NOVOSTAVBA NÁJOMNÝCH BYTOV 3 x 12 b.j. ŽEMBEROVCE – 1.ETAPA (2 x 12 b.j.)

  Zadávateľ:
Obec Žemberovce
  Predpokladaná hodnota:
1.531.394,82 €
  Možnosť prihlásenia do:
10.05.2021 08:05

  Druh postupu:
Podlimitná zákazka
  Druh zákazky:
Stavebné práce
  Dátum odoslania:
19.04.2021
  Dátum zverejnenia:
19.04.2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Žemberovce
IČO: 00307700
SNP 375/39, 93502 Žemberovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Matušková
Telefón: +421 904223613
Email: matuskova.vos@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.zemberovce.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
NOVOSTAVBA NÁJOMNÝCH BYTOV 3 x 12 b.j. ŽEMBEROVCE – 1.ETAPA (2 x 12 b.j.)
Referenčné číslo: 148/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211000-9
II.1.3) Druh zákazky
Práce
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie nájomných bytových domov v obci Žemberovce. V rámci 1.etapy sú riešené objekty bytových domov B a C, tzn. 2 x 12 b.j.
Bytové domy budú samostatne stojace objekty na rovinatom pozemku dopravne napojené na miestnu prístupovú asfaltovú komunikáciu. Stavby budú umiestnené prevažne v zastavanom území obce Žemberovce, pozemky sú vo vlastníctve investora. Svojim architektonickým vzhľadom objekty vhodne zapadajú do daného prostredia s jestvujúcou bytovou výstavbou. Konštrukčne bude bytový dom navrhnutý ako jeden dilatačný celok, nosné konštrukcie budú murované s priečnym nosným systémom.
Zastrešenie predmetných objektov bude šikmou valbovou strechou s obojstranným presahom 0,5 m a sklonom 25°.
Navrhované bytové domy budú mať pôdorysný tvar obdĺžnika o pôdorysných vonkajších rozmeroch 12,0 m (šírka) x 30,0 m (dĺžka) t.j. obrys prízemia bytového domu. Zastavaná plocha bytového domu = 343,3 m2. Bytový dom je navrhnutý ako trojpodlažný, bez podpivničenia.
Pozostáva z 1. nadzemného podlažia (prízemie), z 2. nadzemného podlažia (1. poschodie) a z 3. nadzemného podlažia (2. poschodie).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 531 394,82 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti: Nie
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Žemberovce, p.č. 218/7, 222/1, 224/2, okres Levice, Nitriansky kraj.
II.2.4) Opis obstarávania
Navrhované členenie stavebných objektov:
SO 01 - Bytový dom "A", "B", "C"- 3x12 b.j. predmetom 1.etapy sú bytové domy B a C 2x12 b.j.
SO 02 - Vodovodná prípojka
SO 03 Areálová splašková kanalizácia
SO 04 - Dažďová kanalizácia a ORL
SO 05 - Prípojka splaškovej a dažďovej kanalizácie
SO 06 - Elektrická prípojka NN
SO 07 - Verejné osvetlenie
SO 08 - Spevnené a odstavné plochy, miestna komunikácia
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 531 394,82 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ sa uchádza o nenávratné finančné prostriedky z Ministerstva dopravy a výstavby SR a o úver zo
ŠFRB SR.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v
súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1.doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace,
1.2.doloženým potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace,
1.3.doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace,
1.4.doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,
1.5.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - doklad uchádzač nepredkladá, podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získa z registra právnických osôb,
1.6.doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ (VOb),
1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje VOb.
1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. VOb uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. VOb musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. VOb pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO.
1.12.Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
1.13.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS predloží v ponuke doklady- naskenované originály podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ ako orgán verejnej správy má oprávnenie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, a preto:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady:
podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade nepredloženie dokladu podľa § 32 ods.2 písm.a) - je uchádzač na poskytnutie údajov z registra trestov musí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad o udelení súhlasu pre poskytnutie výpisu z registra trestov.
1.14.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 k SP) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č.9 k SP).

Z dôvodu nedostatku počtu znakov pokračovanie v SP.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: II.1. § 34 ods.1 písm.b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom .
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Uchádzač preukáže referencie v minimálnej výške 1 500 000,00 Eur bez DPH za posudzované obdobie Referencie musia byť rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Minimálne jedna referencia musí byť v hodnote vyššej ako 700 000 Eur bez DPH.
II.2. § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 Zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
II.2.1. uchádzač predloží originál, resp. úradne overenú kópiu, platného certifikátu kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001, ktorá pokrýva činnosti, ktoré sú predmetom zákazky na uskutočnenie stavebných prác, vydaného nezávislou inštitúciou,ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou , prípadne jeho ekvivalent osvedčujúci zavedenie rovnocenných opatrení podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 Zákona o verejnom obstarávaní.
II.2.2 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001 alebo OHSAS 18001 , vydaného nezávislou inštitúciou,ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou resp. ekvivalentný doklad alebo dôkazy preukazujúce zavedenie požadovaného systému, ktorá stanovuje požiadavky na systém riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci ochrany zdravia pri práci.
II.2.3 § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 Zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001, vydaného nezávislou inštitúciou,ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou resp. ekvivalentný doklad alebo dôkazy preukazujúce zavedenie požadovaného systému, ktorý popisuje požiadavky na systém riadenia, ktorý umožňuje znižovať environmentálne dopady spojené s činnosťou organizácie.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.

Z dôvodu nedostatku počtu znakov pokračovanie v SP.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2021 08:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2021 09:00
Miesto: Obecný úrad SNP 375/39, 935 02 Žemberovce
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na prekladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému EVO
ver.18.0 prevádzkovaného ÚVO.
2. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme EVO prostredníctvom registračného formulára
dostupného na portáli EVO. Podrobnosti o systéme EVO sú uvedené na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/portalsystemuevo-5f5.html.
4. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. 6 zákona, druhá veta o verejnom obstarávaní stanovil, že vyhodnotenie
splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po
vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk - super reverzná súťaž.
5. Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 30 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 17. súťažných
podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.04.2021