Antiinfektíva

  Zadávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
  Predpokladaná hodnota:
681.054,42 €
  Možnosť prihlásenia do:
15.03.2021 09:03

  Druh postupu:
Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
  Druh zákazky:
Tovary
  Dátum odoslania:
12.02.2021
  Dátum zverejnenia:
18.02.2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 01207 Žilina
Kód NUTS: SK031
Slovensko
Kontaktná osoba: Anna Kasmanová
Telefón: +421 415110193
Email: uvo@fnspza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.fnspza.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspza.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Antiinfektíva
Referenčné číslo: 040/4/2021
II.1.2) Hlavný kód CPV
33651000-8
II.1.3) Druh zákazky
Tovary
II.1.4) Stručný opis:
Antiinfektíva pre potreby FNsP.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
681 054,42 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti: Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. V. Spanyola č. 43, 01207 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania:
deoxymykointbl1x200 mg600
tigecyklínplc ifo1x50 mg50
ampicilínplo jof1x0,5 g200
ampicilínplo jof1x1 g1000
benzylpenicilínplv ino1x5 MIU1200
benzylpenicilínplv ino1x1 MIU100
prokaín-penicilínplv inu1x1,5 MIU400
amoxicilín a inhibítor betalaktamázytbl flm1x375 mg1680
amoxicilín a inhibítor betalaktamázytbl flm1x625 mg16800
amoxicilín a inhibítor betalaktamázytbl flm1x1 g7700
amoxicilín a inhibítor betalaktamázyplo ijf1x1,2 g32500
amoxicilín a inhibítor betalaktamázyplo ijf1x600 mg350
amoxicilín a inhibítor betalaktamázyplu por1x70 ml (457 mg/5 ml)30
sultamicilíntbl flm1x375 mg1680
sultamicilínplo jof1x1,5 g11000
sultamicilínplu por1x60 ml (250 mg/5 ml)60
cefazolínplo ijf1x1 g14000
cefuroxímtbl flm1x500 mg9000
cefuroxímgru por1x50 ml (250mg/5ml)60
cefuroxímgru por1x100 ml (125 mg/5 ml)40
cefotaxímplo ijf1x1 g1000
cefotaxímplo ijf1x2 g5000
cefixímgru por1x100 ml(100 mg/5 ml)50
cefixímtbl dsp1x400 mg770
cefixímtbl flm1x200 mg700
cefoperazón a inhibítorplo ijf1x2 g12000
cefepímplo ijf1x1 g200
ertapenémplc ifc1x1 g1800
Sulfametoxazol a trimetoprimcon inf1x5 ml/480 mg5000
Sulfametoxazol a trimetoprimtbl1x480 mg19600
klaritromycíntbl flm1x500 mg2100
klaritromycínplc ifc1x500 mg1200
klaritromycíngru por1x100 ml (250 mg/5 ml)50
azitromycíntbl flm1x500 mg150
klindamycíncps dur1x150 mg480
klindamycíncps dur1x300 mg2080
gentamicínimp1x10x10x0,5 cm/130 mg10
gentamicínsol inj1x2 ml/80 mg10000
amikacínsol inj1x2 ml/500 mg300
ciprofloxacíntbl flm1x500 mg18000
norfloxacíntbl flm1x400 mg3400
levofloxacíntbl flm1x500 mg200
vankomycínplv ifo1x500 mg2500
vankomycínplv ifo1x1 g2700
teikoplanínplv iio1x400 mg100
kolistínplv ino1x1 MIU6000
linezolidtbl flm1x600 mg200
flukonazolplu por1x35 ml (10 mg/ml)10
flukonazolcps dur1x50 mg10000
flukonazolcps dur1x150 mg600
vorikonazoltbl flm1x200 mg420
vorikonazolplv ifo 1x200 mg250
kaspofungínplc ifc1x70 mg60
kaspofungínplc ifc1x50 mg20
rifampicíncps dur1x150 mg3000
rifampicíncps dur1x300 mg3000
aciklovirtbl1x200 mg1000
aciklovirtbl1x400 mg2000
aciklovirsus por1x125 ml (200 mg/5 ml)10
ganciklovirplc ifc1x500 mg50
oseltamivircps dur1x75 mg2000
inozínpranobexsir1x150 ml110
inozínpranobextbl1x500 mg13000
metronidazoltbl1x250 mg24000
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
350 061,85 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. V. Spanyola č. 43, 01207 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania:
piperacilín a inhibítor betalaktamázyplv ifo1x4 g/0,5 g2500
cefuroxímplv ino1x750 mg1500
cefuroxímplv ino1x1500 mg20000
ceftazidímplv ino1x1 g700
ceftazidímplv ino1x2 g800
ceftriaxonplo ijf1x1 g1200
ceftriaxonplv ifo1x2 g2500
meropenémplo jof1x500 mg2000
meropenémplo jof1x1 g5000
imipeném a cilastatínplv ifo1x500 mg/500mg500
klindamycínsol ifc1x4 ml/600 mg9000
klindamycínsol ifc1x2 ml/300 mg3500
ciprofloxacínsol inf1x100 ml/200 mg3200
ciprofloxacínsol inf1x200 ml/400 mg20000
levofloxacínsol inf1x100 ml/500 mg200
moxifloxacínsol inf1x250 ml/400 mg50
linezolidsol inf1x300 ml/600 mg800
flukonazolsol inf1x100 ml/200 mg2500
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
156 598,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. V. Spanyola č. 43, 01207 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania:
gentamicínsol inf1x80 ml/240 mg2000
amikacínsol inf1x100 ml/500 mg1000
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
8 173,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 4
II.2.1) Názov
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. V. Spanyola č. 43, 01207 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania:
metronidazolsol inf1x100 ml/500 mg11000
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
8 250,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 5
II.2.1) Názov
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. V. Spanyola č. 43, 01207 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania:
ceftazidím a inhibítorplc ifc1x2 g/0,5 g200
ceftarolín fosamilplc ifc1x600 mg350
ceftolozan a inhibítorplc ifc1x1 g/0,5 g100
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
46 516,02 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 6
II.2.1) Názov
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. V. Spanyola č. 43, 01207 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania:
normálny ľudský imunoglobulínsol inf1x100 ml/5 g250
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
47 800,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 7
II.2.1) Názov
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. V. Spanyola č. 43, 01207 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania:
ľudský imunoglobulín anti-D (Rh)sol inj1x2 ml/300 ug280
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
10 724,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 8
II.2.1) Názov
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33651000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. V. Spanyola č. 43, 01207 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania:
palivizumabsol inj1x0,5 ml/50 mg130
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
52 931,27 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 1.7.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako 3 mesiace,
b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, 1.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o VO týkajúce sa osobného postavenia
e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá PZ,
f) doloženým čestným vyhlásením.
1.3. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.5.Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
1.6.Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.7.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov (sken).
1.8.Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
1.9.Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o VO účinného do 17.4.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. VO nemá prístup do portálu OverSi, z tohto dôvodu žiadame uchádzačov aby predložili všetky požadované doklady uvedené v § 32.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Povolenie na zaobchádzanie s liekmi a so zdravotníckymi pomôckami vydaným MZ SR.
Úspešný uchádzač preukáže pred podpisom zmluvy schopnosť dodania obstarávaných liekov, napr. potvrdenie od výrobcu dodávať lieky v súlade s predmetom zákazky počas obdobia platnosti Rámcovej dohody.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z.z. o VO a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmení neskorších predpisov. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.03.2021 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2021
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.03.2021 10:00
Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola č. 43,01207 Žilina- PK 3. poschodie - oddelenie verejného obstarávania
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné,z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať: Áno
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: február 2022
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO, s použitím elektronickej aukcie.
K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami
prostredníctvom systému EVO.
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora.
Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Verejný obstarávateľ v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude postupovať v zmysle § 56 ods. 15.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.02.2021