Potraviny

  Zadávateľ:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra - Chrenová
  Predpokladaná hodnota:
3.129.975,00 €
  Možnosť prihlásenia do:
12.04.2023 10:04

  Druh postupu:
Nadlimitná zákazka - Užšia súťaž
  Druh zákazky:
Tovary
  Dátum odoslania:
08.03.2023
  Dátum zverejnenia:
14.03.2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra - Chrenová
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00738417
Vašinova 124/59, 95061 Nitra
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Andrej Petrík
Telefón: +421 372831803
Email: andrej.petrik@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8225
Hlavná adresa(URL): www.zvjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Potraviny
Referenčné číslo: UVTOS-00455/36-CH-2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3) Druh zákazky
Tovary
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok potravín spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová s použitím dynamického nákupného systému postupom užšej súťaže v rozsahu skupín 033- Farmárske, poľovnícke a rybolovné produkty, 15 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
3 129 975,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti: Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 12
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi: 12
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Ovocie, zelenina a zemiaky
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03200000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok čerstvej zeleniny, ovocia a zemiakov, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
392 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Mrazené mäso, vnútornosti a čerstvé mäso
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15100000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok mrazeného mäsa, vnútorností a čerstvého mäsa, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
403 200,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Mäsové výrobky a salámy
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15130000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok mäsových výrobkov, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
310 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15500000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok mlieka a mliečnych výrobkov, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
476 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Mlynské a obilninové výrobky, cukor, med, cestoviny a strukoviny
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15600000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok mlynských a obilninových výrobkov, cukru, medu, cestovín a strukovín, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
200 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Pekársky tovar
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15810000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok pekárskeho tovaru, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
504 750,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 7
II.2.1) Názov
Majonézové šaláty a lahôdky
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15894000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok majonézových šalátov a lahôdok, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
50 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 8
II.2.1) Názov
Polievky, bujóny, ovocné šťavy, nemrazené polotovary, zemiakové výrobky, škroby
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15891000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok polievok, bujónov, ovocných štiav, nemrazených polotovarov, zemiakových výrobkov a škrobov, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
140 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 9
II.2.1) Názov
Vajcia
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
03142500-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok slepačích vajec, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
60 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 10
II.2.1) Názov
Mrazená zelenina
Časť č.: 10
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15331100-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok mrazenej zeleniny, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
65 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 11
II.2.1) Názov
Nápoje
Časť č.: 11
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15900000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok nápojov, vrátane služieb spojených s ich dodávkou pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
24 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
Časť: 12
II.2.1) Názov
Ostatné potraviny
Časť č.: 12
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
15000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústav na výkon trestu odňatia slobody, Vašinova 124/59, 950 61 Nitra-Chrenová
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok "ostatných potravín" (Paštéty, ryby v konzerve; Spracované ovocie a zelenina, bylinky a huby; Oleje a tuky; Cukor, cukrovinky, kakao, čokoláda, Koreniny, pochutiny a sušené bylinky; Sójové výrobky) vrátane dopravy pre verejného obstarávateľa Ústav na výkon trestu odňatia slobody Nitra-Chrenová.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
505 025,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Lehota dodania konkrétnej zákazky zadávanej v rámci DNS bude uvedená v príslušnej výzve na predkladanie ponúk. Na každú zadávanú zákazku v rámci Kategórií č. 1 až 12 bude uzatvorená zmluva v trvaní minimálne od troch mesiacov, maximálne do šiestich mesiacov od dátumu podpísania zmluvy. Verejný obstarávateľ pri určovaní dĺžky trvania konkrétnej zmluvy bude vychádzať z aktuálnej situácie vývoja cien na trhu a predpokladu ich udržania počas dĺžky trvania zmluvy v konkrétnej kategórii.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods.1 zákona
nasledovne:
§ 32 ods. 1 písm. a)
nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
doloženým výpisom z registra trestov všetkých členov štatutárneho orgánu, dozorného orgánu ako aj prokuristov, nie starším ako tri mesiace, resp. si môže verejný obstarávateľ bezúhonnosť uvedených osôb overiť sám, v takomto prípade uchádzač predloží dokument Údaje potrebné pre overenie bezúhonnosti uchádzača v registri trestov v súlade s prílohou č. 7 súťažných podkladov
ak uchádzač je právnická osoba overuje sa aj bezúhonnosť tejto právnickej osoby: nepredkladá uchádzač, verejný obstarávateľ má prístup do príslušného registra
§ 32 ods. 1 písm. b)
nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, nepredkladá uchádzač, verejný obstarávateľ má prístup do príslušných registrov
§ 32 ods. 1 písm. c)
nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných
predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
nepredkladá uchádzač, verejný obstarávateľ má prístup do príslušných registrov
§ 32 ods. 1 písm. d)
nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
doloženým potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace,
§ 32 ods. 1 písm. e)
je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, nepredkladá uchádzač, verejný obstarávateľ má prístup do príslušného registra
§ 32 ods. 1 písm. f)
nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
doloženým čestným vyhlásením,
Podrobné informácie o splnení podmienok účasti podľa § 32 ods.1 sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Dokument k verejnému obstarávaniu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa zriadenie dynamického nákupného systému
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.04.2023 10:00
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 18.04.2023
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 3
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať: Nie
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.03.2023