Poskytovanie poradenských a audítorských služieb

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytovanie poradenských a audítorských služieb
Kód zákazky: SVO-RVO2-2025/000726
Kód oznámenia: 20437 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79212000-3
Predpokladaná hodnota: 32 272 499,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 6.2.2026 10:00
Vyhlásenie: 24.12.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81272 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81272 Slovensko Územie Slovenskej republiky, resp. podľa požiadaviek uvedených v konkrétnej zákazke.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu. Predmet zákazky ďalej tvoria odborné poradenské služby spočívajúce v spracovaní analýz, poskytovaní audítorských, poradenských a konzultačných služieb, vypracovaní, overení, kontrole, posúdení metodických materiálov a štúdií, odborných stanovísk, v zastupovaní klienta v pozícii experta na stretnutiach s tretími osobami a poskytovaní ostatných audítorských a s nimi súvisiacich služieb. Popis rozsahu požadovaných služieb je uvedený v príslušnej prílohe č. 1 súťažných podkladov k tomuto verejnému obstarávaniu. Verejný obstarávateľ zároveň uvádza popis očakávaných základných činností, ktoré budú doručené od poskytovateľa služieb vrátane typov a špecifikácií jednotlivých výstupov. Podrobná špecifikácia požadovaných služieb bude uvedená vo výzve na predkladanie ponúk v rámci jednotlivých čiastkových zákaziek zadávaných verejným obstarávateľom. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou súťažných podkladov poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1381535
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky (ID: 20276)
  • Zákazka: Poskytovanie poradenských a audítorských služieb (ID: 549567)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 07d22c56-9610-45c6-ac58-0331f9109c17
  • Identifikátor verzie oznámenia: 862a940e-fcca-4c8d-9b2d-2bb88dce998e
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
  • IČO: 00151866
  • DIČ: 2020571520
  • Internetová adresa (URL): https://www.minv.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81272
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Sekcia verejného obstarávania, odbor realizácie verejného obstarávania
  • E-mail: vratko.vlacuska@minv.sk
  • Telefónne číslo: +421250944529
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Verejný poriadok a bezpečnosť
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/239
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SVO-RVO2-2025/000726
  • Názov: Poskytovanie poradenských a audítorských služieb
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu. Predmet zákazky ďalej tvoria odborné poradenské služby spočívajúce v spracovaní analýz, poskytovaní audítorských, poradenských a konzultačných služieb, vypracovaní, overení, kontrole, posúdení metodických materiálov a štúdií, odborných stanovísk, v zastupovaní klienta v pozícii experta na stretnutiach s tretími osobami a poskytovaní ostatných audítorských a s nimi súvisiacich služieb. Popis rozsahu požadovaných služieb je uvedený v príslušnej prílohe č. 1 súťažných podkladov k tomuto verejnému obstarávaniu. Verejný obstarávateľ zároveň uvádza popis očakávaných základných činností, ktoré budú doručené od poskytovateľa služieb vrátane typov a špecifikácií jednotlivých výstupov. Podrobná špecifikácia požadovaných služieb bude uvedená vo výzve na predkladanie ponúk v rámci jednotlivých čiastkových zákaziek zadávaných verejným obstarávateľom. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou súťažných podkladov poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 32 272 499.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 79414000, 79419000, 79420000, 72224000, 79421000, 71241000, 79412000, 79634000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie Slovenskej republiky, resp. podľa požiadaviek uvedených v konkrétnej zákazke.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. Tento spôsob sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi. JOSEPHINE je webová aplikácia dostupná na adrese: https://josephine.proebiz.com. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k všetkým doplňujúcim podkladom. Povinne zverejňované dokumenty, vrátane súťažných podkladov a vysvetlení, budú sprístupnené v súlade s § 64 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní v elektronickom prostriedku JOSEPHINE. Priamy link na obstarávanie: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70810/summary 3. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti, ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že napriek tomu, že v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania je vyplnená lehota viazanosti ponúk 12 mesiacov, platí pevne stanovená lehota viazanosti ponúk do 18.12.2026. Údaj „12 mesiacov“ sa neuplatňuje. Uvedené riešenie bolo nevyhnutné z dôvodu nemožnosti zadať vo formulári konkrétny dátum lehoty viazanosti ponúk. 5. Verejný obstarávateľ pred začatím postupu verejného obstarávania uskutočnil prípravné trhové konzultácie na účely jeho prípravy. Všetky informácie z prípravných trhových konzultácií sú zverejnené na webovej adrese (URL): https://www.tenderia.sk/public/order/675ea76f37cfc5c8f89d59b2 6. Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu a prostriedkov verejného obstarávateľa. Počas trvania rámcovej dohody môže byť predmet zákazky financovaný tiež zo zdrojov nadobudnutých verejným obstarávateľom poskytovaných z fondov Európskeho spoločenstva, z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF), alebo z iných relevantných programov, fondov a finančných mechanizmov.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 3
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 3
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Odborné poradenské a konzultačné služby stratégie a transformácie organizácie
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SVO-RVO2-2025/000726/01
  • Názov : Odborné poradenské a konzultačné služby stratégie a transformácie organizácie
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu. Predmet zákazky ďalej tvoria odborné poradenské služby spočívajúce v spracovaní analýz, poskytovaní audítorských, poradenských a konzultačných služieb, vypracovaní, overení, kontrole, posúdení metodických materiálov a štúdií, odborných stanovísk, v zastupovaní klienta v pozícii experta na stretnutiach s tretími osobami a poskytovaní ostatných audítorských a s nimi súvisiacich služieb. Popis rozsahu požadovaných služieb je uvedený v tabuľke nižšie. Verejný obstarávateľ zároveň uvádza popis očakávaných základných činností, ktoré budú doručené od poskytovateľa služieb vrátane typov a špecifikácií jednotlivých výstupov. Podrobná špecifikácia požadovaných služieb bude uvedená vo výzve na predkladanie ponúk v rámci jednotlivých čiastkových zákaziek zadávaných verejným obstarávateľom. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou súťažných podkladov poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 11 148 605.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 79414000, 79419000, 79420000, 72224000, 79421000, 71241000, 79412000, 79634000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie Slovenskej republiky, resp. podľa požiadaviek uvedených v konkrétnej zákazke.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 11 148 605.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí pri predkladaní ponuky vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.02.2026
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.02.2026
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: „on-line“ sprístupnenie ponúk prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 150 000,- EUR. Zábezpeka zabezpečuje ponuku uchádzača počas lehoty viazanosti ponúk. Ďalšie informácie a spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70810/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549567
  • Označenie dokumentu/zákazky: 4256_2025_Informácia k zverejňovaniu súťažných podkladov na profile
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Odborné poradenské a konzultačné služby pre ľudské zdroje a riadenie nákladov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SVO-RVO2-2025/000726/02
  • Názov : Odborné poradenské a konzultačné služby pre ľudské zdroje a riadenie nákladov
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu. Predmet zákazky ďalej tvoria odborné poradenské služby spočívajúce v spracovaní analýz, poskytovaní audítorských, poradenských a konzultačných služieb, vypracovaní, overení, kontrole, posúdení metodických materiálov a štúdií, odborných stanovísk, v zastupovaní klienta v pozícii experta na stretnutiach s tretími osobami a poskytovaní ostatných audítorských a s nimi súvisiacich služieb. Popis rozsahu požadovaných služieb je uvedený v príslušnej prílohe č. 1 súťažných podkladov k tomuto verejnému obstarávaniu. Verejný obstarávateľ zároveň uvádza popis očakávaných základných činností, ktoré budú doručené od poskytovateľa služieb vrátane typov a špecifikácií jednotlivých výstupov. Podrobná špecifikácia požadovaných služieb bude uvedená vo výzve na predkladanie ponúk v rámci jednotlivých čiastkových zákaziek zadávaných verejným obstarávateľom. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou súťažných podkladov poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 10 759 917.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 79414000, 79419000, 79420000, 72224000, 79421000, 71241000, 79412000, 79634000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie Slovenskej republiky, resp. podľa požiadaviek uvedených v konkrétnej zákazke.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 10 759 917.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí pri predkladaní ponuky vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.02.2026
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.02.2026
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: „on-line“ sprístupnenie ponúk prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 150 000,- EUR. Zábezpeka zabezpečuje ponuku uchádzača počas lehoty viazanosti ponúk. Ďalšie informácie a spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70810/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549567
  • Označenie dokumentu/zákazky: 4256_2025_Informácia k zverejňovaniu súťažných podkladov na profile
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Odborné poradenské a konzultačné služby pre technológie a dáta
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SVO-RVO2-2025/000726/03
  • Názov : Odborné poradenské a konzultačné služby pre technológie a dáta
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu. Predmet zákazky ďalej tvoria odborné poradenské služby spočívajúce v spracovaní analýz, poskytovaní audítorských, poradenských a konzultačných služieb, vypracovaní, overení, kontrole, posúdení metodických materiálov a štúdií, odborných stanovísk, v zastupovaní klienta v pozícii experta na stretnutiach s tretími osobami a poskytovaní ostatných audítorských a s nimi súvisiacich služieb. Popis rozsahu požadovaných služieb je uvedený v príslušnej prílohe č. 1 súťažných podkladov k tomuto verejnému obstarávaniu. Verejný obstarávateľ zároveň uvádza popis očakávaných základných činností, ktoré budú doručené od poskytovateľa služieb vrátane typov a špecifikácií jednotlivých výstupov. Podrobná špecifikácia požadovaných služieb bude uvedená vo výzve na predkladanie ponúk v rámci jednotlivých čiastkových zákaziek zadávaných verejným obstarávateľom. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou súťažných podkladov poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 10 363 977.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 79414000, 79420000, 72224000, 79421000, 71241000, 79412000, 79634000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie Slovenskej republiky, resp. podľa požiadaviek uvedených v konkrétnej zákazke.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 10 363 977.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí pri predkladaní ponuky vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.02.2026
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.02.2026
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: „on-line“ sprístupnenie ponúk prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 150 000,- EUR. Zábezpeka zabezpečuje ponuku uchádzača počas lehoty viazanosti ponúk. Ďalšie informácie a spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov poskytnutých verejným obstarávateľom prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70810/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549567
  • Označenie dokumentu/zákazky: 4256_2025_Informácia k zverejňovaniu súťažných podkladov na profile
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)