú cenu predmetu zákazky je potrebné spracovať na základe požadovaného rozsahu a musí zahŕňať všetky náklady spojené s obstarávaným predmetom zákazky v požadovanej kvalite, množstve a špecifikácii za plnenia stanovených podmienok a požiadaviek podľa tejto výzvy
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena v EUR, ktorou sa rozumie celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky definovaný v bode A.II.2) výzvy, vypočítaná podľa Prílohy č. 2 tejto výzvy (ďalej len „cena“).
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Prešovský samosprávny kraj)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Prešovský samosprávny kraj)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: On-line otváranie
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://eplatforma.vlada.gov.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501623
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Prešovský samosprávny kraj)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Prešovský samosprávny kraj)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)