REKONŠTRUKCIA CHODNÍKA A CESTY NA PÚPAVOVEJ ULICI
- Zadávateľ:
- Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
- Predpokladaná hodnota:
- Možnosť prihlásenia do:
- 11.07.2022 11:07
- Druh postupu:
- Podlimitná zákazka
- Druh zákazky:
- Stavebné práce
- Dátum odoslania:
- 17.06.2022
- Dátum zverejnenia:
- 20.06.2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
IČO: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Kaštílová Tonková
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.karlovaves.sk
IČO: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Kaštílová Tonková
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.karlovaves.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
REKONŠTRUKCIA CHODNÍKA A CESTY NA PÚPAVOVEJ ULICI
Referenčné číslo: 05/2022_PODLIMIT
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
REKONŠTRUKCIA CHODNÍKA A CESTY NA PÚPAVOVEJ ULICI
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
0,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Púpavová ulica, mestská časť Bratislava-Karlova Ves
II.2.4)
Opis obstarávania
V križovatke Pernecká Borská dobudovanie bezbariérového priechodu. Od Púpavovej 49 po novozrekonštruovaný priechod pre chodcov/spomalovač pred Púpavovou 39 cca 100 m vytrhajú sa všetky pôvodné obrubníky, osadia sa nájazdové/šikmé parkovanie sčasti na chodníku. Obrubníky sa použijú na výmenu v ďalších etapách.
Vytrhanie a osadenie záhonových obrubníkov v tejto časti (cca 78 m)
Odstránenie zelene (odstráni MČ Karlova Ves) rozšírenie vozovky (cca 25 m), odstránenie obrubníkov, nové vrstvy-rozšírenie vozovky
Po Púpavovú 21 len vozovka-výmena asf.povrchu 5 cm - cca 115 m - výmena/doplnenie kamenných obrubníkov, výmena asf. povrchu chodníka (pravá strana)
Od Púpavovej 21 po Púpavovú 15 ĽS: 62 m, PS 65 m= 127 m 30% výmena/doplnenie obrubníkov = 38 m, asf.povrch chodníka sa nerealizuje
Plocha pri garážach-stojisko pre kontajnery + 3 park.boxy = 25,6 m2
Plocha na kontajnerové stojisko -(v súčasnosti zeleň) pred Púpavovou 15, výmena asf.povrchu priľahlý chodník
Plocha na kontajnerové schodisko v trávnatom povrchu oproti Púpavovej 47 cca 4,5x5 m
Zhotoviteľ zabezpečí POD počas výstavby 6 etáp ( určenie DZ v spolupráci s MČ)
V rámci búracích prác je potrebné odstrániť staré obrubníky, odvodňovacie žľaby, vyfrézovať existujúci asfaltový kryt. Frézovacie a prípravné práce musia zabezpečiť vhodný podklad, požadovaný pre pokládku asfaltových zmesí tak, aby bola zabezpečená rovinatosť podkladu, dodržanie jednotlivých hrúbok nových konštrukčných vrstiev, priečneho a pozdĺžneho sklonu komunikácie, pevné a rovné okraje zostávajúcej časti krytu pre umožnenie dostatočne utesneného spojenia s novou vrstvou. Súčasťou zákazky je odvoz a likvidácia odpadov spojených s realizáciu zákazky v zmysle platného zákona o odpadoch. Všetky dočasné úpravy povrchov, podložia, podsypy a spevnenia si zabezpečí zhotoviteľ. Po ukončení prác je zhotoviteľ povinný uviesť dotknuté manipulačné plochy do pôvodného stavu.
Zhotoviteľ sa zaväzuje uskutočniť práce v rozsahu ako je uvedené vyššie a to najmä:
odstránenie, frézovanie starého asfaltového krytu na komunikácii ( vrátane existujúceho dopravného značenia)
vytrhanie obrúb kamenných chodníkových (obrubníkov),
demontáž mreží na odvodňovacích žľaboch zo spomaľovacích pruhov,
osadenie nových cestných obrubníkov ( betónových, kamenné a iné..)
osadenie odvodňovacích žľabov, výšková úprava uzáverov IS v komunikácii
prípravu podkladu realizovanej plochy, vrátane bezbariérovej úpravy priechodov
vybudovanie nového asfalt-betónového povrchu cestnej komunikácie,
nové vodorovné a zvislé dopravné značenie (prechody pre chodcov, a iné...)
vykonať všetky skúšky, testy, revízie,
práce a úkony spojené s organizovaním dopravy počas výstavby,
dočasne upravené plochy pre potreby zhotoviteľa, po skončení prác uvedie do pôvodného stavu,
odvoz, znehodnotenie a likvidáciu odpadu
Priložený výkaz výmer s množstvami tovarov, prác a služieb potrebnými pre zhotovenie zákazky.
Vytrhanie a osadenie záhonových obrubníkov v tejto časti (cca 78 m)
Odstránenie zelene (odstráni MČ Karlova Ves) rozšírenie vozovky (cca 25 m), odstránenie obrubníkov, nové vrstvy-rozšírenie vozovky
Po Púpavovú 21 len vozovka-výmena asf.povrchu 5 cm - cca 115 m - výmena/doplnenie kamenných obrubníkov, výmena asf. povrchu chodníka (pravá strana)
Od Púpavovej 21 po Púpavovú 15 ĽS: 62 m, PS 65 m= 127 m 30% výmena/doplnenie obrubníkov = 38 m, asf.povrch chodníka sa nerealizuje
Plocha pri garážach-stojisko pre kontajnery + 3 park.boxy = 25,6 m2
Plocha na kontajnerové stojisko -(v súčasnosti zeleň) pred Púpavovou 15, výmena asf.povrchu priľahlý chodník
Plocha na kontajnerové schodisko v trávnatom povrchu oproti Púpavovej 47 cca 4,5x5 m
Zhotoviteľ zabezpečí POD počas výstavby 6 etáp ( určenie DZ v spolupráci s MČ)
V rámci búracích prác je potrebné odstrániť staré obrubníky, odvodňovacie žľaby, vyfrézovať existujúci asfaltový kryt. Frézovacie a prípravné práce musia zabezpečiť vhodný podklad, požadovaný pre pokládku asfaltových zmesí tak, aby bola zabezpečená rovinatosť podkladu, dodržanie jednotlivých hrúbok nových konštrukčných vrstiev, priečneho a pozdĺžneho sklonu komunikácie, pevné a rovné okraje zostávajúcej časti krytu pre umožnenie dostatočne utesneného spojenia s novou vrstvou. Súčasťou zákazky je odvoz a likvidácia odpadov spojených s realizáciu zákazky v zmysle platného zákona o odpadoch. Všetky dočasné úpravy povrchov, podložia, podsypy a spevnenia si zabezpečí zhotoviteľ. Po ukončení prác je zhotoviteľ povinný uviesť dotknuté manipulačné plochy do pôvodného stavu.
Zhotoviteľ sa zaväzuje uskutočniť práce v rozsahu ako je uvedené vyššie a to najmä:
odstránenie, frézovanie starého asfaltového krytu na komunikácii ( vrátane existujúceho dopravného značenia)
vytrhanie obrúb kamenných chodníkových (obrubníkov),
demontáž mreží na odvodňovacích žľaboch zo spomaľovacích pruhov,
osadenie nových cestných obrubníkov ( betónových, kamenné a iné..)
osadenie odvodňovacích žľabov, výšková úprava uzáverov IS v komunikácii
prípravu podkladu realizovanej plochy, vrátane bezbariérovej úpravy priechodov
vybudovanie nového asfalt-betónového povrchu cestnej komunikácie,
nové vodorovné a zvislé dopravné značenie (prechody pre chodcov, a iné...)
vykonať všetky skúšky, testy, revízie,
práce a úkony spojené s organizovaním dopravy počas výstavby,
dočasne upravené plochy pre potreby zhotoviteľa, po skončení prác uvedie do pôvodného stavu,
odvoz, znehodnotenie a likvidáciu odpadu
Priložený výkaz výmer s množstvami tovarov, prác a služieb potrebnými pre zhotovenie zákazky.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
0,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 63
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy:
v prípade, že verejný obstarávateľ neobdrží žiadnu alebo iba jednu ponuku, bude vyhlásené verejné obstarávanie znova.
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti podľa § 112, ods. 4, bod a), týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1, písm. e) a f) ZVO.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
nepožaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
A.Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
B.Podľa § 34. Ods 1 písm. g) ZVO, ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
B.Podľa § 34. Ods 1 písm. g) ZVO, ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
A.Týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie minimálne 3 (troch) zákaziek na realizáciu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru minimálne v hodnote 100.000,- EUR s DPH jednotlivo (alebo ekvivalent v inej mene). Za práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na obnove a výstavbe ciest s adekvátnym povrchom. VOb požaduje predloženie zoznamu poskytnutých prác podľa bodu 3 A.
V prípade, že v rámci realizácie referenčnej zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen skupiny dodávateľov a pod.), musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie plnenia podmienky účasti zrejmé, v akom rozsahu alebo finančnom objeme boli realizované stavebné práce uchádzačom.
V prípade, že odberateľom bol VOb alebo obstarávateľ a dokladom je referencia v Evidencii referencií, uchádzač uvedie odkazy na tie referencie, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
VOb požaduje predloženie dokladov podľa bodu A z dôvodu, aby záujemca preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných prác, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom tejto podmienky je to, aby záujemca dokumentoval realizáciu zákaziek obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť zrealizovať zákazku.
B. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: dokladu o oprávnení vykonávať vedenie a uskutočňovanie stavieb v súlade s prísl. ustanoveniami zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskoršich predpisov, a to zaslaním kópie osvedčenia pre činnosť stavbyvedúci s originálnou pečiatkou a podpisom.
1.Doklady sa predkladajú s právnymi účinkami v originálnom vyhotovení v elektronickej podobe alebo ako scany originálov alebo overených kópií.
2.Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, a to podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO.
3.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č. 8 k SP).
7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
8. V prípade, že už uchádzač v minulosti doklady na preukázanie technickej spôsobilosti zasielal a sú stále platné, uvedie odkaz na zákazku, v ktorej tieto doklady predkladal.
V prípade, že v rámci realizácie referenčnej zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen skupiny dodávateľov a pod.), musí byť zo zoznamu stavebných prác, resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie plnenia podmienky účasti zrejmé, v akom rozsahu alebo finančnom objeme boli realizované stavebné práce uchádzačom.
V prípade, že odberateľom bol VOb alebo obstarávateľ a dokladom je referencia v Evidencii referencií, uchádzač uvedie odkazy na tie referencie, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
VOb požaduje predloženie dokladov podľa bodu A z dôvodu, aby záujemca preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných prác, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom tejto podmienky je to, aby záujemca dokumentoval realizáciu zákaziek obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť zrealizovať zákazku.
B. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: dokladu o oprávnení vykonávať vedenie a uskutočňovanie stavieb v súlade s prísl. ustanoveniami zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskoršich predpisov, a to zaslaním kópie osvedčenia pre činnosť stavbyvedúci s originálnou pečiatkou a podpisom.
1.Doklady sa predkladajú s právnymi účinkami v originálnom vyhotovení v elektronickej podobe alebo ako scany originálov alebo overených kópií.
2.Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, a to podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO.
3.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č. 8 k SP).
7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
8. V prípade, že už uchádzač v minulosti doklady na preukázanie technickej spôsobilosti zasielal a sú stále platné, uvedie odkaz na zákazku, v ktorej tieto doklady predkladal.
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch v dokumentoch zákazky. Úspešný uchádzač poskytne súčinnosť pri podpise zmluvy v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch, v prípade, že nie, bude oslovený ďalší v poradí.
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2022 11:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2022 11:15
Miesto:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Nám. sv. Františka 8.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Oprávnená osoba za uchádzača sa preukáže splnomocnením v prípade, že nie je konateľom spoločnosti.
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
žiadne z uvedených
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.06.2022