Kúrenárske práce a vodoinštalačné práce
- Zadávateľ:
- Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
- Predpokladaná hodnota:
- 62.932,18 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 12.07.2022 12:07
- Druh postupu:
- Podlimitná zákazka
- Druh zákazky:
- Služby
- Dátum odoslania:
- 27.06.2022
- Dátum zverejnenia:
- 28.06.2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
IČO: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Patrik Šimek
Telefón: +421 259494863
Email: patrik.simek@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
IČO: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Patrik Šimek
Telefón: +421 259494863
Email: patrik.simek@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Kúrenárske práce a vodoinštalačné práce
Referenčné číslo: A/2022/DI30/13
II.1.2)
Hlavný kód CPV
50720000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom Dohody je záväzok poskytovateľa zabezpečiť pre objednávateľa odstraňovanie závad a porúch, ako aj pravidelnú servisnú činnosť na vodoinštalačných a vykurovacích systémoch, ktoré budú zabezpečované počas pracovnej doby, mimo pracovnej doby ako aj v prípade pohotovosti
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
62 932,18
EUR
bez DPH
II.2)
OPIS
II.2.4)
Opis obstarávania
Viď bod II. 1.4)
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu/
úradne osvedčenej kópie dokladu o oprávnení poskytovať služby, nie staršieho ako tri mesiace, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky. (Výpis z Obchodného alebo živnostenského registra). Uchádzač musí mať v
Obchodnom/Živnostenskom registri zapísaný predmet činnosti, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako napr. prieskum
verejnej mienky.
Právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v registroch nemajú
povinnosť predkladať výpis z Obchodného alebo živnostenského registra.
-Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preverí z informačných systémov
verejnej správy podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o
zmene a doplnení niektorých zákonov z portálu oversi.gov.sk, ktorý je vedený Ministerstvom investícií, regionálneho
rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky.
1/2
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO:
Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu čestného vyhlásenia, v ktorom
prehlási, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej
republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5,
§ 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
úradne osvedčenej kópie dokladu o oprávnení poskytovať služby, nie staršieho ako tri mesiace, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky. (Výpis z Obchodného alebo živnostenského registra). Uchádzač musí mať v
Obchodnom/Živnostenskom registri zapísaný predmet činnosti, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako napr. prieskum
verejnej mienky.
Právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v registroch nemajú
povinnosť predkladať výpis z Obchodného alebo živnostenského registra.
-Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preverí z informačných systémov
verejnej správy podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o
zmene a doplnení niektorých zákonov z portálu oversi.gov.sk, ktorý je vedený Ministerstvom investícií, regionálneho
rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky.
1/2
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO:
Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu čestného vyhlásenia, v ktorom
prehlási, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej
republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5,
§ 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
neuplatňuje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo
obstarávateľ podľa tohto zákona.
Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo
obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač uvedie v ,,Zozname poskytnutých služieb plnenia (referencie) preukazujúce poskytnutie služieb rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 (tri) roky, ktoré budú v kumulatívnej hodnote rovnakej alebo vyššej ako 50 000 eur. Uchádzač môže túto podmienku preukázať aj jedným plnením v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 50 000 eur.
IV.1)
OPIS
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.07.2022 12:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zákazka sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácií ani obstarávania zameraného na sociálne
aspekty.
aspekty.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.06.2022