Nákup kovového nábytku pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup kovového nábytku pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
Kód zákazky: 38/10303/2023
Kód oznámenia: 2571 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39100000-3
Predpokladaná hodnota: 49 400,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 29.1.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Dúbravská cesta
84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS: SI -
Miesto dodania: Dúbravská cesta Bratislava 84104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom verejného obstarávania je nákup kovového nábytku pre potreby ústredia spol. a všetky príslušné pracoviská, ktorý je bližšie definovaný v Prílohe – Opis predmetu zákazky a v Prílohe - Špecifikácia ceny. MIESTO REALIZÁCIE/DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY: Ústredie Národná diaľničná spoločnosť, a. s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava SSÚD Trnava, Seredská 263, 917 05 Trnava SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín – Zlatovce SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce SŠČ Mengusovce, Revolučná 8, 031 01 Liptovský Mikuláš SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen SSÚR Zvolen – Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca SSÚR Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce SŠČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca IO Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 01 Banská Bystrica IO Žilina, ul. Radlinského 13/373, 010 01 Žilina IO Prešov, Námestie mládeže 3, 080 01 Prešov ŠS Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1271685
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (ID: 92052)
  • Zákazka: Nákup kovového nábytku pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (ID: 496254)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35919001
  • DIČ: 2021937775
  • Adresa
  • Ulica: Dúbravská cesta
  • Číslo: 14
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84104
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : správca konta
  • E-mail: zuzana.malcek@ndsas.sk
  • Telefónne číslo: 0258311111
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Národná diaľničná spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 38/10303/2023
  • Názov: Nákup kovového nábytku pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je nákup kovového nábytku pre potreby ústredia spol. a všetky príslušné pracoviská, ktorý je bližšie definovaný v Prílohe – Opis predmetu zákazky a v Prílohe - Špecifikácia ceny. MIESTO REALIZÁCIE/DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY: Ústredie Národná diaľničná spoločnosť, a. s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava SSÚD Trnava, Seredská 263, 917 05 Trnava SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín – Zlatovce SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce SŠČ Mengusovce, Revolučná 8, 031 01 Liptovský Mikuláš SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen SSÚR Zvolen – Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca SSÚR Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce SŠČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca IO Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 01 Banská Bystrica IO Žilina, ul. Radlinského 13/373, 010 01 Žilina IO Prešov, Námestie mládeže 3, 080 01 Prešov ŠS Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 49 400
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39113300, 39132200, 39132100, 39136000, 39151100, 39122000, 39157000, 39150000
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.2.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: Všetky výmery jednotlivých položiek sú podrobne popísané v Prílohe - Opis predmetu zákazky. LEHOTA DODANIA TOVARU: Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru v lehote 10 (desať) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, ak sa strany rámcovej dohody písomne nedohodnú inak, na základe samostatných objednávok. Ďalšie podrobnosti a ostatné podmienky zákazky sú uvedené v ďalších častiach tejto Výzvy a v Rámcovej dohode. OBHLIADKA MIESTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky nie je potrebná. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY: Za kontrolu a prevzatie predmetu zákazky sú oprávnené osoby zodpovedné za prevzatie tovaru: vedúci strediska, vedúci ekonomického oddelenia, prípadne nimi poverená osoba, v zmysle bodu 4.1 Rámcovej dohody. ROZDELENIE PREDMETU ZÁKAZKY: Verejný obstarávateľ nepovoľuje rozdelenie predmetu zákazky na časti. VARIANTNÉ RIEŠENIE: Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. VÝSLEDOK POSTUPU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: Rámcová dohoda VYSVETLENIE INFORMÁCIÍ: V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie informácií k predmetnej zákazke prostredníctvom IS EVO. Poskytovanie vysvetlení sa bude uskutočňovať elektronickou formou prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi v tejto zákazke. Ak si vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti záujemca nevyžiada dostatočne vopred alebo jeho význam je z hľadiska prípravy ponuky nepodstatný, verejný obstarávateľ nie je povinný predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk. FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY: Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v tejto Výzve. V predloženej ponuke prostredníctvom IS EVO musia byť pripojené požadované naskenované doklady (odporúčaný formát je „PDF“) tak, ako je uvedené v tejto Výzve a vyplnený položkový elektronický formulár, ktorý zodpovedá Návrhu na plnenie kritérií, ktorý tvorí Prílohu tejto Výzvy. Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača spôsobom podľa odstavca 2 časti "SPÔSOB URČENIA CENY" Dokumenty tvoriace ponuku, môže uchádzač predložiť ako originály dokladov v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. SPÔSOB URČENIA CENY: Cena za vykonanie predmetu zákazky musí byť stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzač vyplní v Prílohe – Špecifikácia ceny sadzby v eurách maximálne na dve desatinné miesta za požadované množstvo, potrebné na splnenie predmetu zákazky zadaných na celé čísla. Uchádzač vyplňuje len žltou farbou označené bunky, do ostatných buniek nesmie zasahovať. Ceny celkom budú vyplnené automaticky. Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné pre riadne dodanie predmetu zákazky, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky a všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov (včítane mzdy za prácu nadčas, prácu v noci a prácu počas víkendu), dopravných nákladov, režijných nákladov a zisku. Ceny uvedené v ponuke je možné meniť iba v lehote na predkladanie ponúk, potom sú nemenné a záväzné pre uzatvorenie Rámcovej dohody. Prijaté ceny sú záväzné pre uzatvorenie Rámcovej dohody v súlade s ponukou uchádzača. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z Rámcovej dohody a sú pevné a nemenné počas realizácie predmetu zákazky. OBSAH PONUKY UCHÁDZAČA: Vyplnená Príloha – Špecifikácia ceny, kde uchádzač vyplní žltou farbou označené bunky, do ktorých zadá ceny za uvedený tovar v eurách zaokrúhlené na dve desatinné miesta (vo formáte pdf podpísaná uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch a vo formáte*xls/*xlsx) Vyplnená Príloha – Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platcom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. Uchádzač predkladá Návrh na plnenie kritérií do ponuky vo formáte pdf podpísanú uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch a vo formáte*xls/*xlsx) Vyplnená Príloha – Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov. Vyplnená Príloha – Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia , prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky, uvedené v Prílohe - Opis predmetu zákazky – v bode 8 „Ostatné požiadavky na predmet zákazky“. Príloha – Návrh Rámcovej dohody vrátane požadovaných príloh, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Rámcovej dohody, s vyplnenými cenami. Návrh Rámcovej dohody musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. PREDLOŽENIE PONUKY Uchádzač predloží svoju ponuku prostredníctvom IS EVO v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku k predmetu zákazky. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ bude prihliadať len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky bude hľadieť ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ponuka musí byť riadne podpísaná uchádzačom alebo štatutárnym orgánom uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača. Uchádzač upozorní na skutočnosť, či je alebo nie je platcom DPH v Návrhu na plnenie kritérií, ktorý tvorí Prílohu tejto Výzvy. DOPLNENIE, ZMENA A ODVOLANIE PONUKY Doplnenie, zmena a odvolanie ponuky: Uchádzač môže predloženú ponuku doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti,, verejný obstarávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V takomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie Rámcovej dohody. K písomnému prevzatiu predmetu objednávky je zhotoviteľ povinný predložiť: Dodací list. K faktúre je potrebné priložiť dodacie listy. V prípade, že faktúra tvorí dodací list, stačí pri prevzatí tovaru potvrdenie faktúry ako dodacieho listu. Dodací list môže byť vo forme faktúry, za predpokladu, že poskytovateľ vo faktúre uvedie, že faktúra zároveň slúži ako dodací list. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za realizáciu predmetu zákazky bude prevyšovať predpokladanú hodnotu zákazky určenú verejným obstarávateľom na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie Rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Neexistenciu dôvodu na vylúčenie podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. f) zákona uchádzač preukazuje doložením Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona (Príloha - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť Rámcovú dohodu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona. Verejný obstarávateľ po úplnom vyhodnotení ponúk oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku prijíma a neúspešnému uchádzačovi oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač, bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi sa uchádzačom nevracajú. Verejný obstarávateľ ich uchová ako súčasť dokumentácie k obstaraniu predmetu zákazky.
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nákup kovového nábytku pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 38/10303/2023
  • Názov : Nákup kovového nábytku pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s.
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je nákup kovového nábytku pre potreby ústredia spol. a všetky príslušné pracoviská, ktorý je bližšie definovaný v Prílohe – Opis predmetu zákazky a v Prílohe - Špecifikácia ceny. MIESTO REALIZÁCIE/DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY: Ústredie Národná diaľničná spoločnosť, a. s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava SSÚD Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky SSÚD Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava SSÚD Trnava, Seredská 263, 917 05 Trnava SSÚD Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín – Zlatovce SSÚD Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany SSÚD Liptovský Mikuláš, Demänovská 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce SŠČ Mengusovce, Revolučná 8, 031 01 Liptovský Mikuláš SSÚD Beharovce, 053 05 Beharovce SSÚD Prešov, Petrovany č. 500, 082 53 Prešov SSÚD Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01Považská Bystrica SSÚR Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta SSÚR Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa SSÚR Zvolen, Neresnická 8, 960 20 Zvolen SSÚR Zvolen – Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce SSÚR Košice, Magnezitárska 2, 043 28 Košice SSÚR Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca SSÚR Lučenec, Tomášovce 435, 985 56 Tomášovce SŠČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca IO Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 01 Banská Bystrica IO Žilina, ul. Radlinského 13/373, 010 01 Žilina IO Prešov, Námestie mládeže 3, 080 01 Prešov ŠS Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39113300, 39132200, 39132100, 39136000, 39151100, 39122000, 39157000, 39150000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: OSOBNÉ POSTAVENIE: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“ alebo „zákon o verejnom obstarávaní“) – uchádzač je oprávnený dodať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebnú prácu, ktorá je predmetom zákazky. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. f) zákona – uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V prípade, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ustanovenia § 152 zákona, nie je povinný preukazovať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona a splnenie týchto podmienok si verejný obstarávateľ overí sám vykonaním náhľadu do tohto zoznamu. V prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ustanovenia § 152 zákona alebo platnosť jeho zápisu v tomto zozname uplynula, preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona doložením scanu originálu výpisu z Obchodného registra alebo Živnostenského registra a doložením Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že spĺňa podmienku účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. f) zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: KRITÉRIA NA VYHODNOTENIE PONÚK: Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena bez DPH za celý predmet zákazky. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. V prípade, ak sa pri vyhodnotení zistí, že viacerí uchádzači predložili rovnakú ponuku, pričom ich ponuky budú na zdieľanom 1. mieste, verejný obstarávateľ vyhodnotí ako víťazný návrh toho uchádzača, ktorý predložením čestného vyhlásenia deklaruje vyšší počet osobohodín odpracovaných ZŤP osobami na základe pracovného pomeru alebo obdobného pracovnoprávneho vzťahu v období január až september 2023. Dôvodom uplatnenia uvedeného vyhodnocovacieho kritéria je záujem verejného obstarávateľa vytvoriť podmienky a prispieť k zamestnávaniu osôb s ťažkým zdravotným postihnutím, čo prispeje k sociálnej inklúzii a trvalej udržateľnosti sociálneho zmieru. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t. j. tzv. „reverzný postup“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako 1 ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia navrhovaná cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/private/organization/9127/order/496254
  • Označenie dokumentu/zákazky: 38/10303/2023
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)