Nákup osobných automobilov a SUV
- Zadávateľ:
- Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
- Predpokladaná hodnota:
- 264.772,23 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 26.06.2023 08:06
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 16.05.2023
- Dátum zverejnenia:
- 22.05.2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef ENDERLA
Telefón: +421 960317694
Email: jozef.enderla@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): www.mosr.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef ENDERLA
Telefón: +421 960317694
Email: jozef.enderla@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): www.mosr.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Obrana
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Nákup osobných automobilov a SUV
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/18-17-6/2023-OOPS
II.1.2)
Hlavný kód CPV
34110000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup dvoch automobilov SUV s hybridným pohonom a nákup 5 kusov automobilov s plug-in
hybridným pohonom, určených na prepravu vedúcich predstaviteľov ministerstva obrany a generálneho štábu.
hybridným pohonom, určených na prepravu vedúcich predstaviteľov ministerstva obrany a generálneho štábu.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
264 772,23
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi: 2
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Automobil SUV s hybridným pohonom
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
34110000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 2014 Bratislava, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Automobil SUV s hybridným pohonom - 2 kusy
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a v ich prílohách
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a v ich prílohách
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
88 933,35
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
16
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Automobil s plug-in hybridným pohonom
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
34110000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 2014 Bratislava, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Automobil s plug-in hybridným pohonom - 5 kusov
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
175 838,88
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.06.2023 08:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.06.2024
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2023 09:00
Miesto:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Úrad pre investície a akvizície, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude
uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie
(ďalej len IS EVO) ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých
jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. V
prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na
emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100
Ponuky sa predkladajú výhradne elektronicky prostredníctvom IS EVO.
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje a je stanovená v nasledovnej výške:
Pre časť 1 - 3 000,00 € (slovom: tritisíc 00/100 €),
Pre časť 2 - 6 000,00 € (slovom: šesťtisíc 00/100 €).
V prípade ak uchádzač predloží ponuku na obe častí predmetu zákazky, zloží zábezpeku vo výške súčtu jednotlivých
častí, na ktoré predkladá ponuku.
Podmienky zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Podrobnosti o podmienkach účasti a predkladaní ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ neuzavrie kúpnu zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra
partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení
niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo
subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora
podľa zákona o registri partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ sa súladne s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a
vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených v súťažných podkladoch (tzv. super reverz).
Ďalšie informácie k podmienkam účasti:
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu uchádzači predbežne nahradiť Jednotným európskym
dokumentom (JED).
Ďalšie informácie k preukazovaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Skratkou "ZVO" za rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
znení neskorších predpisov.
uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie
(ďalej len IS EVO) ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých
jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. V
prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na
emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100
Ponuky sa predkladajú výhradne elektronicky prostredníctvom IS EVO.
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje a je stanovená v nasledovnej výške:
Pre časť 1 - 3 000,00 € (slovom: tritisíc 00/100 €),
Pre časť 2 - 6 000,00 € (slovom: šesťtisíc 00/100 €).
V prípade ak uchádzač predloží ponuku na obe častí predmetu zákazky, zloží zábezpeku vo výške súčtu jednotlivých
častí, na ktoré predkladá ponuku.
Podmienky zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Podrobnosti o podmienkach účasti a predkladaní ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ neuzavrie kúpnu zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra
partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení
niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo
subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora
podľa zákona o registri partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ sa súladne s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a
vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených v súťažných podkladoch (tzv. super reverz).
Ďalšie informácie k podmienkam účasti:
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu uchádzači predbežne nahradiť Jednotným európskym
dokumentom (JED).
Ďalšie informácie k preukazovaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Skratkou "ZVO" za rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
znení neskorších predpisov.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.05.2023