1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Hardvérovo-technologické vybavenie simulačného centra
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Hardvérovo-technologické vybavenie simulačného centra
- Opis: Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov nižšie definovaného charakteru: Časť zákazky 1: Dodávka hardvérovo-technologického vybavenia simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť I, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 2: Dodávka diagnosticko-analytických prístrojov v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť II, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 3: Dodávka trenažérov na rehabilitáciu pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť III, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 4: Dodávka zariadení slúžiacich na komplexné ošetrovanie simulovaného pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť IV, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 5: Dodávka laboratórnych, analytických prístrojov pre potreby simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť V, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 6: Dodávka didaktických modelov na ošetrovanie pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť VI, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie požiadavky na spôsob vykonania diela a ostatných plnení tvoriacich predmet zákazky sa nachádza v jednotlivých prílohách Časti B_Zmluvné podmienky súťažných podkladov. Miesto dodania predmetu zákazky za časti 1-6: Fakulta zdravotníctva TnUAD v Trenčíne, Študentská 1, 911 50 Trenčín. Lehota dodania predmetu zákazky za časti 1-6: 4 mesiace odo dňa účinnosti Kúpnej zmluvy (Časť I-VI), ktorá sa nachádza v časti B - Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 306 208.67
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 38000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Študentská
- Číslo: 1
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 91150
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Podrobnosti podmienok elektronickej aukcie sa nachádzajú v Časti G- Podmienky elektronickej aukcie EVO Súťažných podkladov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku PSK/DV/2025/001 číslo zmluvy: 0132/2025 zo dňa 02.07.2025.
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Nenávratný finančný prostriedok poskytnutý verejnému obstarávateľovi v rámci projektu: „Nácvik praktických zručností študentov nelekárskych zdravotníckych odborov v kontexte najnovších trendov a požiadaviek multidisciplinárnej spolupráce v simulačnom centre Fakulty zdravotníctva TnUAD“ (kód ITMS2021+: 401101B920) na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 0132/2025 zo dňa 02.07.2025, ktorá nadobudla účinnosť dňa 08.07.2025 medzi Poskytovateľom Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky a verejným obstarávateľom ako Objednávateľom a vlastné zdroje verejného obstarávateľa.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena príslušnej časti predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v elektronickom rozhraní IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 39.000 EUR. Podrobnosti týkajúce sa zábezpeky sa nachádzajú v Časti A2- Osobitné podmienky obstarávania Súťažných pdkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549297
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549297
- Označenie dokumentu/zákazky: ID: 549297
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Tatra Tender s. r. o.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Diagnosticko-analytické prístroje v simulačnom centre
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Diagnosticko-analytické prístroje v simulačnom centre
- Opis: Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov nižšie definovaného charakteru: Časť zákazky 1: Dodávka hardvérovo-technologického vybavenia simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť I, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 2: Dodávka diagnosticko-analytických prístrojov v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť II, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 3: Dodávka trenažérov na rehabilitáciu pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť III, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 4: Dodávka zariadení slúžiacich na komplexné ošetrovanie simulovaného pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť IV, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 5: Dodávka laboratórnych, analytických prístrojov pre potreby simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť V, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 6: Dodávka didaktických modelov na ošetrovanie pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť VI, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie požiadavky na spôsob vykonania diela a ostatných plnení tvoriacich predmet zákazky sa nachádza v jednotlivých prílohách Časti B_Zmluvné podmienky súťažných podkladov. Miesto dodania predmetu zákazky za časti 1-6: Fakulta zdravotníctva TnUAD v Trenčíne, Študentská 1, 911 50 Trenčín. Lehota dodania predmetu zákazky za časti 1-6: 4 mesiace odo dňa účinnosti Kúpnej zmluvy (Časť I-VI), ktorá sa nachádza v časti B - Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 220 417.98
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 38000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Študentská
- Číslo: 1
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 91150
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Podrobnosti podmienok elektronickej aukcie sa nachádzajú v Časti G- Podmienky elektronickej aukcie EVO Súťažných podkladov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku PSK/DV/2025/0001 číslo zmluvy: 0312/2025 zo dňa 02.07.2025
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Nenávratný finančný prostriedok poskytnutý verejnému obstarávateľovi v rámci projektu: „Nácvik praktických zručností študentov nelekárskych zdravotníckych odborov v kontexte najnovších trendov a požiadaviek multidisciplinárnej spolupráce v simulačnom centre Fakulty zdravotníctva TnUAD“ (kód ITMS2021+: 401101B920) na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 0132/2025 zo dňa 02.07.2025, ktorá nadobudla účinnosť dňa 08.07.2025 medzi Poskytovateľom Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky a verejným obstarávateľom ako Objednávateľom a vlastné zdroje verejného obstarávateľa.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena príslušnej časti predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v elektronickom rozhraní IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 6.600 EUR. Podrobnosti týkajúce sa zábezpeky sa nachádzajú v Časti A.2 Osobitné podmienky obstarávania Súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549297
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549297
- Označenie dokumentu/zákazky: ID: 549297
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Tatra Tender s. r. o.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Trenažéry na rehabilitáciu pacienta v simulačnom centre
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Trenažéry na rehabilitáciu pacienta v simulačnom centre
- Opis: Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov nižšie definovaného charakteru: Časť zákazky 1: Dodávka hardvérovo-technologického vybavenia simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť I, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 2: Dodávka diagnosticko-analytických prístrojov v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť II, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 3: Dodávka trenažérov na rehabilitáciu pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť III, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 4: Dodávka zariadení slúžiacich na komplexné ošetrovanie simulovaného pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť IV, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 5: Dodávka laboratórnych, analytických prístrojov pre potreby simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť V, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 6: Dodávka didaktických modelov na ošetrovanie pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť VI, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie požiadavky na spôsob vykonania diela a ostatných plnení tvoriacich predmet zákazky sa nachádza v jednotlivých prílohách Časti B_Zmluvné podmienky súťažných podkladov. Miesto dodania predmetu zákazky za časti 1-6: Fakulta zdravotníctva TnUAD v Trenčíne, Študentská 1, 911 50 Trenčín. Lehota dodania predmetu zákazky za časti 1-6: 4 mesiace odo dňa účinnosti Kúpnej zmluvy (Časť I-VI), ktorá sa nachádza v časti B - Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 852 434.75
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 38000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Študentská
- Číslo: 1
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 91150
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Podrobnosti podmienok elektronickej aukcie sa nachádzajú v časti G- Podmienky elektronickej aukcie EVO Súťažných podkladov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku PSK/DV/2025/001 číslo zmluvy: 0132/2025 zo dňa 02.07.2025
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Nenávratný finančný prostriedok poskytnutý verejnému obstarávateľovi v rámci projektu: „Nácvik praktických zručností študentov nelekárskych zdravotníckych odborov v kontexte najnovších trendov a požiadaviek multidisciplinárnej spolupráce v simulačnom centre Fakulty zdravotníctva TnUAD“ (kód ITMS2021+: 401101B920) na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 0132/2025 zo dňa 02.07.2025, ktorá nadobudla účinnosť dňa 08.07.2025 medzi Poskytovateľom Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky a verejným obstarávateľom ako Objednávateľom a vlastné zdroje verejného obstarávateľa.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena príslušnej časti predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v elektronickom rozhraní IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 25.500 EUR. Podrobnosti zábezpeky sa nachádzajú v časti A2- Osobitné podmienky obstarávania Súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549297
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549297
- Označenie dokumentu/zákazky: ID: 549297
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Tatra Tender s. r. o.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Komplexné ošetrovanie simulovaného pacienta v simulačnom centre
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Komplexné ošetrovanie simulovaného pacienta v simulačnom centre
- Opis: Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov nižšie definovaného charakteru: Časť zákazky 1: Dodávka hardvérovo-technologického vybavenia simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť I, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 2: Dodávka diagnosticko-analytických prístrojov v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť II, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 3: Dodávka trenažérov na rehabilitáciu pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť III, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 4: Dodávka zariadení slúžiacich na komplexné ošetrovanie simulovaného pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť IV, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 5: Dodávka laboratórnych, analytických prístrojov pre potreby simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť V, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 6: Dodávka didaktických modelov na ošetrovanie pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť VI, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie požiadavky na spôsob vykonania diela a ostatných plnení tvoriacich predmet zákazky sa nachádza v jednotlivých prílohách Časti B_Zmluvné podmienky súťažných podkladov. Miesto dodania predmetu zákazky za časti 1-6: Fakulta zdravotníctva TnUAD v Trenčíne, Študentská 1, 911 50 Trenčín. Lehota dodania predmetu zákazky za časti 1-6: 4 mesiace odo dňa účinnosti Kúpnej zmluvy (Časť I-VI), ktorá sa nachádza v časti B - Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 136 987.46
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 38000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Študentská
- Číslo: 1
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 91150
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Podrobnosti podmienok elektronickej aukcie sa nachádzajú v časti G- Podmienky elektronickej aukcie EVO Súťažných podkladov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku PSK/DV/2025/001 číslo zmluvy: 0132/2025 zo dňa 02.07.2025
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Nenávratný finančný prostriedok poskytnutý verejnému obstarávateľovi v rámci projektu: „Nácvik praktických zručností študentov nelekárskych zdravotníckych odborov v kontexte najnovších trendov a požiadaviek multidisciplinárnej spolupráce v simulačnom centre Fakulty zdravotníctva TnUAD“ (kód ITMS2021+: 401101B920) na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 0132/2025 zo dňa 02.07.2025, ktorá nadobudla účinnosť dňa 08.07.2025 medzi Poskytovateľom Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky a verejným obstarávateľom ako Objednávateľom a vlastné zdroje verejného obstarávateľa.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena príslušnej časti predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v elektronickom rozhraní IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 4.100 EUR. Podrobnosti zábezpeky sa nachádzajú v časti A3- Osobitné podmienky obstarávania Súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549297
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549297
- Označenie dokumentu/zákazky: ID: 549297
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Tatra Tender s. r. o.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: Laboratórne, analytické prístroje pre potreby simulačného centra
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Laboratórne, analytické prístroje pre potreby simulačného centra
- Opis: Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov nižšie definovaného charakteru: Časť zákazky 1: Dodávka hardvérovo-technologického vybavenia simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť I, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 2: Dodávka diagnosticko-analytických prístrojov v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť II, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 3: Dodávka trenažérov na rehabilitáciu pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť III, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 4: Dodávka zariadení slúžiacich na komplexné ošetrovanie simulovaného pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť IV, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 5: Dodávka laboratórnych, analytických prístrojov pre potreby simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť V, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 6: Dodávka didaktických modelov na ošetrovanie pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť VI, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie požiadavky na spôsob vykonania diela a ostatných plnení tvoriacich predmet zákazky sa nachádza v jednotlivých prílohách Časti B_Zmluvné podmienky súťažných podkladov. Miesto dodania predmetu zákazky za časti 1-6: Fakulta zdravotníctva TnUAD v Trenčíne, Študentská 1, 911 50 Trenčín. Lehota dodania predmetu zákazky za časti 1-6: 4 mesiace odo dňa účinnosti Kúpnej zmluvy (Časť I-VI), ktorá sa nachádza v časti B - Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 81 128.28
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 38000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Študentská
- Číslo: 1
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 91150
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Podrobnosti podmienok elektronickej aukcie sa nachádzajú v časti G- Podmienky elektronickej aukcie EVO Súťažných podkladov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku PSK/DV/2025/001 číslo zmluvy: 0132/2025 zo dňa 02.07.2025
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Nenávratný finančný prostriedok poskytnutý verejnému obstarávateľovi v rámci projektu: „Nácvik praktických zručností študentov nelekárskych zdravotníckych odborov v kontexte najnovších trendov a požiadaviek multidisciplinárnej spolupráce v simulačnom centre Fakulty zdravotníctva TnUAD“ (kód ITMS2021+: 401101B920) na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 0132/2025 zo dňa 02.07.2025, ktorá nadobudla účinnosť dňa 08.07.2025 medzi Poskytovateľom Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky a verejným obstarávateľom ako Objednávateľom a vlastné zdroje verejného obstarávateľa.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena príslušnej časti predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v elektronickom rozhraní IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 2.400 EUR. Podrobnosti zábezpeky sa nachádzajú v časti A2- Osobitné podmienky obstarávania Súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549297
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549297
- Označenie dokumentu/zákazky: ID: 549297
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Tatra Tender s. r. o.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.6 Časť
- Názov: Didaktické modely na ošetrovanie pacienta v simulačnom centre
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Didaktické modely na ošetrovanie pacienta v simulačnom centre
- Opis: Predmetom tejto zákazky je dodanie tovarov nižšie definovaného charakteru: Časť zákazky 1: Dodávka hardvérovo-technologického vybavenia simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť I, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 2: Dodávka diagnosticko-analytických prístrojov v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť II, vrátane inštalácie a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa. Časť zákazky 3: Dodávka trenažérov na rehabilitáciu pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť III, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 4: Dodávka zariadení slúžiacich na komplexné ošetrovanie simulovaného pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť IV, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 5: Dodávka laboratórnych, analytických prístrojov pre potreby simulačného centra v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť V, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Časť zákazky 6: Dodávka didaktických modelov na ošetrovanie pacienta v simulačnom centre v podrobnostiach Špecifikácie predmetu kúpy tvoriacej Prílohu č. 1 ku Kúpnej zmluve- Časť VI, vrátane inštalácie a zaškolenia obsluhy. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie požiadavky na spôsob vykonania diela a ostatných plnení tvoriacich predmet zákazky sa nachádza v jednotlivých prílohách Časti B_Zmluvné podmienky súťažných podkladov. Miesto dodania predmetu zákazky za časti 1-6: Fakulta zdravotníctva TnUAD v Trenčíne, Študentská 1, 911 50 Trenčín. Lehota dodania predmetu zákazky za časti 1-6: 4 mesiace odo dňa účinnosti Kúpnej zmluvy (Časť I-VI), ktorá sa nachádza v časti B - Zmluvné podmienky týchto súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 149 027.32
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 38000000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Študentská
- Číslo: 1
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 91150
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Podrobnosti podmienok elektronickej aukcie sa nachádzajú v časti G- Podmienky elektronickej aukcie EVO Súťažných podkladov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku PSK/DV/2025/001 číslo zmluvy: 0132/2025 zo dňa 02.07.2025
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Nenávratný finančný prostriedok poskytnutý verejnému obstarávateľovi v rámci projektu: „Nácvik praktických zručností študentov nelekárskych zdravotníckych odborov v kontexte najnovších trendov a požiadaviek multidisciplinárnej spolupráce v simulačnom centre Fakulty zdravotníctva TnUAD“ (kód ITMS2021+: 401101B920) na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 0132/2025 zo dňa 02.07.2025, ktorá nadobudla účinnosť dňa 08.07.2025 medzi Poskytovateľom Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky a verejným obstarávateľom ako Objednávateľom a vlastné zdroje verejného obstarávateľa.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena príslušnej časti predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v elektronickom rozhraní IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 4.400 EUR. Podrobnosti zábezpeky sa nachádzajú v časti A2- Osobitné podmienky obstarávania Súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/549297
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/549297
- Označenie dokumentu/zákazky: ID: 549297
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Tatra Tender s. r. o.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)