ZsNH10/2024 - OBSTARANIE OBYTNO-SANITÁRNEHO KONTAJNERA S DOPRAVOU

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: ZsNH10/2024 - OBSTARANIE OBYTNO-SANITÁRNEHO KONTAJNERA S DOPRAVOU
Kód zákazky: ZsNH10/2024
Kód oznámenia: 5443 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 44211200-4
Predpokladaná hodnota: 12 694,30 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 1.3.2024 12:00
Vyhlásenie: 20.2.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čučoriedková
82712 Bratislava - mestská časť Vrakuňa
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čučoriedková Bratislava - mestská časť Vrakuňa 82712 Slovensko 3.2 Miestom plnenia je stredisko verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja: stredisko Pezinok, Šenkvická cesta 10, 902 01 Pezinok
Zdroj:

Popis

2.2 Predmetom zákazky je obytno-sanitárneho kontajnera s dopravou a vykládkou na mieste použitia. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1276976
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja (ID: 31879)
  • Zákazka: ZsNH10/2024 - OBSTARANIE OBYTNO-SANITÁRNEHO KONTAJNERA S DOPRAVOU (ID: 498240)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
  • IČO: 53871103
  • DIČ: 2121523866
  • Adresa
  • Ulica: Čučoriedková
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82712
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dusan.elznic@scbsk.sk
  • Telefónne číslo: +421914112881
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/20975
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZsNH10/2024
  • Názov: ZsNH10/2024 - OBSTARANIE OBYTNO-SANITÁRNEHO KONTAJNERA S DOPRAVOU
  • Opis: 2.2 Predmetom zákazky je obytno-sanitárneho kontajnera s dopravou a vykládkou na mieste použitia. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 12 694.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Obytné bunky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Šenkvická cesta 10
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90201
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 3.2 Miestom plnenia je stredisko verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja: stredisko Pezinok, Šenkvická cesta 10, 902 01 Pezinok
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, pričom a) splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje uchádzač predložením dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO alebo zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 zákona o VO, ktorý bude overený verejným obstarávateľom údajmi o hospodárskom subjekte vedenými v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie; b) splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overené verejným obstarávateľom údajmi o hospodárskom subjekte vedenými v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Revíznou správou elektro, 2. Návodom na použitie dodanej klimatizácie vrátane certifikátov použitých materiálov. 3. V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. 4. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). 5. V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018). 6. Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: ZsNH10/2024 - OBSTARANIE OBYTNO-SANITÁRNEHO KONTAJNERA S DOPRAVOU
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZsNH10/2024
  • Názov : ZsNH10/2024 - OBSTARANIE OBYTNO-SANITÁRNEHO KONTAJNERA S DOPRAVOU
  • Opis: 2.2 Predmetom zákazky je obytno-sanitárneho kontajnera s dopravou a vykládkou na mieste použitia. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 12 694.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Obytné bunky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Šenkvická cesta 10
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90201
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 3.2 Miestom plnenia je stredisko verejného obstarávateľa Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja: stredisko Pezinok, Šenkvická cesta 10, 902 01 Pezinok
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 6 OBSAH PONUKY 6.1 Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: ? doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača podľa článku 4 týchto podmienok zákazky: ? Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (osobné postavenie), uvedených v bode 4.1 týchto podmienok zákazky, ? Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (technickej alebo odbornej spôsobilosti) uvedených v bode 4.2 týchto podmienok zákazky, ? vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Formulár na plnenie kritérií podľa Prílohy č. 3 týchto podmienok súťaže, ? vyplnené a oprávnenou osobou podpísané Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky podľa Prílohy č. 4 týchto podmienok súťaže. ? Uchádzač predloží vlastný technický návrh/ špecifikáciu ponúkaného predmetu zákazky tak aby si vedel verejný obstarávateľ sám overeviť, či uchádzačom ponúkaný tovar spĺňa podmienky zadefinované v opise predmetu zákazky a súťažných podkladoch. ? dôkaz o ekvivalentnosti navrhovanej ponuky (riešenia) uchádzača s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky v prípade, že uchádzač predkladá ekvivalentné plnenie pri položkách predmetu zákazky, kde verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky/predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby. ? Uchádzač pred podpisom zmluvy predloží: (nepovinné pri predkladaní ponuky) bude vyžadované až od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy): ? Certifikáty ISO od použitých materiálov a zariadení ? revíznu správu elektroinštalácie, ? návod na použitie dodanej klimatizácie vrátane certifikátov použitých materiálov 6.2 V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 6.3 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje náležitosti uvedené v bode 6 Výzvy, neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými vo Výzve a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje zo strany uchádzača preukázať splnenie podmienky technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o VO Požaduje sa predloženie platných dokladov preukazujúcich zhodu výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov vydaný certifikovanou osobou oprávnenou posudzovať zhodu výrobku (napr. Technický a skúšobný ústav stavebný, n.o.) Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Uchádzač predloží SK Certifikát o nemennosti parametrov podstatných vlastností stavebného výrobku na systém kontajnerových stavebných buniek V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi touto osobou a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona o VO. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ posúdi v rámci vyhodnocovania ponúk ponuky uchádzačov, ktoré boli zaradené do vyhodnotenia. Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky uchádzačov podľa kritéria: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH Úspešný bude ten uchádzač, ktorý predloží/požaduje najnižšiu (celkovú) cenu uskutočnenie/zhotovenie/dodanie predmetu zákazky v EUR s DPH. Poradie uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 1 po x, kde x je počet uchádzačov. Uchádzač celkovú ponúkanú cenu uvedie do „Návrh na plnenie kritérií“- Príloha č. 3 Výzvy. SPÔSOB URČENIA CENY: Uchádzačom navrhovaná cena za uskutočnenie/zhotovenie/dodanie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). V cene za uskutočnenie/zhotovenie/dodanie celého predmetu zákazky uvedenej v ponuke uchádzača budú započítané všetky náklady uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky (napr. dopravné náklady, režijné náklady, mzdové náklady a pod.). Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača na riadne uskutočnenie/zhotovenie/dodanie predmetu zákazky. Uchádzač uvedie cenu zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná cena bez DPH - výška DPH - navrhovaná cena vrátane DPH Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Verejný obstarávateľ bude ponúknutú cenu považovať za konečnú. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, je ním predložená celková cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: hodnotiace kritériá: Celková cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky vykonania predmetu zákazy sú bližšie špecifikované v opise predmetu zákazy a v návrhu Kúpnej zmluvy (príloha č. 4 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky) a jej príloh, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa otvoria/sprístupnia po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk funkcionalitou systému, otváranie ponúk je neverejné
  • Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/498240
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/498240
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)