NADSTAVBA ZŠ MOST PRI BRATISLAVE

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: NADSTAVBA ZŠ MOST PRI BRATISLAVE
Kód zákazky: PZ01/2025
Kód oznámenia: 20195 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214210-5
Predpokladaná hodnota: 1 667 309,63 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 31.1.2026 10:00
Vyhlásenie: 22.12.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Most pri Bratislave
Adresa: Bratislavská
90046 Most pri Bratislave
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Bratislavská Most pri Bratislave 90046 Slovensko Športová 470, 900 46 Most pri Bratislave, Parc. č.: 807/41; 807/42; 807/43; 807/46; 807/48; 807/7, Okres Senec
Zdroj:

Popis

4.1.1. Predmetom projektu je nadstavba jedného podlažia základnej školy, zateplenie celého objektu a výmena okien a vonkajších dverí objektu. V rámci nadstavby je navrhnutých 5 tried a 1 učebňa, z toho 4 triedy s kapacitou 29 žiakov, 1 trieda s kapacitou 22 žiakov a učebňa s kapacitou 22 žiakov. Celkom sa kapacita základnej školy navýši o 160 žiakov. Ďalej sú navrhnuté dva kabinety pre učiteľov a hygienické zázemie – WC chlapci, WC dievčatá na 3.NP a WC pre zamestnancov na 2.NP. Pre vertikálnu komunikáciu je navrhnuté dvojramenné schodisko. Jestvujúci objekt objekt ZŠ má dve nadzemné podlažia a jedno podzemné podlažie, kde časť suterénu je lokálne zapustená hlbšie (kotolňa). Objekt je v súčasnosti zastrešený sedlovou strechou. Nadstavbou dôjde k vytvoreniu tretieho nadzemného podlažia, ktoré je zastrešené plochou strechou (extenzívna zelená strecha). Projekt priamo nerieši rekonštrukciu jestvujúcich podlaží ani vonkajšie plochy. V rámci týchto podlaží a vonkajších plôch sú navrhnutné len nevyhnutné úpravy, stavebné úpravy a technologické zariadenia, ktoré priamo súvisia s nadstavbou 3.NP, zateplením a výmenou výplní otvorov vonkajšej obálky objektu. V rámci exteriéru je navrhnuté únikové oceľové schodisko, kvôli protipožiarnej bezpečnosti stavby a výťah, ktorým je riešený bezbariérový prístup do objektu. Kvôli vybudovaniu výťahu, vonkajšieho schodiska a zateplenia objektu sú lokálne navrhnuté spevnené plochy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí: „Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky, Príloha č. 2 Výkaz výmer“ ako aj príloha č. 11 východiskové podklady - PD

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Most pri Bratislave

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1381564
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Most pri Bratislave (ID: 15220)
  • Zákazka: NADSTAVBA ZŠ MOST PRI BRATISLAVE (ID: 549572)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f4dfec64-28fc-4946-a91f-db67f9ba8079
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Most pri Bratislave
  • IČO: 00304964
  • DIČ: 2020662204
  • Internetová adresa (URL): https://www.mostpribratislave.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Bratislavská
  • Číslo: 98
  • Mesto: Most pri Bratislave
  • PSČ: 90046
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: starosta@mostpribratislave.sk
  • Telefónne číslo: 0911714647
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Most pri Bratislave)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4143
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PZ01/2025
  • Názov: NADSTAVBA ZŠ MOST PRI BRATISLAVE
  • Opis: 4.1.1. Predmetom projektu je nadstavba jedného podlažia základnej školy, zateplenie celého objektu a výmena okien a vonkajších dverí objektu. V rámci nadstavby je navrhnutých 5 tried a 1 učebňa, z toho 4 triedy s kapacitou 29 žiakov, 1 trieda s kapacitou 22 žiakov a učebňa s kapacitou 22 žiakov. Celkom sa kapacita základnej školy navýši o 160 žiakov. Ďalej sú navrhnuté dva kabinety pre učiteľov a hygienické zázemie – WC chlapci, WC dievčatá na 3.NP a WC pre zamestnancov na 2.NP. Pre vertikálnu komunikáciu je navrhnuté dvojramenné schodisko. Jestvujúci objekt objekt ZŠ má dve nadzemné podlažia a jedno podzemné podlažie, kde časť suterénu je lokálne zapustená hlbšie (kotolňa). Objekt je v súčasnosti zastrešený sedlovou strechou. Nadstavbou dôjde k vytvoreniu tretieho nadzemného podlažia, ktoré je zastrešené plochou strechou (extenzívna zelená strecha). Projekt priamo nerieši rekonštrukciu jestvujúcich podlaží ani vonkajšie plochy. V rámci týchto podlaží a vonkajších plôch sú navrhnutné len nevyhnutné úpravy, stavebné úpravy a technologické zariadenia, ktoré priamo súvisia s nadstavbou 3.NP, zateplením a výmenou výplní otvorov vonkajšej obálky objektu. V rámci exteriéru je navrhnuté únikové oceľové schodisko, kvôli protipožiarnej bezpečnosti stavby a výťah, ktorým je riešený bezbariérový prístup do objektu. Kvôli vybudovaniu výťahu, vonkajšieho schodiska a zateplenia objektu sú lokálne navrhnuté spevnené plochy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí: „Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky, Príloha č. 2 Výkaz výmer“ ako aj príloha č. 11 východiskové podklady - PD
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 667 309.63
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45261000, 44112400, 45210000, 45313100, 45315000, 45315100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Športová 470
  • Mesto: Most pri Bratislave
  • PSČ: 90046
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Športová 470, 900 46 Most pri Bratislave, Parc. č.: 807/41; 807/42; 807/43; 807/46; 807/48; 807/7, Okres Senec
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a opis podmienok: Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v prílohe č. 9 súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: NADSTAVBA ZŠ MOST PRI BRATISLAVE
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PZ01/2025
  • Názov : NADSTAVBA ZŠ MOST PRI BRATISLAVE
  • Opis: 4.1.1. Predmetom projektu je nadstavba jedného podlažia základnej školy, zateplenie celého objektu a výmena okien a vonkajších dverí objektu. V rámci nadstavby je navrhnutých 5 tried a 1 učebňa, z toho 4 triedy s kapacitou 29 žiakov, 1 trieda s kapacitou 22 žiakov a učebňa s kapacitou 22 žiakov. Celkom sa kapacita základnej školy navýši o 160 žiakov. Ďalej sú navrhnuté dva kabinety pre učiteľov a hygienické zázemie – WC chlapci, WC dievčatá na 3.NP a WC pre zamestnancov na 2.NP. Pre vertikálnu komunikáciu je navrhnuté dvojramenné schodisko. Jestvujúci objekt objekt ZŠ má dve nadzemné podlažia a jedno podzemné podlažie, kde časť suterénu je lokálne zapustená hlbšie (kotolňa). Objekt je v súčasnosti zastrešený sedlovou strechou. Nadstavbou dôjde k vytvoreniu tretieho nadzemného podlažia, ktoré je zastrešené plochou strechou (extenzívna zelená strecha). Projekt priamo nerieši rekonštrukciu jestvujúcich podlaží ani vonkajšie plochy. V rámci týchto podlaží a vonkajších plôch sú navrhnutné len nevyhnutné úpravy, stavebné úpravy a technologické zariadenia, ktoré priamo súvisia s nadstavbou 3.NP, zateplením a výmenou výplní otvorov vonkajšej obálky objektu. V rámci exteriéru je navrhnuté únikové oceľové schodisko, kvôli protipožiarnej bezpečnosti stavby a výťah, ktorým je riešený bezbariérový prístup do objektu. Kvôli vybudovaniu výťahu, vonkajšieho schodiska a zateplenia objektu sú lokálne navrhnuté spevnené plochy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí: „Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky, Príloha č. 2 Výkaz výmer“ ako aj príloha č. 11 východiskové podklady - PD
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 667 309.63
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45261000, 44112400, 45210000, 45313100, 45315000, 45315100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Športová 470
  • Mesto: Most pri Bratislave
  • PSČ: 90046
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Športová 470, 900 46 Most pri Bratislave, Parc. č.: 807/41; 807/42; 807/43; 807/46; 807/48; 807/7, Okres Senec
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.06.2026
  • Dátum ukončenia: 31.12.2026
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: - Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať dielo od 1.6.2026 do 31.12.2026. Pri vykonávaní diela je zhotoviteľ povinný postupovať podľa nasledovných pokynov. Stavebné práce a búracie práce musia začať najskôr od 1.6.2026. Od 1.9.2026 musí byť umožnená výučba v budove školy, v ktorej neprebieha rekonštrukcia (budova I. stupňa). Najneskôr do 30.9.2026 musí byť umožnená plnohodnotná výučba v rekonštruovanej budove (budova II. stupňa). Do 31.12.2026 budú prebiehať ostatné dokončovacie práce. - 5. Zmluvné strany sa dohodli, že príslušnú cenu uvedenú v článku IV, bod 1, uhradí Objednávateľ bezhotovostným prevodom na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom podľa podmienok tejto Zmluvy s dohodnutou lehotou splatnosti 30 dní, ktorá začína plynúť odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený zadržať 10 % z dohodnutej ceny Diela. Zádržné bude slúžiť na 4.1 zabezpečenie splnenia kvalitatívnych parametrov Diela, čím sa rozumie odstránenie vád a nedorobkov Diela. V prípade ak Zhotoviteľ vady a/alebo nedorobky v termíne podľa tejto Zmluvy neodstráni, Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že Objednávateľ je oprávnený dať odstrániť vady a nedorobky Diela tretej osobe na náklady Zhotoviteľa, pričom sumu preukázateľne vynaložených nákladov na ich odstránenie Objednávateľ odráta zo sumy zádržného podľa tohto bodu tohto článku. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty tým nie je dotknutý; 5.2 zabezpečenie splnenia ostatných povinností Zhotoviteľa podľa tejto Zmluvy, čím sa rozumejú akékoľvek povinnosti Zhotoviteľa podľa tejto Zmluvy, s ktorými je v omeškaní a/alebo nároky Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhrady škody alebo akýchkoľvek iných peňažných nárokov Objednávateľa voči Zhotoviteľovi z tejto Zmluvy. V prípade splnenia kvalitatívnych parametrov Diela a ostatných povinností Zhotoviteľa podľa tejto Zmluvy (ak budú existovať), vyplatí Objednávateľ zádržné v prospech bankového účtu Zhotoviteľa v lehote 60 mesiacov po podpise Protokolu. Objednávateľ je oprávnený na základe svojho rozhodnutia uvoľniť zádržné alebo jeho časť aj skôr ako je upravené v tejto Zmluve. - 2. Zhotoviteľ zodpovedá aj za škodu, ktorá vznikne Objednávateľovi činnosťou subdodávateľa Zhotoviteľa. 3. V prípade porušenia povinnosti Zhotoviteľa: 3.1 prevziať stavenisko v lehote podľa tejto Zmluvy; 3.2 začať s vykonávaním Diela alebo jeho časti v dohodnutej lehote; 3.3 vykonať Dielo alebo jeho časť v dohodnutej lehote; 3.4 začať s odstraňovaním oprávnene reklamovanej vady/nedorobku v dohodnutej lehote; 3.5 odstrániť oprávnene reklamovanú vadu/nedorobok v dohodnutej lehote zaväzuje sa Zhotoviteľ zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,25% z celkovej ceny diela vrátane DPH za každý deň omeškania so splnením každej zmluvnej povinnosti. 4. V prípade porušenia povinnosti Zhotoviteľa zachovávať mlčanlivosť o Dôverných informáciách sa Zhotoviteľ zaväzuje zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 000,- Eur (desaťtisíc eur) za každý prípad porušenia. - 30. Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ v lehote najneskôr do dvoch týždňov od nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy predloží Objednávateľovi poistnú zmluvu (prípadne potvrdenie o poistení) o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, predmetom ktorej bude poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú právnickými a podnikajúcimi fyzickými osobami s dojednaným poistným plnením vo výške minimálne 1 500 000,- Eur (slovom: jedenmiliónpäťstotisíc eur). Nepredloženie takéhoto dokumentu v dohodnutej lehote sa pre účely tejto Zmluvy bude považovať za porušenie zmluvných povinností s následkom odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. a)
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenia alebo ekvivalentný doklad od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. 2.1 Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako kópie týchto dokladov uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác. Ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 3.1 Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) zákona: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky - výstavba, oprava, rekonštrukcia občianskych a priemyselných objektov v kumulatívnej hodnote 1 500 000,- € bez DPH a zároveň minimálne jedna referencia musí byť v hodnote 1 000 000 na výstavbu, opravu, rekonštrukciu občianskych a priemyselných objektov. Referencia musí obsahovať nasledovné údaje: i. identifikáciu odberateľa, ii. názov a stručný opis predmetu zákazky, iii. zmluvná cena zákazky bez DPH v EUR, iv. miesto uskutočnenia stavebných prác v. lehotu uskutočnenia stavebných prác. vi. vyjadrenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, vii. meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií. Uchádzač môže za účelom zjednodušenia prípravy predmetného zoznamu použiť vzor zoznamu stavebných prác, ktorý je uvedený v prílohe č. 10 týchto podmienok súťaže. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočňovanie presahuje stanovené obdobie za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. písm. b) zákona zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač uvedie údaje (zoznam) o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. g) zákona 4.1 Minimálne jedna osoba musí byť s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby. Uchádzač preukáže údaje za stavbyvedúceho dokladom o odbornej spôsobilosti alebo dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním pre pozemné stavby v Slovenskej republike (z dokladu musí byť zrejmé požadované zameranie) alebo ekvivalentného zákona. V prípade, ak táto osoba v čase predkladania ponuky nie je oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho s požadovaným zameraním v Slovenskej republike, uchádzač predloží doklad alebo čestné vyhlásenie, z ktorého bude zrejmé, že osoba bude oprávnená na výkon tejto činnosti v SR v čase podpisu zmluvy, najneskôr však v okamihu odovzdania a prevzatia staveniska, a to napr. formou hosťovania podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. h) a §36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť: podľa § 34 ods. 1 písm. h) a §36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy 5.1 Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať predložením certifikátu EMAS, resp. registráciou v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom stým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Predmetné kritérium musí byť stanovené ako najnižšia navrhovaná cena celkom v EUR s DPH v súlade s informáciami uvedenými v týchto súťažných podkladoch, uvedená v ponuke uchádzača (Príloha č. 7 súťažných podkladov - Návrh na plnenie kritérií).
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Obchodné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené SP Príloha č. 3 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Most pri Bratislave)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Most pri Bratislave)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.01.2026
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 31.01.2026
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Opis otvárania ponúk: Komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom (ďalej len „komisia“) otvorí ponuky elektronicky na mieste, t.j. v rámci systému IS EVO. Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v systéme IS EVO ver. 18.0 funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení a v súlade so zákonom.
  • Miesto otvárania ponúk: Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme IS EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 45 000,00 € (štyridsaťpäťtisíc eur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549572
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549572
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Most pri Bratislave)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Most pri Bratislave)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)