Nákup úžitkových vozidiel s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony – 4 ks
- Zadávateľ:
- Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
- Predpokladaná hodnota:
- 254.892,08 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 05.06.2023 12:06
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 02.05.2023
- Dátum zverejnenia:
- 09.05.2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53871103
Čučoriedková 6, 82712 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dušan ELZNIC
Telefón: +421 243415936
Email: dusan.elznic@scbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/20975
Hlavná adresa(URL): https://www.scbsk.sk/
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53871103
Čučoriedková 6, 82712 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dušan ELZNIC
Telefón: +421 243415936
Email: dusan.elznic@scbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/20975
Hlavná adresa(URL): https://www.scbsk.sk/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Príspevková organizácia zriadená vyšším územným celkom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Nákup úžitkových vozidiel s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony – 4 ks
Referenčné číslo: NZ02/2023
II.1.2)
Hlavný kód CPV
34100000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je nákup nových (nepoužitých) úžitkových vozidiel s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony v počte 4 ks pre zabezpečenie bežnej údržby ciest II. a III. triedy v správe verejného obstarávateľa.
Špecifikácia predmetu zákazky:
A)Nové úžitkové vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony, vrátane nadstavby valník bez plachty s hydraulickým žeriavom v počte 1 ks
B)Nové úžitkové vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony, vrátane nadstavby valník s plachtovou konštrukciou v počte 3 ks. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov.
Špecifikácia predmetu zákazky:
A)Nové úžitkové vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony, vrátane nadstavby valník bez plachty s hydraulickým žeriavom v počte 1 ks
B)Nové úžitkové vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony, vrátane nadstavby valník s plachtovou konštrukciou v počte 3 ks. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
254 892,08
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
34144400-2
34114000-9
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredisko Pezinok, Šenkvická 10, 902 01 Pezinok
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je nákup nových (nepoužitých) úžitkových vozidiel s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony v počte 4 ks pre zabezpečenie bežnej údržby ciest II. a III. triedy v správe verejného obstarávateľa.
Špecifikácia predmetu zákazky:
A)Nové úžitkové vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony, vrátane nadstavby valník bez plachty s hydraulickým žeriavom v počte 1 ks
B)Nové úžitkové vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony, vrátane nadstavby valník s plachtovou konštrukciou v počte 3 ks.
Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov.
Špecifikácia predmetu zákazky:
A)Nové úžitkové vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony, vrátane nadstavby valník bez plachty s hydraulickým žeriavom v počte 1 ks
B)Nové úžitkové vozidlo s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony, vrátane nadstavby valník s plachtovou konštrukciou v počte 3 ks.
Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
254 892,08
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
14
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 ZoVO.
Príslušné znenie podmienok je uvedené v súťažných podkladoch.
Príslušné znenie podmienok je uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO predložením Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Verejný obstarávateľ požaduje zo strany uchádzača preukázať splnenie podmienky technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona
zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplynúť, že celková hodnota dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (dodávka úžitkových vozidiel s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony. Za dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje dodávku vozidiel kategórie N1, N2 (motorové vozidlá, ktoré majú najmenej štyri kolesá a používajú sa na dopravu nákladov)) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania bola kumulatívne v rozhodnom období minimálne 250 000 bez DPH.
Zoznam musí obsahovať min. nasledovné údaje:
identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
názov a stručný opis predmetu zákazky,
zmluvná cena zákazky bez DPH v EUR,
Lehota dodania tovarov
Uchádzač môže použiť vzor uvedený v Prílohe č. 6 ZOZNAM DODÁVOK TOVARU. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie do Vestníka EÚ.
Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplynúť, že celková hodnota dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (dodávka úžitkových vozidiel s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony. Za dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje dodávku vozidiel kategórie N1, N2 (motorové vozidlá, ktoré majú najmenej štyri kolesá a používajú sa na dopravu nákladov)) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania bola kumulatívne v rozhodnom období minimálne 250 000 bez DPH.
Zoznam musí obsahovať min. nasledovné údaje:
identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
názov a stručný opis predmetu zákazky,
zmluvná cena zákazky bez DPH v EUR,
Lehota dodania tovarov
Uchádzač môže použiť vzor uvedený v Prílohe č. 6 ZOZNAM DODÁVOK TOVARU. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie do Vestníka EÚ.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú definované v podrobnom opise predmetu zákazky a v Kúpnej zmluve, ktoré tvoria
súčasť súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.
súčasť súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.06.2023 12:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.06.2023 12:30
Miesto:
Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v systéme EVO funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili
ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Neuplatňuje sa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o VO Jednotným európskym
dokumentom. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa
časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti.
3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
4. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom
systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO.
5. Požaduje sa zloženie zábezpeky k viazanosti ponuky. Spôsob zloženia zábezpeky je určený v súťažných podkladoch.
6.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného
obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
7.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o VO Jednotným európskym
dokumentom. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa
časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti.
3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
4. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom
systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO.
5. Požaduje sa zloženie zábezpeky k viazanosti ponuky. Spôsob zloženia zábezpeky je určený v súťažných podkladoch.
6.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného
obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
7.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.05.2023