II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Dodanie zemného plynu pre Mesto Trnava a jeho organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti
II.1.2)
Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je združená dodávka zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie a prepravy pre všetky odberné miesta identifikované objednávateľom, a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.
Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 3 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
1 636 502,40
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
65200000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesta uvedené v prílohe Rámcovej dohody (Príloha č. 1 súťažných podkladov)
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je združená dodávka zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie a prepravy pre všetky odberné miesta identifikované objednávateľom, a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.
Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 3 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 636 502,40
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opis opcií:
Podmienky uplatnenia opcie sú uvedené v Rámcovej dohode (Príloha č. 1 súťažných podkladov)
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
1. Na predmet zákazky uvedený v prílohe č. 3 týchto súťažných podkladov bude uzavretá Rámcová dohoda s max. 3 uchádzačmi podľa Prílohy č. 1 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ uzavrie Rámcovú dohodu s uchádzačmi, t. j. uchádzačmi, ktorých ponuka sa umiestni po vyhodnotení ponúk na prvom až treťom mieste v poradí.
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - dvanásť (12) po sebe nasledujúcich mesiacov odo dňa 01.01.2024 od 06:00 hod. do 31.12.2024 (vrátane). Každá čiastková zmluva sa uzatvára na dvanásť (12) po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov v súlade s Rámcovou zmluvou.
3. Čiastkovú zmluvu/čiastkové zmluvy na obdobie prvých dvanásť (12) po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov uzatvorí odberateľ s konkrétnym dodávateľom, uvedeným v čl. I. v bode 1.1 Rámcovej dohody na základe automatizovaného vyhodnotenia ponúk prostredníctvom elektronickej aukcie, v rámci ktorej bola jeho ponuka vyhodnotená ako úspešná (víťazná).
4. Odberateľ (Mesto Trnava) si vyhradzuje možnosť predĺženia zmluvy opakovane opciou na ďalších dvanásť (12) po sebe nasledujúcich mesiacov, a to najviac dvakrát, t. j. tak, že trvanie tejto rámcovej dohody po uplatnení všetkých opcií bude najdlhšie do 31.12.2026 (vrátane). Na uplatnenie opcie sa nevyžaduje písomné dojednanie zmluvných strán formou dodatku k tejto rámcovej dohode.
5. V prípade uplatnenia opcie sa ďalšia zákazka na ďalších dvanásť (12) po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov na základe tejto rámcovej dohody bude zadávať opätovným otvorením súťaže v súlade s § 83 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Podmienky uplatnenia opcie ako aj podmienky opätovného otvorenia súťaže sú uvedené v Rámcovej dohode (Príloha č. 1 súťažných podkladov).