ODDYCHOVÁ ZÓNA S INFOCENTROM Správy PIENAP - u

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: ODDYCHOVÁ ZÓNA S INFOCENTROM Správy PIENAP - u
Kód zákazky: ID: 545673
Kód oznámenia: 20097 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45211350-7
Predpokladaná hodnota: 1 053 584,34 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.1.2026 10:00
Vyhlásenie: 19.12.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Slov. nár. povstania 57/109
06101 Spišská Stará Ves
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Slov. nár. povstania Spišská Stará Ves 06101 Slovensko Areál Správy PIENAP - u, katastrálne územie ČERVENÝ KLÁŠTOR, pozemky registra „C“, vedené na LV č.56, parcelné čísla 740/17, 751/3 Kraj: Prešovský, Okres: Kežmarok, Obec: Červený Kláštor
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác: Dostavba existujúceho areálu prostredníctvom: a) jednoduchej stavby infocentra vrátane jeho napojení na areálové inžinierske siete (žumpa, požiarna nádrž, areálové rozvody vody, kanalizácie a NN) b) úprav nezastavaných plôch pozemku na exteriérovú oddychovú zónu ( napojenie na existujúce chodníky a poľnú cestu spevnenými plochami, revitalizácia existujúcej zelene, výsadba nových stromov v átriu, informačný systém, prvky drobnej architektúry a pod.) Členenie stavby na stavebné objekty: SO 01 INFOCENTRUM SO 02 ŽUMPA A AREÁLOVÝ ROZVOD SPLAŠKOVEJ KANALIZÁCIE SO 03 AREÁLOVÝ ROZVOD VODY SO 04 POŽIARNA NÁDRŽ SO 05 AREÁLOVÝ ROZVOD NN SO 06 VONKAJŠIE ÚPRAVY - ODDYCHOVÁ ZÓNA SO 07 PRELOŽKA ČASTI AREÁLOVEJ KANALIZÁCIE SO 08 AREÁLOVÉ OSVETLENIE SO 09 NABÍJAČKA PRE ELEKTROBICYKLE Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií(Príloha č.8(časť č.1 až 3)) a výkaze výmer(Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky. V prípade, že bude projektová dokumentácia, výkaz výmer odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové, architektonické, stavebno-technické vlastnosti, tepelnú a chemickú odolnosť, konštrukčné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v projektovej dokumentácii. Pri navrhovaní ekvivalentných materiálov/výrobkov musí uchádzač postupovať s odbornou starostlivosťou, pri ktorej musí zohľadniť pôvodný projektantom navrhovaný účel, plnú funkčnosť a zabezpečiť jeho dodržanie bez zmeny iných častí projektovej dokumentácie. V prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky rovnakých alebo lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke (viď upozornenie). Pri návrhu na použitie iných ekvivalentných materiálov/výrobkov ako sú uvedené v projektovej dokumentácií je dôkazné bremeno o vhodnosti navrhnutého materiálu/výrobku na strane uchádzača. V prípade nepreukázania rovnakých alebo lepších parametrov uchádzačom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neakceptovať takýto ekvivalentný výrobok. Pri navrhovaní ekvivalentných výrobkov musí uchádzač zohľadniť najmä technologickú, funkčnú, architektonickú, konštrukčnú, statickú, stavebno-technickú, tepelnú a chemickú odolnosť, požiarnu, hygienickú a zdravotnú súvislosť medzi navrhovanými materiálmi v projektovej dokumentácii a ním navrhnutými materiálmi/výrobkami. UPOZORNENIE: Akýkoľvek návrh na ekvivalentný výrobok musí uchádzač označiť v konkrétnom riadku výkazu-výmer s uvedením výrobcu, jasným a jednoznačným označením konkrétneho ním navrhovaného výrobku a uchádzačom zadaným poradovým číslom, na základe ktorého verejný obstarávateľ identifikuje priložené konkrétne technické listy a dokumenty (očíslované budú tvoriť samostatnú prílohu ponuky), ktoré budú preukazovať splnenie pôvodne požadovaných vlastností v projektovej dokumentácii. V prípade, že uchádzač zasiahne/navrhne iné materiály/výrobky musí ísť o materiály/výrobky s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami ako sú špecifikované v projektovej dokumentácii, je povinný s ponukou predložiť výrobný list tohto výrobku/materiálu, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v projektovej dokumentácii. Pri návrhu na zmenu materiálu/výrobku (ekvivalent) musí túto zmenu zohľadniť z pohľadu všetkých súvislostí a nadväzností na ďalšie súvisiace položky najmä z dôvodov funkčných, architektonických, konštrukčných, statických, stavebno-technických, tepelnej a chemickej odolnosti, požiarnych, hygienických a zdravotných súvislostí a technologických postupov uvedených vo výkaze výmer a v projektovej dokumentácii.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1379701
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa Pieninského národného parku so sídlom v Spišskej Starej Vsi (ID: 54979)
  • Zákazka: ODDYCHOVÁ ZÓNA S INFOCENTROM Správy PIENAP - u (ID: 545673)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: c4070fe1-5529-4786-9b67-657be1bff1f3
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa Pieninského národného parku so sídlom v Spišskej Starej Vsi
  • IČO: 54435323
  • DIČ: 2121703815
  • Adresa
  • Ulica: Slov. nár. povstania
  • Číslo: 109
  • Mesto: Spišská Stará Ves
  • PSČ: 06101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: euprojekty@euprojekty.sk
  • Telefónne číslo: +421911822711
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa Pieninského národného parku so sídlom v Spišskej Starej Vsi)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Ochrana životného prostredia
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21289
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ID: 545673
  • Názov: ODDYCHOVÁ ZÓNA S INFOCENTROM Správy PIENAP - u
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác: Dostavba existujúceho areálu prostredníctvom: a) jednoduchej stavby infocentra vrátane jeho napojení na areálové inžinierske siete (žumpa, požiarna nádrž, areálové rozvody vody, kanalizácie a NN) b) úprav nezastavaných plôch pozemku na exteriérovú oddychovú zónu ( napojenie na existujúce chodníky a poľnú cestu spevnenými plochami, revitalizácia existujúcej zelene, výsadba nových stromov v átriu, informačný systém, prvky drobnej architektúry a pod.) Členenie stavby na stavebné objekty: SO 01 INFOCENTRUM SO 02 ŽUMPA A AREÁLOVÝ ROZVOD SPLAŠKOVEJ KANALIZÁCIE SO 03 AREÁLOVÝ ROZVOD VODY SO 04 POŽIARNA NÁDRŽ SO 05 AREÁLOVÝ ROZVOD NN SO 06 VONKAJŠIE ÚPRAVY - ODDYCHOVÁ ZÓNA SO 07 PRELOŽKA ČASTI AREÁLOVEJ KANALIZÁCIE SO 08 AREÁLOVÉ OSVETLENIE SO 09 NABÍJAČKA PRE ELEKTROBICYKLE Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií(Príloha č.8(časť č.1 až 3)) a výkaze výmer(Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky. V prípade, že bude projektová dokumentácia, výkaz výmer odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové, architektonické, stavebno-technické vlastnosti, tepelnú a chemickú odolnosť, konštrukčné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v projektovej dokumentácii. Pri navrhovaní ekvivalentných materiálov/výrobkov musí uchádzač postupovať s odbornou starostlivosťou, pri ktorej musí zohľadniť pôvodný projektantom navrhovaný účel, plnú funkčnosť a zabezpečiť jeho dodržanie bez zmeny iných častí projektovej dokumentácie. V prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky rovnakých alebo lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke (viď upozornenie). Pri návrhu na použitie iných ekvivalentných materiálov/výrobkov ako sú uvedené v projektovej dokumentácií je dôkazné bremeno o vhodnosti navrhnutého materiálu/výrobku na strane uchádzača. V prípade nepreukázania rovnakých alebo lepších parametrov uchádzačom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neakceptovať takýto ekvivalentný výrobok. Pri navrhovaní ekvivalentných výrobkov musí uchádzač zohľadniť najmä technologickú, funkčnú, architektonickú, konštrukčnú, statickú, stavebno-technickú, tepelnú a chemickú odolnosť, požiarnu, hygienickú a zdravotnú súvislosť medzi navrhovanými materiálmi v projektovej dokumentácii a ním navrhnutými materiálmi/výrobkami. UPOZORNENIE: Akýkoľvek návrh na ekvivalentný výrobok musí uchádzač označiť v konkrétnom riadku výkazu-výmer s uvedením výrobcu, jasným a jednoznačným označením konkrétneho ním navrhovaného výrobku a uchádzačom zadaným poradovým číslom, na základe ktorého verejný obstarávateľ identifikuje priložené konkrétne technické listy a dokumenty (očíslované budú tvoriť samostatnú prílohu ponuky), ktoré budú preukazovať splnenie pôvodne požadovaných vlastností v projektovej dokumentácii. V prípade, že uchádzač zasiahne/navrhne iné materiály/výrobky musí ísť o materiály/výrobky s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami ako sú špecifikované v projektovej dokumentácii, je povinný s ponukou predložiť výrobný list tohto výrobku/materiálu, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v projektovej dokumentácii. Pri návrhu na zmenu materiálu/výrobku (ekvivalent) musí túto zmenu zohľadniť z pohľadu všetkých súvislostí a nadväzností na ďalšie súvisiace položky najmä z dôvodov funkčných, architektonických, konštrukčných, statických, stavebno-technických, tepelnej a chemickej odolnosti, požiarnych, hygienických a zdravotných súvislostí a technologických postupov uvedených vo výkaze výmer a v projektovej dokumentácii.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 053 584.34
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch polyfunkčných budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe zariadení pre voľný čas
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Areál Správy PIENAP - u, katastrálne územie ČERVENÝ KLÁŠTOR, pozemky registra „C“, vedené na LV č.56, parcelné čísla 740/17, 751/3 Kraj: Prešovský, Okres: Kežmarok, Obec: Červený Kláštor
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f), alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 , písm. e) a f) nasledovne: Uchádzač musí mať oprávnenie na výkon činnosti v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - §32 ods. 1 písm. e) – verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v súlade s platnou legislatívou po predložení ponúk. Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - §32 ods. 1 písm. f) – verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v súlade s platnou legislatívou po predložení ponúk - doloženým čestným vyhlásením – Príloha č.4. Uchádzač nie je povinný v zmysle § 32, ods. 3 predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), a f), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté. Doklady Osobného postavenie môže uchádzač vo svojej ponuke predbežne nahradiť: a) Jednotným európskym dokumentom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED) predstavuje na účely zákona o verejnom obstarávaní dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť (ak sa uvedené uplatňuje) prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť JED aj pre túto osobu, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť JED pre každého člena skupiny osobitne, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. „globálny údaj pre všetky podmienky účasti“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil JED-om. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: „Spĺňa požadované podmienky účasti › ÁNO“. b) Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil čestným vyhlásením. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť (ak sa uvedené uplatňuje) prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť čestné vyhlásenie aj pre túto osobu, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky, alebo JED. V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť čestné vyhlásenie pre každého člena skupiny osobitne, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky, alebo JED. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od subdodávateľov preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. To neplatí pre subdodávateľov, ktorých kapacity alebo zdroje uchádzač využíva k preukázaniu splnenia podmienok účasti podľa s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takom prípade musia subdodávatelia spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní v rozsahu podľa bodu 16 tejto výzvy a uchádzač je povinný predložiť JED alebo čestné vyhlásenie podľa písmena b) tohto bodu výzvy aj pre takéhoto subdodávateľa, za predpokladu, že nepredloží konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. Preukazovanie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: ODDYCHOVÁ ZÓNA S INFOCENTROM Správy PIENAP - u
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ID: 545673
  • Názov : ODDYCHOVÁ ZÓNA S INFOCENTROM Správy PIENAP - u
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác: Dostavba existujúceho areálu prostredníctvom: a) jednoduchej stavby infocentra vrátane jeho napojení na areálové inžinierske siete (žumpa, požiarna nádrž, areálové rozvody vody, kanalizácie a NN) b) úprav nezastavaných plôch pozemku na exteriérovú oddychovú zónu ( napojenie na existujúce chodníky a poľnú cestu spevnenými plochami, revitalizácia existujúcej zelene, výsadba nových stromov v átriu, informačný systém, prvky drobnej architektúry a pod.) Členenie stavby na stavebné objekty: SO 01 INFOCENTRUM SO 02 ŽUMPA A AREÁLOVÝ ROZVOD SPLAŠKOVEJ KANALIZÁCIE SO 03 AREÁLOVÝ ROZVOD VODY SO 04 POŽIARNA NÁDRŽ SO 05 AREÁLOVÝ ROZVOD NN SO 06 VONKAJŠIE ÚPRAVY - ODDYCHOVÁ ZÓNA SO 07 PRELOŽKA ČASTI AREÁLOVEJ KANALIZÁCIE SO 08 AREÁLOVÉ OSVETLENIE SO 09 NABÍJAČKA PRE ELEKTROBICYKLE Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií(Príloha č.8(časť č.1 až 3)) a výkaze výmer(Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky. V prípade, že bude projektová dokumentácia, výkaz výmer odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové, architektonické, stavebno-technické vlastnosti, tepelnú a chemickú odolnosť, konštrukčné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v projektovej dokumentácii. Pri navrhovaní ekvivalentných materiálov/výrobkov musí uchádzač postupovať s odbornou starostlivosťou, pri ktorej musí zohľadniť pôvodný projektantom navrhovaný účel, plnú funkčnosť a zabezpečiť jeho dodržanie bez zmeny iných častí projektovej dokumentácie. V prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky rovnakých alebo lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke (viď upozornenie). Pri návrhu na použitie iných ekvivalentných materiálov/výrobkov ako sú uvedené v projektovej dokumentácií je dôkazné bremeno o vhodnosti navrhnutého materiálu/výrobku na strane uchádzača. V prípade nepreukázania rovnakých alebo lepších parametrov uchádzačom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neakceptovať takýto ekvivalentný výrobok. Pri navrhovaní ekvivalentných výrobkov musí uchádzač zohľadniť najmä technologickú, funkčnú, architektonickú, konštrukčnú, statickú, stavebno-technickú, tepelnú a chemickú odolnosť, požiarnu, hygienickú a zdravotnú súvislosť medzi navrhovanými materiálmi v projektovej dokumentácii a ním navrhnutými materiálmi/výrobkami. UPOZORNENIE: Akýkoľvek návrh na ekvivalentný výrobok musí uchádzač označiť v konkrétnom riadku výkazu-výmer s uvedením výrobcu, jasným a jednoznačným označením konkrétneho ním navrhovaného výrobku a uchádzačom zadaným poradovým číslom, na základe ktorého verejný obstarávateľ identifikuje priložené konkrétne technické listy a dokumenty (očíslované budú tvoriť samostatnú prílohu ponuky), ktoré budú preukazovať splnenie pôvodne požadovaných vlastností v projektovej dokumentácii. V prípade, že uchádzač zasiahne/navrhne iné materiály/výrobky musí ísť o materiály/výrobky s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami ako sú špecifikované v projektovej dokumentácii, je povinný s ponukou predložiť výrobný list tohto výrobku/materiálu, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v projektovej dokumentácii. Pri návrhu na zmenu materiálu/výrobku (ekvivalent) musí túto zmenu zohľadniť z pohľadu všetkých súvislostí a nadväzností na ďalšie súvisiace položky najmä z dôvodov funkčných, architektonických, konštrukčných, statických, stavebno-technických, tepelnej a chemickej odolnosti, požiarnych, hygienických a zdravotných súvislostí a technologických postupov uvedených vo výkaze výmer a v projektovej dokumentácii.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 053 584.34
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch polyfunkčných budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe zariadení pre voľný čas
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vzhľadom na predmet zákazky a na podmienky účasti sa jedná o zelené verejné obstarávanie.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Areál Správy PIENAP - u, katastrálne územie ČERVENÝ KLÁŠTOR, pozemky registra „C“, vedené na LV č.56, parcelné čísla 740/17, 751/3 Kraj: Prešovský, Okres: Kežmarok, Obec: Červený Kláštor
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 270
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z Programu švajčiarsko-slovenskej spolupráce a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa, formou bezhotovostného platobného styku.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. b)
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 1 000 000,- € bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať - Pozemné stavby. UPOZORNENIE! Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky uchádzač v ponuke identifikuje. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet Zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmé, v akom finančnom objeme boli realizované stavebné práce počas stanoveného referenčného obdobia. Verejný obstarávateľ odporúča, aby predložené dôkazy o plnení potvrdenie odberateľa ktorý nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obsahovali nasledovné údaje: a) meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa, b) názov odberateľa, c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, d) miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) dátum vyhotovenia. Potvrdenie odberateľa, ktorý nebol verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom bude podpísané odberateľom a predložené ako originál resp. úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť predložené referencie u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému IS EVO / EPVO napr. pdf (vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu) naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h)
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil Certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo preukáže, že je registrovaný v Schéme pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS) pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky. Uchádzač môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Oblasť rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať stavebné práce. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému IS EVO / EPVO napr. pdf (vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu) naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne jedna osoba vo funkcii stavbyvedúci pre pozemné stavby musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších prepisov alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby; Uchádzač na preukázanie splnenia vyššie uvedených minimálnych požiadaviek na osobu vo funkcii stavbyvedúci pre pozemné stavby predloží: - doklad o oprávnení vykonávať činnosť stavbyvedúceho pre pozemné stavby vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) – originál alebo úradne osvedčená fotokópia, resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. - Čestné vyhlásenie osoby vo funkcii stavbyvedúci pre pozemné stavby, z ktorého bude vyplývať, či daná osoba je vlastnou kapacitou uchádzača alebo inou osobou podľa § 34 ods. 3 ZVO, resp. iný doklad, z ktorého budú tieto skutočnosti jednoznačne vyplývať. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému IS EVO / EPVO napr. pdf (vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu) naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Osobné postavenie/ Technická alebo odborná spôsobilosť - môže uchádzač vo svojej ponuke predbežne nahradiť: a) Jednotným európskym dokumentom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED) predstavuje na účely zákona o verejnom obstarávaní dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť (ak sa uvedené uplatňuje) prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť JED aj pre túto osobu, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť JED pre každého člena skupiny osobitne, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. „globálny údaj pre všetky podmienky účasti“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil JED-om. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: „Spĺňa požadované podmienky účasti › ÁNO“. b) Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil čestným vyhlásením. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť (ak sa uvedené uplatňuje) prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť čestné vyhlásenie aj pre túto osobu, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky, alebo JED. V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť čestné vyhlásenie pre každého člena skupiny osobitne, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky, alebo JED. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od subdodávateľov preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. To neplatí pre subdodávateľov, ktorých kapacity alebo zdroje uchádzač využíva k preukázaniu splnenia podmienok účasti podľa s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takom prípade musia subdodávatelia spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní v rozsahu podľa bodu 16 tejto výzvy a uchádzač je povinný predložiť JED alebo čestné vyhlásenie podľa písmena b) tohto bodu výzvy aj pre takéhoto subdodávateľa, za predpokladu, že nepredloží konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. Preukazovanie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 60
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za predmet obstarávania bez DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Udržateľnosť použitých drevených materiálov
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uhlíková stopa použitých izolačných skiel
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uhlíková stopa použitého konštrukčného hliníka
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.01.2026
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.01.2026
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční on line.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku podľa ustanovenia § 46 zákona vo výške 30 000,00 EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: - Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, - Poskytnutím poistenia záruky alebo - Zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené vo Výzve na predloženie ponuky(súťažné podklady).
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545673
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545673
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa Pieninského národného parku so sídlom v Spišskej Starej Vsi)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa Pieninského národného parku so sídlom v Spišskej Starej Vsi)