Dodávka zemného plynu - BIONERGY – 18/23 ZP
- Zadávateľ:
- BIONERGY, a. s.
- Predpokladaná hodnota:
- 816.885,84 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 29.05.2023 10:05
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 25.04.2023
- Dátum zverejnenia:
- 02.05.2023
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
BIONERGY, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45322317
Prešovská 48, 82609 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Branislav Tedla
Telefón: +421 248777001
Fax: +421 248777001
Email: sekretariat@bionergy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.bionergy.sk/
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.bionergy.sk/
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45322317
Prešovská 48, 82609 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Branislav Tedla
Telefón: +421 248777001
Fax: +421 248777001
Email: sekretariat@bionergy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.bionergy.sk/
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.bionergy.sk/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť elektronicky prostredníctvom
I.6)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Dodávka zemného plynu - BIONERGY – 18/23 ZP
Referenčné číslo: 18/2023 ZP
II.1.2)
Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Pravidelná dodávka zemného plynu do odberných miest obstarávateľa vrátane prepravy, skladovania, štruktúrovania, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, distribúcie a spotrebnej dane v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete od 01.07.2023 do 31.12.2024.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
816 885,84
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom dodania sú jednotlivé odberné miesta uvedené v Prílohe č. 2 Zoznam odberných miest a spotrieb.
II.2.4)
Opis obstarávania
Pravidelná dodávka zemného plynu do odberných miest obstarávateľa vrátane prepravy, skladovania, štruktúrovania, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, distribúcie a spotrebnej dane v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete od 01.07.2023 do 31.12.2024.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
816 885,84
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 18
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
Informácie o fondoch EÚ
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia uvedené v § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.1.4)
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií:
Podmienky účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.6)
Požadované zábezpeky a záruky
Neuplatňuje sa.
III.1.7)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie zákazky bude realizované z vlastných zdrojov obstarávateľa.
III.1.8)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. V prípade, ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť právny subjekt. Z dokumentácie preukazujúcej vznik právneho subjektu musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia subjektu ručia za záväzky subjektu spoločne a nerozdielne.
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
Všetky informácie k vykonaniu zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.05.2023 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2023
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.05.2023 10:15
Miesto:
Otváranie ponúk sa bude konať elektronicky cez IS EVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Všetky podrobné pravidlá, špecifikácie a podmienky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.04.2023