II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022
Referenčné číslo: 0031202201
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je:
- v rámci samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky - Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 1 - Údržba a podpora TIS - poskytovanie paušálnych služieb, účelom ktorých je zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, nepretržitej a bezpečnej prevádzky Technického informačného systému, SLOVENSKÉHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku (ďalej len TIS SVP) v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátanie riešenia incidentov a poskytovanie služieb, pri ktorých ide o úpravy TIS SVP funkčného a prevádzkového charakteru, rozširujúce možnosti využitia TIS SVP, vyplývajúce z legislatívnych zmien alebo z novo vzniknutých potrieb verejného obstarávateľa, pričom služby zmenovej podpory TIS SVP zahŕňajú aj veľké zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení TIS SVP, ktoré sú síce vynútené zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa, avšak ich rozsah neumožňuje, aby boli vykonané v rámci iných služieb;
- v rámci samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky - Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 2 - Zabezpečenie licencií softvérových produktov - zabezpečenie zriadenia právnej možnosti používania produktov spoločnosti ESRI, Inc., vrátane zabezpečenia právnej možnosti používania aktualizovaných a nových verzií uvedených produktov, poskytovanie odborných služieb zameraných na poskytovanie technickej a servisnej podpory produktov ESRI, Inc., poskytovanie odborných služieb zameraných na licenčnú a vzdelávaciu podporu pre produkty ESRI, Inc. a poskytovanie školení zameraných na zvýšenie zručnosti a informačnej gramotnosti individuálnych používateľov týchto produktov.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
5 785 586,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 1 - Údržba a podpora TIS
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72250000-2
72267100-0
38221000-0
48326000-9
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
poskytovanie služieb bude úspešný uchádzač zabezpečovať najmä v sídle verejného obstarávateľa a jeho organizačných jednotiek, alebo vzdialeným prístupom
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v rámci samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky - Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 1 - Údržba a podpora TIS - poskytovanie paušálnych služieb, účelom ktorých je zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, nepretržitej a bezpečnej prevádzky Technického informačného systému, SLOVENSKÉHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku (ďalej len TIS SVP) v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátanie riešenia incidentov a poskytovanie služieb, pri ktorých ide o úpravy TIS SVP funkčného a prevádzkového charakteru, rozširujúce možnosti využitia TIS SVP, vyplývajúce z legislatívnych zmien alebo z novo vzniknutých potrieb verejného obstarávateľa, pričom služby zmenovej podpory TIS SVP zahŕňajú aj veľké zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení TIS SVP, ktoré sú síce vynútené zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa, avšak ich rozsah neumožňuje, aby boli vykonané v rámci iných služieb.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
5 206 400,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7) je 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, pričom zmluva nadobudne účinnosť v zmysle § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, najskôr však dňa 01.01.2023.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 2 - Zabezpečenie licencií softvérových produktov
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
38221000-0
48326000-9
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
S ohľadom na obmedzený počet znakov uvedené v odd. II.2.14) Doplňujúce informácie nižšie.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je v rámci samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky - Údržba a podpora informačného systému TIS - 2022 - Časť 2 - Zabezpečenie licencií softvérových produktov - zabezpečenie zriadenia právnej možnosti používania produktov spoločnosti ESRI, Inc., vrátane zabezpečenia právnej možnosti používania aktualizovaných a nových verzií uvedených produktov, poskytovanie odborných služieb zameraných na poskytovanie technickej a servisnej podpory produktov ESRI, Inc., poskytovanie odborných služieb zameraných na licenčnú a vzdelávaciu podporu pre produkty ESRI, Inc. a poskytovanie školení zameraných na zvýšenie zručnosti a informačnej gramotnosti individuálnych používateľov týchto produktov.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
579 186,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
II.2.3) Miesto vykonania; Hlavné miesto dodania alebo plnenia: zabezpečenie právnej možnosti používania produktov spoločnosti ESRI, Inc. úspešný uchádzač zrealizuje ich sprístupnením na webovej stránke výrobcu softvéru, spoločnosti ESRI, Inc.. Poskytovanie odborných služieb zameraných na poskytovanie technickej a servisnej podpory produktov ESRI, Inc. a poskytovanie odborných služieb zameraných na licenčnú a vzdelávaciu podporu pre produkty ESRI, Inc. bude úspešný uchádzač zabezpečovať najmä v sídle verejného obstarávateľa a jeho organizačných jednotiek, alebo vzdialeným prístupom. Poskytovanie školení zameraných na zvýšenie zručnosti a informačnej gramotnosti individuálnych používateľov produktov ESRI, Inc. bude úspešný uchádzač zabezpečovať na mieste určenom úspešným uchádzačom.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7) je 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, pričom zmluva nadobudne účinnosť v zmysle § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, najskôr však dňa 01.01.2023.