Dodávka a montáž vonkajších klimatizačných jednotiek a zhotovenie vnútorných rozvodov pre budovu BRAVO.
- Zadávateľ:
- K 13 - Košické kultúrne centrá
- Predpokladaná hodnota:
- 195.666,02 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 05.06.2023 09:06
- Druh postupu:
- Podlimitná zákazka
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 21.05.2023
- Dátum zverejnenia:
- 23.05.2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
K 13 - Košické kultúrne centrá
IČO: 42323975
Kukučínova 2, 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Veronika Sokolová
Telefón: +421 553009109
Email: veronika.sokolova@k13.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/15128
Hlavná adresa(URL): https://k13.sk/
IČO: 42323975
Kukučínova 2, 04001 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Veronika Sokolová
Telefón: +421 553009109
Email: veronika.sokolova@k13.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/15128
Hlavná adresa(URL): https://k13.sk/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
TENDER-KONZULT, s.r.o.
IČO: 36211273
Hraničná 2 , 04017 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Mihok
Telefón: +421 905616592
Email: dusan.mihok@tenderkonzult.sk
IČO: 36211273
Hraničná 2 , 04017 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Mihok
Telefón: +421 905616592
Email: dusan.mihok@tenderkonzult.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm. d)
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavnou činnosťou je plnenie úloh zriaďovateľa v zmysle zriaďovacej listiny zo dňa 07.07.2021, najmä plnenie úloh mesta zabezpečovaním verejného záujmu, utváraním podmienok na vzdelanie, kultúru, osvetovú činnosť, záujmovo- umeleckú činnosť, telesnú kultúru a šport.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Dodávka a montáž vonkajších klimatizačných jednotiek a zhotovenie vnútorných rozvodov pre budovu BRAVO.
Referenčné číslo: K13/2023/00049
II.1.2)
Hlavný kód CPV
42512000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie a namontovanie všetkých vonkajších klimatizačných jednotiek v počte 8 ks vrátane chladiarenských potrubných rozvodov, vrátane systému MaR a príslušnej elektroinštalácie MaR a silnoprúdovej elektroinštalácie a vrátane potrebných stavebných úprav v budove BRAVO.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
195 666,02
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45255400-3
45311200-2
45262520-2
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom realizácie predmetu zákazky je budova BRAVO, v areáli K 13 - Košické kultúrne centrá, na adrese Kukučínova 2, 040 01 Košice mestská časť Juh.
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky sú:
a)dodávka a montáž 8 ks vonkajších klimatizačných jednotiek, b)elektroinštalačné práce a MaR,
c)zdravotechnické inštalácie - chladiarenské potrubné rozvody,
d)stavebné úpravy, ktoré zahŕňajú zrealizovanie prestupov cez stropné konštrukcie, sadrokartónového kastlíka, revízneho otvoru, drevenej podlahy s OSB dosiek, bezpečnostného oceľového lana a stavebných otvorov do podhľadu. Podrobný opis, technické špecifikácie a rozsah predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v časti C. Projektová dokumentácia a v časti. D. Výkaz výmer.
a)dodávka a montáž 8 ks vonkajších klimatizačných jednotiek, b)elektroinštalačné práce a MaR,
c)zdravotechnické inštalácie - chladiarenské potrubné rozvody,
d)stavebné úpravy, ktoré zahŕňajú zrealizovanie prestupov cez stropné konštrukcie, sadrokartónového kastlíka, revízneho otvoru, drevenej podlahy s OSB dosiek, bezpečnostného oceľového lana a stavebných otvorov do podhľadu. Podrobný opis, technické špecifikácie a rozsah predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v časti C. Projektová dokumentácia a v časti. D. Výkaz výmer.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
195 666,02
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 60
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: Projekt Košice 2.0 (Improving Citizen Experience and Well-Being by Utilizing Culture and Creativity Assets in the Digital Age)
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO vo väzbe na § 112 ods. 5 ZoVO. Hospodársky subjekt preukazuje splnenie cit. podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), ods. 4 a 5 ZoVO.
Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
Uchádzač je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZoVO. Podrobné informácie sú v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
Uchádzač je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZoVO. Podrobné informácie sú v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Nevyžaduje sa.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Nevyžaduje sa.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.06.2023 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2023
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.06.2023 09:30
Miesto:
Miestom otvárania ponúk je IS EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk vykoná predseda komisie alebo ním určený člen komisie v Zóne komisie s použitím funkcionality Otváranie ponúk. Následne systém IS EVO automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk a všetkým členom komisie, ktorí sú definovaní na danej zákazke ako členovia komisie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ nepoužije v predmetnom verejnom obstarávaní elektronickú aukciu, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky, sa v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorého ponuka sa umiestnila na prvom mieste v poradí.
2.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému IS EVO. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme IS EVO. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému IS EVO.
3.V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionalít IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhu, oznamu, rozhodnutia a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu.
4.Minimálne 80 % zmluvnej hodnoty zákazky musí byť vzhľadom k spôsobu financovania zákazky realizovaných v lehote do 30.06.2023.
5.Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované v JED na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
2.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému IS EVO. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme IS EVO. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému IS EVO.
3.V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionalít IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhu, oznamu, rozhodnutia a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu.
4.Minimálne 80 % zmluvnej hodnoty zákazky musí byť vzhľadom k spôsobu financovania zákazky realizovaných v lehote do 30.06.2023.
5.Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované v JED na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
6.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.05.2023