Zberové vozidlo na komunálny a triedený odpad s pohonom 6 x 2 - leasing
- Zadávateľ:
- Technické služby mesta Trebišov
- Predpokladaná hodnota:
- 256.965,47 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 21.06.2023 10:06
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 19.05.2023
- Dátum zverejnenia:
- 25.05.2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Technické služby mesta Trebišov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00188433
Stavebná 2165/2, 07501 Trebišov
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ladislav Glitta
Telefón: +421 905786264
Email: glittaladislav@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.trebisov.sk/mestske-organizacie/technicke-sluzby
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00188433
Stavebná 2165/2, 07501 Trebišov
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ladislav Glitta
Telefón: +421 905786264
Email: glittaladislav@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.trebisov.sk/mestske-organizacie/technicke-sluzby
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): http://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2021
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zberové vozidlo na komunálny a triedený odpad s pohonom 6 x 2 - leasing
Referenčné číslo: 1905202302
II.1.2)
Hlavný kód CPV
34144000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup zberového vozidla na komunálny a triedený odpad s pohonom 6 x 2 financovaného
prostredníctvom finančného lízingu.
Požiadavky na finančný lízing: Akontácia 0%, 60 rovnomerných mesačných splátok (5 rokov), povinné zmluvné
poistenie, havarijné poistenie v rozsahu poistných rizík havária, živel, odcudzenie, vandalizmus, lom stroja ďalej poplatok za prevod vlastníctva, prípadné ďalšie finančné náklady vyplývajúce z lízingu, prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia vrátane potrebného zaškolenia pre obsluhu.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Technickej špecifikácií ( príloha Súťažných podkladov ) .
prostredníctvom finančného lízingu.
Požiadavky na finančný lízing: Akontácia 0%, 60 rovnomerných mesačných splátok (5 rokov), povinné zmluvné
poistenie, havarijné poistenie v rozsahu poistných rizík havária, živel, odcudzenie, vandalizmus, lom stroja ďalej poplatok za prevod vlastníctva, prípadné ďalšie finančné náklady vyplývajúce z lízingu, prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia vrátane potrebného zaškolenia pre obsluhu.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Technickej špecifikácií ( príloha Súťažných podkladov ) .
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
256 965,47
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Technické služby mesta Trebišov, Stavebná 2165/2, Trebišov.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Zberové vozidlo na komunálny a triedený odpad podľa Technickej špecifikácie - vozidlo 6 x 2 podľa špecifikácie
uvedenej v Súťažných podkladoch vrátane sprostredkovania leasingu.
uvedenej v Súťažných podkladoch vrátane sprostredkovania leasingu.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
256 965,47
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
180
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.06.2023 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.06.2023 12:00
Miesto:
Elektronické otváranie ponúk v systéme ERANET. Podmienky otvárania budú bližšie špecifikované v Súťažných
podkladoch.
podkladoch.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Oprávnené osoby otvárania ponúk budú špecifikované v Súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných
podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64, ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese:
https://eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link:
http://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2021).
2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému.
Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní.
O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o
zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.
3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému
Eranet na URL:https://eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení
sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému
Eranet sú uvedené na:https://eranet.sk v časti Podmienky a manuál.
4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie,
Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35
a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s
prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to
bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
6. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné
splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným
obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého
procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny
dodávateľov a predložené v ponuke ako oskenovaná kópia.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhlásiť proces verejného obstarávania za neúspešný v prípade ak
na zabezpečenie financovania predmetu zákazky nebudú pridelené finančné zdroje, resp. ak ponuka úspešného
uchádzača presiahne hodnotu predpokladanej hodnoty zákazky.
8. Toto verejné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani medzi
obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
9. Verejný obstarávateľ bude pri tejto zákazke postupovať reverzným postupom.
10. Verejný obstarávateľ upresní spôsob predloženia dokladov na preukázanie osobného postavenia v súťažných
podkladoch.
11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení sa riadia príslušnými
ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
12. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 10.000,00 ( desaťtisíc ) €.
Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, poskytnutím poistenia záruky alebo zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa. Podmienky zloženia zábezpeky budú bližšie určené v súťažných podkladoch.
podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64, ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese:
https://eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link:
http://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/2021).
2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému.
Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní.
O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o
zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní.
3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému
Eranet na URL:https://eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení
sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému
Eranet sú uvedené na:https://eranet.sk v časti Podmienky a manuál.
4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie,
Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35
a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s
prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to
bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
6. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné
splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným
obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého
procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny
dodávateľov a predložené v ponuke ako oskenovaná kópia.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhlásiť proces verejného obstarávania za neúspešný v prípade ak
na zabezpečenie financovania predmetu zákazky nebudú pridelené finančné zdroje, resp. ak ponuka úspešného
uchádzača presiahne hodnotu predpokladanej hodnoty zákazky.
8. Toto verejné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani medzi
obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
9. Verejný obstarávateľ bude pri tejto zákazke postupovať reverzným postupom.
10. Verejný obstarávateľ upresní spôsob predloženia dokladov na preukázanie osobného postavenia v súťažných
podkladoch.
11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení sa riadia príslušnými
ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
12. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 10.000,00 ( desaťtisíc ) €.
Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, poskytnutím poistenia záruky alebo zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa. Podmienky zloženia zábezpeky budú bližšie určené v súťažných podkladoch.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.05.2023