Finančné a audítorské služby – štatutárny audit
- Zadávateľ:
- Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
- Predpokladaná hodnota:
- 168.219,00 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 06.07.2022 10:07
- Druh postupu:
- Podlimitná zákazka
- Druh zákazky:
- Služby
- Dátum odoslania:
- 20.06.2022
- Dátum zverejnenia:
- 21.06.2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO: 35946024
Jaslovské Bohunice 360, 91930 Jaslovské Bohunice
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiana Lovičová
Telefón: +421 335315364
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk/
IČO: 35946024
Jaslovské Bohunice 360, 91930 Jaslovské Bohunice
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiana Lovičová
Telefón: +421 335315364
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d)
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Finančné a audítorské služby – štatutárny audit
Referenčné číslo: 441380
II.1.2)
Hlavný kód CPV
79211000-6
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb za účtovné obdobie rokov 2022, 2023 a 2024 v nasledovnom rozsahu: posúdenie spoľahlivosti a kvality finančných výkazov objednávateľa; preverovanie účtov a preverovanie zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov, spolupráca pri vypracovaní poznámok k účtovnej závierke a vypracovanie správy z kontroly účtovníctva; audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke; posúdenie výročnej správy a vypracovanie osobitnej správy k výročnej správe; transformácia súvahy SAS na súvahu podľa IFRS; vypracovanie Správy pre vedenie spoločnosti o účtovaní nasledujúcich rezerv a ostatné služby spojené s účtovnou závierkou.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
168 219,00
EUR
bez DPH
II.2)
OPIS
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb za účtovné obdobie rokov 2022, 2023 a 2024 v nasledovnom rozsahu: posúdenie spoľahlivosti a kvality finančných výkazov objednávateľa; preverovanie účtov a preverovanie zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov, spolupráca pri vypracovaní poznámok k účtovnej závierke a vypracovanie správy z kontroly účtovníctva; audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke; posúdenie výročnej správy a vypracovanie osobitnej správy k výročnej správe; transformácia súvahy SAS na súvahu podľa IFRS; vypracovanie Správy pre vedenie spoločnosti o účtovaní nasledujúcich rezerv a ostatné služby spojené s účtovnou závierkou.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.Uchádzač predloží oprávnenie poskytovať služby (vo vzťahu k predmetu zákazky).
2.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o:
a) neuloženom zákaze účasti vo verejnom obstarávaní potvrdenom konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
b) neexistencii konfliktu záujmov,
c) neexistencii dohody narúšajúcej alebo obmedzujúcej hospodársku súťaž medzi uchádzačom a iným hospodárskym subjektom.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti predloží vyplnený formulár PONUKA (vrátane príloh, ak sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov.
Bližšie informácie o podmienkach účasti sú uvedené v časti 5. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
2.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o:
a) neuloženom zákaze účasti vo verejnom obstarávaní potvrdenom konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
b) neexistencii konfliktu záujmov,
c) neexistencii dohody narúšajúcej alebo obmedzujúcej hospodársku súťaž medzi uchádzačom a iným hospodárskym subjektom.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti predloží vyplnený formulár PONUKA (vrátane príloh, ak sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov.
Bližšie informácie o podmienkach účasti sú uvedené v časti 5. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky (vo výške min 300 000 EUR), za ktoré sú účtovné výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2. Uchádzač predloží potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu (vo výške min 200 000 EUR), uzavretom v zmysle § 28 ods. 4 zákona č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti predloží vyplnený formulár PONUKA (vrátane príloh, ak sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov.
Bližšie informácie, vrátane minimálnych požadovaných úrovní štandardov, sú uvedené v časti 5. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
2. Uchádzač predloží potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu (vo výške min 200 000 EUR), uzavretom v zmysle § 28 ods. 4 zákona č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti predloží vyplnený formulár PONUKA (vrátane príloh, ak sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov.
Bližšie informácie, vrátane minimálnych požadovaných úrovní štandardov, sú uvedené v časti 5. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (vo výške min 160 000 EUR bez DPH) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona a o verejnom obstarávaní, ktorá zahŕňa činnosti: - preverovanie účtov a zostavenej účtovnej závierky; audit súvahy podľa IFRS; vypracovanie správy pre vedenie účtovného subjektu o účtovaní rezerv.
2. Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby: držiteľov licencie oprávňujúcej na vykonávanie auditu; účtovného znalca, ktorý je držiteľom certifikátu CISA.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti predloží vyplnený formulár PONUKA (vrátane príloh, ak sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov.
Bližšie informácie, vrátane minimálnych požadovaných úrovní štandardov, sú uvedené v časti 5. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
2. Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby: držiteľov licencie oprávňujúcej na vykonávanie auditu; účtovného znalca, ktorý je držiteľom certifikátu CISA.
Uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti predloží vyplnený formulár PONUKA (vrátane príloh, ak sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov.
Bližšie informácie, vrátane minimálnych požadovaných úrovní štandardov, sú uvedené v časti 5. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.07.2022 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne cez IS EVO.
2.Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom vyplneného formulára "PONUKA" (vrátane príloh, ako sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 súťažných pokladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
3. Návrh zmluvy o poskytovaní služieb tvorí samostatnú prílohu č. 7 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
4.Predmetné verejné obstarávanie nie je:
- zelené verejné obstarávanie
- obstarávanie inovácií
- obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
2.Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom vyplneného formulára "PONUKA" (vrátane príloh, ako sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 súťažných pokladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
3. Návrh zmluvy o poskytovaní služieb tvorí samostatnú prílohu č. 7 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky.
4.Predmetné verejné obstarávanie nie je:
- zelené verejné obstarávanie
- obstarávanie inovácií
- obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.06.2022