Konsignačný sklad ND pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy_2

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Konsignačný sklad ND pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy_2
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 20013 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34913000-0
Predpokladaná hodnota: 2 535 700,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.1.2026 09:00
Vyhlásenie: 18.12.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Olejkárska
81452 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Olejkárska Bratislava 81452 Slovensko Miestom dodania predmetu zákazky bude hlavný sklad obstarávateľskej organizácie. Predmet zákazky bude dodávaný na miesto určené obstarávateľskou organizáciou (miesto dodania), ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej dohody na dodanie tovaru a zmluvy o zriadení konsignačného skladu s úspešným uchádzačom, predmetom ktorej bude záväzok úspešného uchádzača ako predávajúceho zriadiť u obstarávateľskej organizácie ako kupujúceho konsignačný sklad a s tým spojený záväzok dodávať do konsignačného skladu tovar – náhradné diely pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy v súlade so Zmluvou, a to počas 36 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1380751
1. Základné údaje
  • Organizácia: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť (ID: 34582)
  • Zákazka: Konsignačný sklad ND pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy_2 (ID: 549335)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: dff61c3c-ca6f-40d6-bad8-6c70ca1d6c76
  • Identifikátor verzie oznámenia: bf9d1a9b-5d3d-4011-af45-160375d92977
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
  • IČO: 00492736
  • DIČ: 2020298786
  • Adresa
  • Ulica: Olejkárska
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 81452
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: elanova.tatiana@dpb.sk
  • Telefónne číslo: 0259501529
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6484
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Názov: Konsignačný sklad ND pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy_2
  • Opis: Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej dohody na dodanie tovaru a zmluvy o zriadení konsignačného skladu s úspešným uchádzačom, predmetom ktorej bude záväzok úspešného uchádzača ako predávajúceho zriadiť u obstarávateľskej organizácie ako kupujúceho konsignačný sklad a s tým spojený záväzok dodávať do konsignačného skladu tovar – náhradné diely pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy v súlade so Zmluvou, a to počas 36 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 535 700
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom dodania predmetu zákazky bude hlavný sklad obstarávateľskej organizácie. Predmet zákazky bude dodávaný na miesto určené obstarávateľskou organizáciou (miesto dodania), ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Konsignačný sklad ND pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy_2
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Konsignačný sklad ND pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy_2
  • Opis: Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej dohody na dodanie tovaru a zmluvy o zriadení konsignačného skladu s úspešným uchádzačom, predmetom ktorej bude záväzok úspešného uchádzača ako predávajúceho zriadiť u obstarávateľskej organizácie ako kupujúceho konsignačný sklad a s tým spojený záväzok dodávať do konsignačného skladu tovar – náhradné diely pre trolejbusy - elektronické komponenty na 12m, 18m a 24m trolejbusy v súlade so Zmluvou, a to počas 36 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 535 700
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Obstarávateľská organizácia požaduje, aby uchádzač pri plnení predmetu zákazky: a) zaistil legálne zamestnávanie, rovnoprávne a dôstojné pracovné podmienky, zodpovedajúcu úroveň bezpečnosti pre všetky osoby, ktoré sa budú na plnení predmetu zákazky podieľať; b) sa snažil minimalizovať dopad na životné prostredie, rešpektovať udržateľnosť a možnosť cirkulárnej ekonomiky; a c) pokiaľ je to možné a vhodné, implementovať nové alebo zlepšené produkty, služby alebo postupy súvisiace s predmetom zákazky
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom dodania predmetu zákazky bude hlavný sklad obstarávateľskej organizácie. Predmet zákazky bude dodávaný na miesto určené obstarávateľskou organizáciou (miesto dodania), ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia
  • Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú bližšie určené v Prílohe 1 SP Obchodné podmienky.
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: určené v Prílohe 1 SP Obchodné podmienky
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.01.2026
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.01.2026
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky (online) členmi komisie na vyhodnotenie ponúk a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti (ďalej len „komisia“). Pri otváraní ponúk bude použitý postup podľa § 52 ZVO. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: www.isepvo.sk a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Čas otvárania ponúk je uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549335
  • Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: e-platforma - IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)