Vybavenie poľnej nemocnice
- Zadávateľ:
- Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
- Predpokladaná hodnota:
- 2.417.900,00 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 12.06.2023 08:06
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 09.05.2023
- Dátum zverejnenia:
- 15.05.2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Petra Katreniaková
Telefón: +421 2960317630
Email: petra.katreniakova@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.mosr.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Petra Katreniaková
Telefón: +421 2960317630
Email: petra.katreniakova@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.mosr.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Obrana
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Vybavenie poľnej nemocnice
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/3-371/2023
II.1.2)
Hlavný kód CPV
33100000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Zabezpečenie dodania vybavenia do poľnej nemocnice spolu s jeho inštaláciou, uvedením do prevádzky a zaškolením obsluhy v sortimente podľa technickej špecifikácie a podrobného vymedzenia predmetu zákazky uvedeného v oddiele B.3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Všetky prístroje budú umiestnené do mobilných kontajnerových pracovísk a budú v nich ukotvené k pracovným stolom, resp. k stenám kontajnerového pracoviska proti pohybu pri manipulácií a preprave do mobilného zdravotníckeho pracoviska.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
2 417 900,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 14
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Prenosná medicínska odsávačka sekrétov z dýchacích ciest
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33162100-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 100,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Gastroenterologická zostava
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33168000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
325 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 3
II.2.1)
Názov
RTG pojazdný s C ramenom
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33111000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
135 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Modulárny operačný stôl
Časť č.: 4
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33192230-3
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
120 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 5
II.2.1)
Názov
Akumulátorový systém na ošetrenie kostí pre chirurgické zákroky
Časť č.: 5
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33162100-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
220 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 6
II.2.1)
Názov
Odsávačka pre operačné sály
Časť č.: 6
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33162100-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
5 800,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 7
II.2.1)
Názov
Zákrokové svietidlo
Časť č.: 7
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33167000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
38 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 8
II.2.1)
Názov
Elektrokoagulátor
Časť č.: 8
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33161000-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
160 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 9
II.2.1)
Názov
UHDTV laparoskopická zostava 4K
Časť č.: 9
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33164000-7
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
165 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 10
II.2.1)
Názov
Stomatologická súprava so zabudovaným RVG a RTG prístrojom
Časť č.: 10
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33126000-9
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
46 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 11
II.2.1)
Názov
Pojazdný RTG prístroj
Časť č.: 11
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33111000-1
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
100 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 12
II.2.1)
Názov
Kompaktné ultrazvukové zariadenie pre urgentnú medicínu
Časť č.: 12
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33124120-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
62 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 13
II.2.1)
Názov
Automatický parný sterilizátor
Časť č.: 13
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33191110-9
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
40 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 14
II.2.1)
Názov
Modul CT
Časť č.: 14
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33115000-9
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Veliteľstvo vojenského zdravotníctva, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Bližšie informácie týkajúce sa vyžadovaného tovaru sa nachádzajú v ODDIELE B.3 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 000 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
90
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Informácie týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v bode č. 1 oddielu A.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Nevyžaduje sa.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Informácie týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v bode č. 3 oddielu A.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Informácie týkajúce sa minimálnej požadovanej úrovne sú uvedené v bode č. 3 oddielu A.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.06.2023 08:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.12.2023
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.06.2023 09:00
Miesto:
V sídle verejného obstarávateľa, prostredníctvom IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. Ďalšie informácie sú uvedené v oddiele A.1 súťažných podkladov bod 9.
V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.
Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky je doporučená. Bližšie informácie sú uvedené v oddiele A.1 súťažných podkladov bod 12.
Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 ZVO. Zábezpeka je stanovená pre časť č. 2 tejto zákazky vo výške 5 000 EUR, pre časť č. 5 tejto zákazky 4 000 EUR a pre časť č. 14 tejto zákazky vo výške 20 000 EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v oddiele A.1 súťažných podkladov bod 16.
Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených v tomto oznámení a na základe pravidiel ich uplatnenia stanovených v oddiele A.3 súťažných podkladov (tzv. super reverz).
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom (JED). Ďalšie podrobnosti týkajúce sa JED sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ďalšie informácie k preukazovaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Skratkou "ZVO" sa rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Predmetné verejné obstarávanie nie je sociálne verejné obstarávanie, nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií.
V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.
Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky je doporučená. Bližšie informácie sú uvedené v oddiele A.1 súťažných podkladov bod 12.
Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 ZVO. Zábezpeka je stanovená pre časť č. 2 tejto zákazky vo výške 5 000 EUR, pre časť č. 5 tejto zákazky 4 000 EUR a pre časť č. 14 tejto zákazky vo výške 20 000 EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v oddiele A.1 súťažných podkladov bod 16.
Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených v tomto oznámení a na základe pravidiel ich uplatnenia stanovených v oddiele A.3 súťažných podkladov (tzv. super reverz).
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom (JED). Ďalšie podrobnosti týkajúce sa JED sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ďalšie informácie k preukazovaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Skratkou "ZVO" sa rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Predmetné verejné obstarávanie nie je sociálne verejné obstarávanie, nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.05.2023