Aktívne sieťové zariadenia na zvýšenie zabezpečenia siete v rámci procesov zavádzania súladu so Zákonom o kybernetickej bezpečnosti a poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Aktívne sieťové zariadenia na zvýšenie zabezpečenia siete v rámci procesov zavádzania súladu so Zákonom o kybernetickej bezpečnosti a poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov
Kód zákazky: ZsNH-2/2024
Kód oznámenia: 3418 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 32420000-3
Predpokladaná hodnota: 95 388,30 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.2.2024 09:00
Vyhlásenie: 2.2.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Vajanského nábrežie
81421 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Vajanského nábrežie Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81421 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka aktívnych sieťových zariadení na zvýšenie zabezpečenia siete a pre segmentáciu siete v oblasti riadenia bezpečnosti sietí a informačných systémov pri zavádzaní súladu so ZoKB (zákon č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti). Predmetom zákazky je aj poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov (inštalácia, konfigurácia, nastavenia, migrácia).

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1273173
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Staré Mesto (ID: 75342)
  • Zákazka: Aktívne sieťové zariadenia na zvýšenie zabezpečenia siete v rámci procesov zavádzania súladu so Zákonom o kybernetickej bezpečnosti a poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov (ID: 496548)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
  • IČO: 00603147
  • DIČ: 2020804170
  • Internetová adresa (URL): https://www.staremesto.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Vajanského nábrežie
  • Číslo: 3
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81421
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Staré Mesto)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6554
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZsNH-2/2024
  • Názov: Aktívne sieťové zariadenia na zvýšenie zabezpečenia siete v rámci procesov zavádzania súladu so Zákonom o kybernetickej bezpečnosti a poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka aktívnych sieťových zariadení na zvýšenie zabezpečenia siete a pre segmentáciu siete v oblasti riadenia bezpečnosti sietí a informačných systémov pri zavádzaní súladu so ZoKB (zákon č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti). Predmetom zákazky je aj poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov (inštalácia, konfigurácia, nastavenia, migrácia).
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 95 388.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Sieťové zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby pre počítačové siete
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Vajanského nábrežie 3
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81421
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Aktívne sieťové zariadenia na zvýšenie zabezpečenia siete v rámci procesov zavádzania súladu so Zákonom o kybernetickej bezpečnosti a poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZsNH-2/2024
  • Názov : Aktívne sieťové zariadenia na zvýšenie zabezpečenia siete v rámci procesov zavádzania súladu so Zákonom o kybernetickej bezpečnosti a poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov.
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka aktívnych sieťových zariadení na zvýšenie zabezpečenia siete a pre segmentáciu siete v oblasti riadenia bezpečnosti sietí a informačných systémov pri zavádzaní súladu so ZoKB (zákon č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti). Predmetom zákazky je aj poskytovanie profesionálnych služieb súvisiacich s dodávkou komponentov (inštalácia, konfigurácia, nastavenia, migrácia).
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 95 388.30
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Sieťové zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby pre počítačové siete
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Vajanského nábrežie 3
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81421
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť každý podnikateľský subjekt, ktorý spĺňa podmienku účasti stanovenú § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO, t. j. je oprávnený realizovať práce, dodávať tovar alebo poskytovať služby, ktoré sú predmetom obstarávania a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a neexistuje u neho dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO. Verejný obstarávateľ si sám overí z verejne dostupných zdrojov, či uchádzač spĺňa podmienku účasti podľa predchádzajúceho odseku.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doložením týchto dokladov: 3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a): zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že v období predchádzajúcich troch rokov odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval minimálne jednu samostatnú zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 90 000,00 EUR bez DPH. Predložený Zoznam musí byť doplnený dokladom, ktorým je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, ak také referencie existujú. 3.2 Podľa §35 v súlade s §34 ods. 1 písm. d): opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Uchádzač predloží platný certifikát ISO 27001 – Manažérstva informačnej bezpečnosti vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad/dokument prezentujúci zavedený systém manažérstva informačnej bezpečnosti uchádzača. V takom prípade uchádzač predloží opis tohto ekvivalentného systému manažérstva informačnej bezpečnosti alebo rovnocenné osvedčenia. b) Uchádzač predloží platný certifikát ISO 9001 – Manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad/dokument prezentujúci zavedený systém manažérstva kvality uchádzača. Za rovnocenné certifikáty k vyžadovaným certifikátom je možné považovať certifikáty vydané príslušným orgánom členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore alebo iné dôkazy o rovnocenných opatreniach predložené uchádzačom, ktorými preukáže súlad s uvedenými normami. 3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. g): ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk, Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii expertov - Špecialistov pre infraštruktúru a bezpečnosť– min. 2 osoby Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať údaje o odbornej kvalifikácii minimálne 2 osôb, špecialistov pre infraštruktúru a bezpečnosť, zodpovedných za poskytnutie služby v oblasti infraštruktúrnej bezpečnosti, implementácie a konfigurácie dodávaných komponentov, návrhu testovacích scenárov formou predloženia životopisu každej osoby, pričom z takto predloženého životopisu musí vyplývať požadovaná prax minimálne 2 roky. Uchádzač musí uviesť, či uvedení experti sú jeho zamestnanci, alebo osoby v obdobnom zamestnaneckom pomere alebo zamestnancami iného podnikateľského subjektu, prípadne fyzické osoby podnikatelia. Životopis musí obsahovať minimálne meno a priezvisko príslušnej osoby, najvyššie odborné vzdelanie, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, mesiac a rok plnenia/zamestnania, názov a sídlo, zamestnávateľa/objednávateľa a ostatné relevantné informácie s podpisom dotknutej osoby. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Staré Mesto)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Staré Mesto)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude on-line.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://isepvo.sk/. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom „on-line“ sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk v IS EVO. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 ZVO. Systém odošle notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/496548
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/496548
  • Označenie dokumentu/zákazky: Výzva - sieťová infraštruktúra
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)