NÁJOMNÝ BYTOVÝ DOM – 9 B.J. PAŇA

  Zadávateľ:
Obec Paňa
  Predpokladaná hodnota:
415.576,48 €
  Možnosť prihlásenia do:
03.05.2021 08:05

  Druh postupu:
Podlimitná zákazka
  Druh zákazky:
Stavebné práce
  Dátum odoslania:
08.04.2021
  Dátum zverejnenia:
09.04.2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Paňa
IČO: 00308366
Paňa 26, 95105 Paňa
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Matušková
Telefón: +421 904223613
Email: matuskova.vos@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.obecpana.eu/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
NÁJOMNÝ BYTOVÝ DOM – 9 B.J. PAŇA
Referenčné číslo: 74/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211000-9
II.1.3) Druh zákazky
Práce
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie nájomného bytového domu v obci Paňa. Hlavným účelom navrhovanej stavby je vytvorenie 9 nových nájomných bytových jednotiek, ktoré obec bude využívať pre sociálne účely a ako štartovacie byty pre mladé rodiny.
Z urbanistického hľadiska situovanie objektu nájomného domu rešpektuje požiadavky obce a maximálne využíva možnosti územia, pričom zohľadňuje jestvujúcu a tiež aj navrhovanú novú urbanistickú štruktúru územia obce ako polohovo, tak aj výškovým členením. Poloha dovoľuje situovanie takýchto objektov s väčšou hmotou, pričom navrhovaná výstavba nebude pôsobiť rušivo vo vzťahu už k existujúcemu životnému prostrediu a jestvujúcej zástavbe. Z architektonického hľadiska navrhovaný obytný dom je tvorený tromi nadzemnými podlažiami s obytným podkrovím bez suterénu, prestrešený sedlovou strechou. Architektonické riešenie je silne podriadené účelu a funkcii objektu, ktoré určujú základné priestorové parametre. Objekt je trojpodlažný. Jednoduché horizontálne priečelie je zvýraznené zasunutou schodiskovou stenou. Vstup je presklený a zasunutý vo fasáde a prestrešený.
Hlavný vstup do budovy je navrhnutý z čelnej strany objektu cez presklený a prestrešeny portál. Cez hlavný vstup sa dostaneme do zníženého zádveria, ktoré je prepojené 5 stupňami s hlavným schodiskom a chodbou v 1.NP. Na každom poschodí sa nachádzajú 3 byty ( 2 trojizbové a 1 jednoizbový). Trojizbový byt za vstupnými dverami má na chodbe zabudovaný kotol. Zo vstupnej chodby sa dostaneme do ostatných miestností : izba, kúpeľňa, kuchyňa, v ktorej sa nachádza kuchynská linka so sporákom a je spojená so obývacou izbou, a z ktorej sa ide do izby. V jednoizbovom byte sa vo vstupnej chodbe nachádza plynový kotol. Z chodby vedú dvere do kúpeľňe so sprchovým kútom a WC a do izby, ktorá je prepojená s kuchyňou.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
415 576,48 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti: Nie
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Paňa, p.č.9/9, okres Nitra, Nitriansky kraj
II.2.4) Opis obstarávania
Navrhované členenie stavebných objektov:
SO 01 Hlavný stavebný objekt - Nájomný bytový dom 9 b.j.
SO 02 Verejný vodovod
SO 03 Kanalizácia splašková
SO 04 Parkovisko
SO 05 Chodník
SO 06 Prípojka plynu STL pripojovací plynovod
SO 07 Elektrická prípojka
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
415 576,48 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ sa uchádza o nenávratné finančné prostriedky z Ministerstva dopravy a výstavby SR a o úver zo ŠFRB SR.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v
súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1.doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace,
1.2.doloženým potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace,
1.3.doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace,
1.4.doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,
1.5.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - doklad uchádzač nepredkladá, podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získa z registra právnických osôb,
1.6.doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ (VOb),
1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje VOb.
1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. VOb uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. VOb musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. VOb pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO.
1.12.Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
1.13.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS predloží v ponuke doklady- naskenované originály podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ ako orgán verejnej správy má oprávnenie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, a preto:
Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady:
podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade nepredloženie dokladu podľa § 32 ods.2 písm.a) - je uchádzač na poskytnutie údajov z registra trestov musí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad o udelení súhlasu pre poskytnutie výpisu z registra trestov.
1.14.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 k SP) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č.9 k SP).

Z dôvodu nedostatku počtu znakov pokračovanie v SP.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: II.1. § 34 ods.1 písm.b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom .
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Uchádzač preukáže referencie v minimálnej výške 400 000,00 Eur bez DPH za posudzované obdobie Referencie musia byť rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Minimálne jedna referencia musí byť v hodnote vyššej ako 200 000 Eur bez DPH.

Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť , že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia , nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods.6 písm.a) až h) a ods.7. a oprávnenie dodávať stavebné práce preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 k SP) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č.9 k SP),
pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2021 08:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2021 09:00
Miesto: Obec Paňa, Obecný úrad č.26, 951 05 Paňa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na prekladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému EVO
ver.18.0 prevádzkovaného ÚVO.
2. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme EVO prostredníctvom registračného formulára
dostupného na portáli EVO. Podrobnosti o systéme EVO sú uvedené na adrese:
https://www.uvo.gov.sk/portalsystemuevo-5f5.html.
4. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. 6 zákona, druhá veta o verejnom obstarávaní stanovil, že vyhodnotenie
splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po
vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk - super reverzná súťaž.
5. Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 10 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 17. súťažných
podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.04.2021