Nákup potravín pre Psychiatrickú nemocnicu Hronovce
- Zadávateľ:
- Psychiatrická nemocnica Hronovce
- Predpokladaná hodnota:
- 630.180,25 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 10.10.2022 12:10
- Druh postupu:
- Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 09.09.2022
- Dátum zverejnenia:
- 16.09.2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Psychiatrická nemocnica Hronovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00607266
Dr. J. Zelenyáka 65, 93561 Hronovce
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Holopová
Telefón: +421 367577288
Email: maria.holopova@pnh.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3980
Hlavná adresa(URL): www.pnh.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00607266
Dr. J. Zelenyáka 65, 93561 Hronovce
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Holopová
Telefón: +421 367577288
Email: maria.holopova@pnh.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3980
Hlavná adresa(URL): www.pnh.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Nákup potravín pre Psychiatrickú nemocnicu Hronovce
Referenčné číslo: VO/14/2022/JM
II.1.2)
Hlavný kód CPV
15000000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zákazka na dodanie tovaru podľa ustanovenia § 3 ods. 2 a ods. 5 Zákona o verejnom
obstarávaní. Názov predmetu zákazky: Nákup potravín pre Psychiatrickú nemocnicu Hronovce. Predmet zákazky
pozostáva z šiestich logických celkov (časti):
Časť č. 1: Mrazená hydina, ryby a zelenina,
Časť č. 2: Suché potraviny,
Časť č. 3: Pekárenské výrobky,
Časť č. 4: Ovocie a zelenina,
Časť č. 5: Mliečne výrobky a vajcia.
obstarávaní. Názov predmetu zákazky: Nákup potravín pre Psychiatrickú nemocnicu Hronovce. Predmet zákazky
pozostáva z šiestich logických celkov (časti):
Časť č. 1: Mrazená hydina, ryby a zelenina,
Časť č. 2: Suché potraviny,
Časť č. 3: Pekárenské výrobky,
Časť č. 4: Ovocie a zelenina,
Časť č. 5: Mliečne výrobky a vajcia.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
630 180,25
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Mrazená hydina, ryby a zelenina
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
15112000-6
15896000-5
15119600-1
15220000-6
15221000-3
15331100-8
15331170-9
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: kuracie rezne, kuracie stehná, kurence, morčacia šunka, kuracia polievková zmes, kuracie pečienky, morčacie prsia, kurací steak, kačacie stehná, kuracie obaľované kúsky, sliepka kalibrovaná, pangasius filety, filé z treskových rýb, polievková zeleninová zmes, karfiol ružičky, brokolica ružičky, špenát, petržlenová vňať, tekvica, hrášok, kúpeľná zeleninová zmes, maliny, lesná zmes, treska v majonéze, rybací šalát v majonéze, zemiakové šúľance višňové, hranolky, čínska zeleninová zmes, zelenina pod sviečkovú, kel, americké zemiaky, lístkové cesto, nutelové šúľance, zmes hríbov a ďalšie.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
154 973,54
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Suché potraviny
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
15890000-3
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: sója, napolitánka, dia keks, perník, detské piškóty, vianočné plátky, dezert, orieškový krém, cestoviny, gnocchi, krupica, múka, prášok do pečiva, zemiakový škrob, zemiakové cesto, ryža, tarhoňa, pudingový prášok, ovsené vločky, cukor, umelé sladidlo, olej, olivy, rastlinný tuk, kompóty, med, džem, marmeláda, sezamové semienka, hrozienka, škorica, lekvár, sušené slivky, sirup, džús, detská výživa, čaj, cigória, meltana, citrodeko, kakao, tekutá čokoláda, granko, orechový a makový posyp, sterilizovaná zelenina, čalamáda, červená repa, dia červená repa, dia šalát, dia uhorky sterilizované, paradajkový pretlak, worcesterová omáčka, sójová omáčka, sterilizované lečo, šampiňóny, sardinky v oleji, paštéta rôzne druhy, kurací nárez v plechovke, luncheon meat v plechovke, kôpor sušený, korenie rôzne druhy, chren strúhaný, horčica, kečup, základ na pizzu, ocot, krúpy jačmenné, hrach polený žltý, šošovica, fazuľa biela, zmes na špagety, tuniak v oleji, treščia pečeň a ďalšie.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
174 306,94
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Pekárenské výrobky
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
15612500-6
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: chlieb, rožok, vianočka, bábovka, makovka, crossaint, ovocný pletenec, rohlík zebra, šiška, koláč, šatôčka, dia bábovka, dia vianočka, dia makovka, pagáč, cesnakový uzol, pletenka, strúhanka, droždie, závin, dia koláč, dia rohlík zebra, syrové tyčinky a ďalšie.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
90 514,86
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 4
II.2.1)
Názov
Ovocie a zelenina
Časť č.: 4
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
15300000-1
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: cesnak, cibuľka jarná, cibuľa žltá, mrkva, petržlen, zeler, pór, hlávkový kel, hlávková kapusta, kapusta kyslá, ľadový šalát, uhorky šalátové, paprika, paradajky kríčkové, tekvica hokaido, karfiol, kaleráb, reďkovka biela, jablká, banány, pomaranče, mandarínky, kiwi, nektárinky, broskyne, grapefruit, hrušky, melón červený, citróny, cvikla, špargľa, zemiaky, rukola, listový špenát tekvica cukina malá a ďalšie.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
81 263,64
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 5
II.2.1)
Názov
Mliečne výrobky a vajcia
Časť č.: 5
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
15000000-8
15500000-3
03142500-3
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: bryndza, polotvrdý zrejúci plnotučný syr, údený salámový syr, kozí syr mäkký, encián, tavený syr, korbáčiky, biely jogurt, puding so šľahačkou, smotanový krém, smotanový jogurt, smotana kyslá pochúťková, roztierateľný tuk, rastlinný tuk na pečenie a varenie, maslo, smotana trvanlivá, trvanlivé mlieko polotučné, kefírové mlieko, tvaroh, tatárska omáčka, majonéza, mliečna šľahačka v spreji, slepačie vajíčka a ďalšie.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
129 121,35
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
§ 32 ods. 1 písm. a) až f)
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
nevyžaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky:
uvedené v SP
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
V prípade rámcových dohôd – odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky:
neaplikuje sa
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.10.2022 12:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2022 13:00
Miesto:
Psychiatrická nemocnica Hronovce, Dr. Jána Zelenyáka 65, 935 61 Hronovce, miestnosť bude určená v deň otvárania.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk spôsobom podľa bodu 23.3 a v rozsahu podľa bodu 23.4 súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponuke uchádzačov, bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov.
Proces zadávania tejto zákazky, ktorý osobitne neupravujú tieto súťažné podklady sa riadi príslušnými ustanoveniami ZVO a súvisiacimi predpismi.
Verejný obstarávateľ, podľa § 41 ods.1 písm. a) ZVO, vyžaduje, aby uchádzači v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZVO vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO.
Ak navrhovaný subdodávateľ nebude spĺňať podmienky účasti podľa bodu 34.4, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti podľa prvej vety. Vzhľadom na elektronickú komunikácia sa deň odoslania považuje za deň doručenia žiadosti.
Podmienky účasti sú určené v nasledujúcej časti súťažných podkladov KAPITOLE A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV a / alebo v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
Zapísanie konečných užívateľov výhod v Registri partnerov verejného sektora overuje verejný obstarávateľ v informačnom systéme verejnej správy Register partnerov verejného sektora, ktorý spravuje a prevádzkuje Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky. Údaje zapísané v registri nie je potrebné pred orgánmi verejnej moci preukazovať.
V súvislosti so zadávaním tejto zákazky bude verejný obstarávateľ spracúvať osobné údaje fyzických osôb uvedených v ponuke každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač pre tento účel zabezpečí súhlas dotknutých osôb v dokumente, kde sa nachádzajú osobné údaje dotknutej osoby. Predložením ponuky uchádzač súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v ponuke na účely zabezpečenia riadneho postupu verejného obstarávania.
Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
33.2Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota pre príslušnú časť zákazky.
Proces zadávania tejto zákazky, ktorý osobitne neupravujú tieto súťažné podklady sa riadi príslušnými ustanoveniami ZVO a súvisiacimi predpismi.
Verejný obstarávateľ, podľa § 41 ods.1 písm. a) ZVO, vyžaduje, aby uchádzači v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZVO vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO.
Ak navrhovaný subdodávateľ nebude spĺňať podmienky účasti podľa bodu 34.4, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti podľa prvej vety. Vzhľadom na elektronickú komunikácia sa deň odoslania považuje za deň doručenia žiadosti.
Podmienky účasti sú určené v nasledujúcej časti súťažných podkladov KAPITOLE A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV a / alebo v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
Zapísanie konečných užívateľov výhod v Registri partnerov verejného sektora overuje verejný obstarávateľ v informačnom systéme verejnej správy Register partnerov verejného sektora, ktorý spravuje a prevádzkuje Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky. Údaje zapísané v registri nie je potrebné pred orgánmi verejnej moci preukazovať.
V súvislosti so zadávaním tejto zákazky bude verejný obstarávateľ spracúvať osobné údaje fyzických osôb uvedených v ponuke každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač pre tento účel zabezpečí súhlas dotknutých osôb v dokumente, kde sa nachádzajú osobné údaje dotknutej osoby. Predložením ponuky uchádzač súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v ponuke na účely zabezpečenia riadneho postupu verejného obstarávania.
Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
33.2Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota pre príslušnú časť zákazky.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.09.2022