Združená dodávka elektrickej energie a plynu na rok 2023
- Zadávateľ:
- Univerzita Komenského v Bratislave
- Predpokladaná hodnota:
- Možnosť prihlásenia do:
- 14.10.2022 10:10
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 13.09.2022
- Dátum zverejnenia:
- 19.09.2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Sabová
Telefón: +421 290109617
Email: eva.sabova@uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://uniba.sk/
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Sabová
Telefón: +421 290109617
Email: eva.sabova@uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://uniba.sk/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/31282/summary
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Združená dodávka elektrickej energie a plynu na rok 2023
Referenčné číslo: 5368/2022
II.1.2)
Hlavný kód CPV
09000000-3
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie a plynu pre odberné miesta verejného obstarávateľa na rok 2023 vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na dodávateľa v plnom rozsahu v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a zabezpečenie distribúcie elektriny.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Združená dodávka elektrickej energie
Časť č.: I.
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
09310000-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Komenského v Bratislave, jej fakulty a súčasti.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie pre odberné miesta verejného obstarávateľa na rok 2023 vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na dodávateľa v plnom rozsahu v súlade s vyhláškou
č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a zabezpečenie distribúcie elektriny.
Predpokladaný objem elektrickej energie pre rok 2023 je 16 007 900,00 kWh.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a zabezpečenie distribúcie elektriny.
Predpokladaný objem elektrickej energie pre rok 2023 je 16 007 900,00 kWh.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Združená dodávka plynu
Časť č.: II
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
09123000-7
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Komenského v Bratislave, jej fakulty a súčasti.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je združená dodávka plynu pre odberné miesta verejného obstarávateľa na rok 2023 vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na dodávateľa v plnom rozsahu v súlade s vyhláškou č. 24/2013
Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a zabezpečenie distribúcie elektriny.
Predpokladaný objem plynue pre rok 2023 je 21 175 270 ,00 kWh.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a zabezpečenie distribúcie elektriny.
Predpokladaný objem plynue pre rok 2023 je 21 175 270 ,00 kWh.
Podrobný opis predmetu zákazky je dostupný v súťažných podkladoch a v ich prílohách.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4 a 5
(predloženie dokladov) alebo podľa § 152 ods. 3 zákona (v rámci SR zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov).
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona (oprávnenie dodávať tovary) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 32 za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom a obsahom spĺňa podmienky účasti požadované verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Uchádzač predloží originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov požadovaných podľa tohto bodu oznámenia vo formáte pdf. - scany dokladov.
Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. a) (verejný obstarávateľ si vie overiť iba register trestov za právnické osoby, za fyzické osoby je potrebné predkladať doklady), b), c), d) (okrem likvidácie) a písm. e) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4 a 5
(predloženie dokladov) alebo podľa § 152 ods. 3 zákona (v rámci SR zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov).
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona (oprávnenie dodávať tovary) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 32 za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom a obsahom spĺňa podmienky účasti požadované verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Uchádzač predloží originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov požadovaných podľa tohto bodu oznámenia vo formáte pdf. - scany dokladov.
Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. a) (verejný obstarávateľ si vie overiť iba register trestov za právnické osoby, za fyzické osoby je potrebné predkladať doklady), b), c), d) (okrem likvidácie) a písm. e) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
ČASŤ 1 - ZDRUŽENÁ DODÁVKA ELEKTRICKEJ ENERGIE
Zoznamom (referenciami) musí uchádzač preukázať, že v referenčnom období (3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania) dodal tovary rovnakého charakteru ako predmet zákazky (elektrická energia) v objeme min 15 000 MWh.
ČASŤ Č. 2 - ZDRUŽENÁ DODÁVKA PLYNU
Zoznamom (referenciami) musí uchádzač preukázať, že v referenčnom období (3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania) dodal tovary rovnakého charakteru ako predmet zákazky (plyn) v objeme min 15 000 MWh.
Zoznamom (referenciami) musí uchádzač preukázať, že v referenčnom období (3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania) dodal tovary rovnakého charakteru ako predmet zákazky (elektrická energia) v objeme min 15 000 MWh.
ČASŤ Č. 2 - ZDRUŽENÁ DODÁVKA PLYNU
Zoznamom (referenciami) musí uchádzač preukázať, že v referenčnom období (3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania) dodal tovary rovnakého charakteru ako predmet zákazky (plyn) v objeme min 15 000 MWh.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.10.2022 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.10.2022 10:10
Miesto:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality informačného systému Josephine všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa a v systéme JOSEPHINE tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
2. Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7 zákona, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
3. Verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania ani obstarávania inovácií.
4. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že v predmetnom verejnom obstarávaní nezverejní predpokladanú hodnotu zákazky, ale predpokladaný objem obstarávaných tovarov.
Predpokladaný objem pre časť č. 1 - Elektrická energia - 16 007 900,00 kWh
Predpokladaný objem pre časť č. 2 - Plyn - 21 175 270,00 kWh
5. Verejný obstarávateľ pri príprave verejného obstarávania realizoval prípravné trhové konzultácie (ďalej len "PTK") v súlade s § 25 ZVO. Zápisnica z PTK je dostupná na adrese:
https://uniba.sk/o-univerzite/uradna-vyveska/pripravne-trhove-konzultacie/
2. Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7 zákona, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
3. Verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania ani obstarávania inovácií.
4. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že v predmetnom verejnom obstarávaní nezverejní predpokladanú hodnotu zákazky, ale predpokladaný objem obstarávaných tovarov.
Predpokladaný objem pre časť č. 1 - Elektrická energia - 16 007 900,00 kWh
Predpokladaný objem pre časť č. 2 - Plyn - 21 175 270,00 kWh
5. Verejný obstarávateľ pri príprave verejného obstarávania realizoval prípravné trhové konzultácie (ďalej len "PTK") v súlade s § 25 ZVO. Zápisnica z PTK je dostupná na adrese:
https://uniba.sk/o-univerzite/uradna-vyveska/pripravne-trhove-konzultacie/
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.09.2022