OB-1-25_Zníženie energetickej náročnosti budovy v obci Obid

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: OB-1-25_Zníženie energetickej náročnosti budovy v obci Obid
Kód zákazky: OB-1/2025
Kód oznámenia: 20326 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 402 055,15 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.1.2026 09:00
Vyhlásenie: 23.12.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Obid
Adresa: Kráľa Štefana
94304 Obid
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Kráľa Štefana Obid 94304 Slovensko
Zdroj:

Popis

Uskutočnenie stavebných prác v súvislosti so znížením energetickej náročnosti budovy komunitného centra v súlade s projektovou dokumentáciou v obci Obid

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Obid

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1381821
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Obid (ID: 55717)
  • Zákazka: OB-1-25_Zníženie energetickej náročnosti budovy v obci Obid (ID: 549402)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 4f3b12cf-5896-4624-8a35-dae5b4c0a570
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Obid
  • IČO: 36105058
  • DIČ: 2021506619
  • Adresa
  • Ulica: Kráľa Štefana
  • Číslo: 57
  • Mesto: Obid
  • PSČ: 94304
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Externý poskytovateľ služby
  • E-mail: jaromir.smitka@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0907871152
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Obid)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/7533
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: OB-1/2025
  • Názov: OB-1-25_Zníženie energetickej náročnosti budovy v obci Obid
  • Opis: Uskutočnenie stavebných prác v súvislosti so znížením energetickej náročnosti budovy komunitného centra v súlade s projektovou dokumentáciou v obci Obid
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 402 055.15
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45321000, 45421100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kráľa Štefana 57
  • Mesto: Obid
  • PSČ: 94304
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Predloženie neúplnej ponuky alebo nesplnenie nasledujúcich podmienok osobného postavenia 2.1.1. čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (súčasť súťažných podkladov- formulár 2-1-1) 2.2. Uchádzač nepredkladá ak je doklad prístupný na portáloch verejnej správy SR 2.2.1. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, (výpis zo živnostenského alebo obchodného registra), 2.3. Doklady podľa bodov 2.1.1. a 2.2.1. môže uchádzač nahradiť dokumentom čestné vyhlásenie o zapísaní v zozname hospodárskych subjektov, - formulár 2-3 ak je v ňom registrovaný, ktorý vedie úrad (§ 152 ods. 1 zákona 343/2015 Z.z.). 2.4. uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky predloží dokument podľa bodu 2.2.1. ak nie je verejne dostupný v krajine uchádzača, a nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača rovnocenný doklad podľa bodu 2.1. nevydáva a o doklad podľa bodu 2.3. nepožiadal na území SR. 2.5. V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 2.6. Ak uchádzač predloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.5. ktoré sú neúplné alebo nie je zrejmá ich pravdivosť, bude uchádzač vyzvaný na ich vysvetlenie, poprípade doplnenie údajov. Ak uchádzač vysvetlenie nepredloží, alebo nedoplní požadované doplňujúce informácie, bude z podlimitnej zákazky vylúčený. 2.7. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.5. , bude z podlimitnej zákazky vylúčený.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: OB-1-25_Zníženie energetickej náročnosti budovy v obci Obid
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: OB-1/2025
  • Názov : OB-1-25_Zníženie energetickej náročnosti budovy v obci Obid
  • Opis: Uskutočnenie stavebných prác v súvislosti so znížením energetickej náročnosti budovy komunitného centra v súlade s projektovou dokumentáciou v obci Obid
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 402 055.15
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45321000, 45421100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kráľa Štefana 57
  • Mesto: Obid
  • PSČ: 94304
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania – iné: Neznámy
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Použitie certifikovaného systému IS EVO, aukcia bude jednoetapová s pohyblivým koncom etapy, maximálna lehota na vloženie ponuky 20 minút, lehota na vkladanie sa predlžuje o ďalšie 2 min. od prijatia nasledujúcej najnižšej ponuky. V prípade že bude len jeden účastník aukcie, aukcia v súlade s § 54 ods. 15) a po rozhodnutí štatutára nemusí byť realizovaná a uchádzač bude vyzvaný k predloženiu konečnej ponukovej ceny.
  • Elektronická aukcia (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549402
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: K bodu predpokladané trvanie: maximálna lehota realizácie je stanovená na 345 kalendárnych dní od odovzdania staveniska, hodnota je aukčným kritériom a je obmedzená spodnou hranicou 180 kalendárnych dní.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 33 zákona týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené tejto časti súťažných podkladov nasledovnými dokladmi: 3.1. § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. 3.1.1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke podľa § 33 ods. 1 písm. a): Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/é musí/musia obsahovať informáciu o tom, že uchádzač: - v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, - nie je v nepovolenom debete, - nie je jeho bežný účet predmetom exekúcie. Uvedené potvrdenie banky nesmie byt staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané oprávnenou osobou, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách okrem tej/tých, od ktorej/ých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Uvedené čestné vyhlásenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. 3.2. § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a zároveň preukázal index bonity, t.j. ekonomickú a finančnú spôsobilosť týkajúcu sa finančného zdravia podniku stanoveného indexom - INDEX N05. 3.2.1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke podľa § 33 ods. 1 písm. d): 3.2.1.1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o obrate, podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (https://www.registeruz.sk/cruz-public/domain/accountingentity/simplesearch#). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 2.000.000,00 Eur bez DPH . Verejný obstarávateľ súčasne vyžaduje, aby uchádzač v súlade s podmienkami uvedenými v tomto bode disponoval priemerným ukazovateľom INDEXu N05 vyšším ako 1,0 za aritmetický priemer z posledných troch ukončených hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa INDEX N05 za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za posledné tri ukončené hospodárske roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za ukončené 2 hospodárske roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ INDEX N05 musí byť vyšší ako 1,0. Uchádzač splnenie tejto podmienky preukáže predložením podpísaného čestného vyhlásenia s uvedením ukazovateľa INDEXu N05 a jeho podrobným výpočtom. Vzorec pre výpočet s určením ekonomických ukazovateľov, ktoré vchádzajú do tohto vzorca je uvedený v súťažných podkladoch. Metóda a Kritérium na posúdenie ekonomickej a finančnej spôsobilosti týkajúcej sa finančného zdravia podniku stanoveného indexom – INDEX N05, ktorý predstavuje bonitný model, slúžiaci na posúdenie finančného zdravia podniku. INDEX N05 sa stanovuje porovnaním ekonomických ukazovateľov z Výkazu ziskov a strát a zo Súvahy. 3.2.2. Upozornenie: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že subjekt, ktorý preukazuje predmetnú podmienku účasti, musí viesť podvojné, resp. jednoduché účtovníctvo, vstupné údaje do vzorcov pre výpočet INDEXu N05 musia vychádzať z verifikovateľných účtovných závierok potvrdených daňovým úradom. Nemôže ísť o subjekt, ktorý si uplatňuje spôsob preukazovania vynaložených výdavkov vedením daňovej evidencie, a teda nezostavuje a ani nepredkladá správcovi dane účtovnú závierku. 3.3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia 3.3.1. podľa bodu 3.1 za každého člena skupiny samostatne 3.3.2. podľa bodu 3.2. za všetkých členov skupiny spoločne. 3.4. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, v súlade s § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 3.5. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. Verejný obstarávateľ bude za vhodný dokument považovať ekvivalentný doklad, pokiaľ uchádzač nebude z objektívnych dôvodov schopný predložiť doklad vyžadovaný verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ uchádzačovi odporúča takéto objektívne dôvody vo svojej ponuke uviesť. 3.6. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie pokiaľ nie je určené inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ použije podmienky v súlade s § 34 zákona 343/2015 Z.z. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na realizáciu stavebných prác. 4.1. §34 ods. 1, písm. b) zoznamom stavebných prác – formulár 4-1-0 uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 4.1.1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia podľa § 12 zákona 343/2015 Z.z. V prípade že objednávateľ referenciu nevystavil ani po žiadosti uchádzača, je oprávnený predložiť iný dôkaz o realizácii zákazky ( napr. faktúru z realizácie zákazky a.p.) 4.1.2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené- formulár 4-1-2 Minimálna požadovaná úroveň: Zoznam stavebných prác v kumulatívnom objeme 1 500 000,- € bez DPH a z toho rovnakého alebo obdobného charakteru v kumulatívnom objeme 400 000,- € bez DPH. Zoznam stavebných prác uchádzač vydokladuje referenciami, alebo potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác objednávateľom pri splnení podmienok podľa bodu 4.1.1. alebo 4.1.2. Zverejnené referencie postačuje doložiť linkom ich umiestnenia vo formulári 4-1-0. 4.2. §34 ods. 1, písm. d) opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality v minimálnom rozsahu: 4.2.1. licencia na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) s prílohou 1, pre systém, ktorý je predmetom ponuky uchádzača a spĺňa minimálnu podmienku podľa projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov resp. ekvivalentnej právnej úpravy platnej v mieste sídla/adresy uchádzača. 4.2.2. licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby podľa § 43g stavebného zákona a STN 73 3134 alebo ekvivalentnej právnej úpravy platnej v mieste sídla/adresy uchádzača. 4.3. §34 ods. 1, písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy 4.3.1. oprávnenie stavbyvedúci – kópia vydaného osvedčenia, alebo výpis z SKSI na odborne spôsobilú osobu, minimálne v rozsahu pozemné stavby 4.3.2. osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre elektrické zariadenia vhodné pre realizáciu prác, minimálne oprávnenie podľa vyhlášky 508/2009 Z.z. §22 v rozsahu Elektrické zariadenia (E2) do 1000 V, trieda objektu A – bez nebezpečenstva výbuchu, . 4.3.3. požadované údaje o vzdelaní môžu byť nahradené ekvivalentným dokumentom vydávaným príslušným orgánom členského štátu. 5. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. 6. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením alebo formulárom JED, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Neodporúča sa predloženie čestného vyhlásenia alebo formulára JED v kombinácii s dôkazmi o splnení niektorých podmienok účasti, ktoré sú uvedené v predkladanom vyhlásení alebo JED.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 80
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková ponuková cena v € s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cieľom je zabezpečiť optimálnu lehotu realizácie zákazky. max. lehota je stanovená na 345 kalendárnych dní, minimálna neprekročiteľná lehota 180 kalendárnych dní
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota realizácie v kalendárnych dňoch
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena energetických zariadení fotovoltaika, tepelné čerpadlo pri dodržaní minimálnej kvality podľa projektovej dokumentácie a za meračské a geodetické služby, čím nižšia celková cena tým lepšie
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Neaukčné kritérium
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku pri akceptácii obsahu zmluvy o dielo na základe ktorej sa dielo bude realizovať. Požaduje sa zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 3% zo zmluvnej ceny v € bez DPH.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Obid)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Obid)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.01.2026
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.01.2026
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa sprístupnia v systéme IS EVO, sprístupnenie neverejné v nadväznosti na využitie elektronickej aukcie
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: 13.1. Výška požadovanej zábezpeky 10 000,00 € 13.2. Lehota viazanosti ponúk: do 29.05.2026 13.3. Zábezpeka môže byť zložená alebo doložená poskytnutím bankovej záruky, poistením záruky alebo zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa. 13.4. IBAN účtu : SK12 5600 0000 0038 5922 8001, účet je neúročený 13.5. Ako variabilný symbol uvedie uchádzač identifikačné číslo organizácie (IČO) 13.6. Ako špecifický symbol uvedie uchádzač dátum zloženia zábezpeky vo formáte xx.xx.xxxx 13.7. Uchádzač je povinný v ponuke predložiť jeden z dokumentov potvrdzujúci splnenie podmienky zloženia zábezpeky podľa svojho výberu: 13.7.1. kópia záručnej listiny vydanej bankou 13.7.2. kópia dokladu vystaveného poisťovňou na účely poistenia záruky 13.7.3. kópia príkazu na úhradu 13.8. Uchádzač môže jeden z uvedených dôkazov doručiť aj v listinnej forme na adresu vyhlasovateľa podľa bodu 1. najneskôr posledný pracovný deň pred lehotou na predkladanie ponúk, podľa bodu 15. 13.9. Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ak uchádzač v lehote viazanosti ponúk 13.9.1. odstúpi od svojej ponuky alebo 13.9.2. neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu podľa § 56 ods. 5 až 9. 13.10. Verejný obstarávateľ uvoľní alebo vráti uchádzačovi zábezpeku do siedmich dní odo dňa 13.10.1. uplynutia lehoty viazanosti ponúk, 13.10.2. odoslania oznámenia o vylúčení alebo ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky 13.10.3. uzavretia zmluvy.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549402
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549402
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO