Riadenie a správa privilegovaných účtov
- Zadávateľ:
- Úrad pre verejné obstarávanie
- Predpokladaná hodnota:
- 560.884,00 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 27.12.2022 09:12
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Služby
- Dátum odoslania:
- 16.11.2022
- Dátum zverejnenia:
- 22.11.2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, 82109 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Michaela Muchová Bírošová, Mgr.
Telefón: +421 250264111
Email: michaela.muchova@uvo.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.uvo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, 82109 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Michaela Muchová Bírošová, Mgr.
Telefón: +421 250264111
Email: michaela.muchova@uvo.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.uvo.gov.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Riadenie a správa privilegovaných účtov
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Nákup a implementácia riešenia pre riadenie a správu privilegovaných účtov (ďalej len RaSPU), vrátane SW licencií, implementácie a prevádzkovej podpory (maintenance a údržba). Predmetom zákazky je teda dodanie a implementácia softvérového riešenia RaSPU, ktorý má pokryť hlavne centralizovanú správu, bezpečný prístup k heslám a zdieľaným účtom, riadenie prístup k heslám, riadenie životného cyklu hesiel, riadenie prístupu privilegovaných užívateľov, riadenie prístupu k aktívam, real time monitoring prístupu k aktívam v ICT infraštruktúre a aplikáciách, vyhodnotiť rizikové bezpečnostné udalosti a pomáhať pri odhaľovaní prístupov, ktoré môžu ohroziť prevádzku informačných systémov verejného obstarávateľa a tým obmedziť, prípadne znemožniť poskytovanie základných služieb týchto informačných systémov. Opis predmetu zákazky, technická špecifikácia a ostatné požiadavky na predmet zákazky sú obsiahnuté v jednotlivých prílohách súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
560 884,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Nákup a implementácia riešenia pre riadenie a správu privilegovaných účtov (ďalej len RaSPU), vrátane SW licencií, implementácie a prevádzkovej podpory (maintenance a údržba). Predmetom zákazky je teda dodanie a implementácia softvérového riešenia RaSPU, ktorý má pokryť hlavne centralizovanú správu, bezpečný prístup k heslám a zdieľaným účtom, riadenie prístup k heslám, riadenie životného cyklu hesiel, riadenie prístupu privilegovaných užívateľov, riadenie prístupu k aktívam, real time monitoring prístupu k aktívam v ICT infraštruktúre a aplikáciách, vyhodnotiť rizikové bezpečnostné udalosti a pomáhať pri odhaľovaní prístupov, ktoré môžu ohroziť prevádzku informačných systémov verejného obstarávateľa a tým obmedziť, prípadne znemožniť poskytovanie základných služieb týchto informačných systémov. Opis predmetu zákazky, technická špecifikácia a ostatné požiadavky na predmet zákazky sú obsiahnuté v jednotlivých prílohách súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
560 884,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
54
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo:
OP Integrovaná infraštruktúra
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom podľa § 32 alebo § 152 ZVO. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO.
Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 Súťažných podkladov.
Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 Súťažných podkladov.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
nepožaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.12.2022 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2023
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.12.2022 09:15
Miesto:
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/452556.
Podmienkou pre úspešné predkladanie žiadosti o účasť/ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu
prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese :
https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.
2.) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO
umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/452556, čím
verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
3.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhu, oznamu, rozhodnutia a iné)..
4.) Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Uchádzač môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk.
Verejný obstarávateľ v prípade predloženia JED-u povoľuje v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu vyplniť oddiel tzv. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Ak sa zúčastňuje/ú na postupe verejného obstarávania skupina/y hospodárskych subjektov skupina/y dodávateľov spoločne, musí sa predložiť samostatný JED pre obstarávanie s informáciami požadovanými (v Častiach II. až IV.) pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
5.) K bodu II.2.7 tohto Oznámenia verejný obstarávateľ uvádza, že zákazka sa skladá z dodávky diela (zmluva o dielo) a jeho následnej údržby a rozvoja (zmluva o SLA), pričom dĺžka trvania dodávky diela je 6 mesiacov a jeho následná údržba je 48 mesiacov.
6.) Otváranie ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
7.) Verejný obstarávateľ pred vyhlásením zákazky uskutočnil prípravné trhové konzultácie, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/441898.
8.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ZVO s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 písm. b) ZVO.
9.) Verejný obstarávateľ požaduje aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO.
Podmienkou pre úspešné predkladanie žiadosti o účasť/ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu
prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese :
https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.
2.) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO
umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/452556, čím
verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
3.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhu, oznamu, rozhodnutia a iné)..
4.) Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Uchádzač môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk.
Verejný obstarávateľ v prípade predloženia JED-u povoľuje v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu vyplniť oddiel tzv. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Ak sa zúčastňuje/ú na postupe verejného obstarávania skupina/y hospodárskych subjektov skupina/y dodávateľov spoločne, musí sa predložiť samostatný JED pre obstarávanie s informáciami požadovanými (v Častiach II. až IV.) pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
5.) K bodu II.2.7 tohto Oznámenia verejný obstarávateľ uvádza, že zákazka sa skladá z dodávky diela (zmluva o dielo) a jeho následnej údržby a rozvoja (zmluva o SLA), pričom dĺžka trvania dodávky diela je 6 mesiacov a jeho následná údržba je 48 mesiacov.
6.) Otváranie ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
7.) Verejný obstarávateľ pred vyhlásením zákazky uskutočnil prípravné trhové konzultácie, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/441898.
8.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ZVO s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 písm. b) ZVO.
9.) Verejný obstarávateľ požaduje aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.11.2022