1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Rekonštrukcia a prestavba budovy nocľahárne na zariadenie krízovej intervencie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NOC_01
- Názov : Rekonštrukcia a prestavba budovy nocľahárne na zariadenie krízovej intervencie
- Opis: Predmetom tejto časti zákazky je prestavba nocľahárne a vytvorenie dvoch bytových jednotiek na núdzové bývanie na prvom nadzemnom podlaží a na druhom nadzemnom podlaží útulok a integračné, komunitné centrum. Rekonštrukcia noclahárne bude zameraná na zlepšenie tepelnej ochrany objektu a na celkovú energetickú úsporu.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 558 109.74
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 15.06.2026
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Táto časť zákazky bude spolofinancovaná z Programu slovensko v rámci výzvy na podporu energetickej efektívnosti a využívania OZE vo verejných budovách. Kód žiadosti: NFP401201FFJ1
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
- Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa plnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO – vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač v období 12 mesiacov odo dňa vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol a nie je v nepovolenom debete, a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá vyjadrenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky. Doklady musia byť predložené nie staršie ako 1 mesiac ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Doklady sa predkladajú v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Uchádzač nemôže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. V prípade, že ponuku predloží uchádzač využívajúci kapacity inej osoby, verejný obstarávateľ vylúči uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Všeobecné podmienky pre technickú a odbornú spôsobilosť.
- Opis podmienky účasti: Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti pre technickú a odbornú spôsobilosť, uskutočnením stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať výstavbu alebo rekonštrukciu stavieb, všetkých skupín uvedených v Typ 1 – Budovy, podľa prílohy vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z.z. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO pre podmienky účasti 3 a 4. Uchádzač nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO pre podmienku účasti č. 5. V prípade, že ponuku predloží uchádzač využívajúci kapacity inej osoby pre túto podmienku, verejný obstarávateľ vylúči uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Zoznam stavebných prác
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byťdoplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že v rozhodnom období realizoval zákazky z ktorej bude jasne a určito preukázané, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a že minimálne jedna takto uskutočnená stavba bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 500 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam a potvrdenie/ia obsahovali minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác, d) Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení); f) Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku. g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určenýchna plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) Osvedčením s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, b) profesijným životopisom, c) zoznamom projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, d) disponibilitu počas realizácie zákazky zmluvou uzavretou osobou ktorej kapacity majú byť využité pri plnení zmluvy Za kľúčových odborníkov sa na účely tejto verejnej súťaže považujú: 1) Stavbyvedúci pre pozemné stavby 2) Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elekrického 3) Technik BOZP 1. Uchádzač preukáže min. 1 osobu - zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Stavbyvedúci pre pozemné stavby, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Doklad zodpovednej osoby – Stavbyvedúci: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; Doklad o odbornej praxi na pozícii stavbyvedúceho v dĺžke minimálne 5 rokov. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) s riadením výstavby/rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme stavby min. 500 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. 2. Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Osoba na riadenie činnosti alebo prevádzky vyhradených technických zariadení elektrických, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Osvedčenie v rozsahu E2 technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. Doklad o odbornej praxi na pozícii elektrotechnika pri realizácií stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v dĺžke minimálne 5 rokov. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme stavby min. 500 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. 3. Uchádzač preukáže min. 1 osobu - zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Technik BOZP, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Doklad zodpovednej osoby – Technik BOZP: platný doklad o odbornej spôsobilosti - Autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) podľa zákona č. 125/2006 o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; Doklad o odbornej praxi na pozícii experta v dĺžke minimálne 3 roky. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme stavby min. 500 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO platný doklad environmentálneho manažérstva v predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, ktorý osvedčuje zabezpečenie úrovne ochrany životného prostredia zodpovedajúcu schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálnou hodnotou v kritériu č. 1 je najnižšia cena v Eur s DPH . Uchádzač s najnižšou hodnotou tohto kritéria získava maximálny počet 85 bodov. Ostatným uchádzačom budú body pridelené úmerou podľa vzorca: Počet bodov hodnoteného uchádzača = (najnižšia hodnota / hodnota kritéria hodnoteného uchádzača) x 85.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 85
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena s DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálnou hodnotou v kritériu č. 2 je najnižšia doba realizácie predmetu zákazky v pracovných dňoch. Uchádzač s najnižšou hodnotou tohto kritéria získava maximálny počet 15 bodov. Ostatným uchádzačom budú body pridelené úmerou podľa vzorca: Počet bodov hodnoteného uchádzača= (najnižšia hodnota / hodnota kritéria hodnoteného uchádzača) x 15.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 15
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Doba realizácie predmetu zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:05
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v IS EPVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť tejto časti ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 15 000,00 Eur (Slovom: Päťnásťtisíc EUR) Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/548800
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548800
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma
-
5.1.2 Časť
- Názov: Zabezpečenie dostupnej a prístupnej infraštruktúry pre potreby sociálnych služieb krízovej intervencie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NOC_01
- Názov : Zabezpečenie dostupnej a prístupnej infraštruktúry pre potreby sociálnych služieb krízovej intervencie
- Opis: Predmetom tejto časti zákazky sú: Inštalácia fotovoltických panelov, Modernizácia protipožiarnej ochrany, inštalácia bezpečnostného kamerového systému a osvetlenia, Realizácia bezbariérových úprav.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 239 132.07
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 15.06.2026
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Táto časť zákazky bude spolofinancovaná z Programu slovensko v rámci výzvy Budovanie sociálnej infraštruktúry. Kód žiadosti: NFP401405D664
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
- Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa plnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO – vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač v období 12 mesiacov odo dňa vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol a nie je v nepovolenom debete, a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá vyjadrenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky. Doklady musia byť predložené nie staršie ako 1 mesiac ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Doklady sa predkladajú v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Uchádzač nemôže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. V prípade, že ponuku predloží uchádzač využívajúci kapacity inej osoby, verejný obstarávateľ vylúči uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Všeobecné podmienky pre technickú a odbornú spôsobilosť.
- Opis podmienky účasti: Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti pre technickú a odbornú spôsobilosť, uskutočnením stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať výstavbu alebo rekonštrukciu stavieb, všetkých skupín uvedených v Typ 1 – Budovy, podľa prílohy vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z.z. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO pre podmienky účasti 3 a 4. Uchádzač nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO pre podmienku účasti č. 5. V prípade, že ponuku predloží uchádzač využívajúci kapacity inej osoby pre túto podmienku, verejný obstarávateľ vylúči uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Zoznam stavebných prác
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byťdoplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že v rozhodnom období realizoval zákazky z ktorej bude jasne a určito preukázané, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a že minimálne jedna takto uskutočnená stavba bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 200 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam a potvrdenie/ia obsahovali minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác, d) Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení); f) Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku. g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určenýchna plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) Osvedčením s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, b) profesijným životopisom, c) zoznamom projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, d) disponibilitu počas realizácie zákazky zmluvou uzavretou osobou ktorej kapacity majú byť využité pri plnení zmluvy Za kľúčových odborníkov sa na účely tejto verejnej súťaže považujú: 1) Stavbyvedúci pre pozemné stavby 2) Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elekrického 3) Technik BOZP 1. Uchádzač preukáže min. 1 osobu - zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Stavbyvedúci pre pozemné stavby, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Doklad zodpovednej osoby – Stavbyvedúci: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; Doklad o odbornej praxi na pozícii stavbyvedúceho v dĺžke minimálne 5 rokov. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) s riadením výstavby/rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme stavby min. 200 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. 2. Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Osoba na riadenie činnosti alebo prevádzky vyhradených technických zariadení elektrických, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Osvedčenie v rozsahu E2 technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. Doklad o odbornej praxi na pozícii elektrotechnika pri realizácií stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v dĺžke minimálne 5 rokov. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme stavby min. 200 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. 3. Uchádzač preukáže min. 1 osobu - zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Technik BOZP, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Doklad zodpovednej osoby – Technik BOZP: platný doklad o odbornej spôsobilosti - Autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) podľa zákona č. 125/2006 o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; Doklad o odbornej praxi na pozícii experta v dĺžke minimálne 3 roky. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme stavby min. 200 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO platný doklad environmentálneho manažérstva v predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, ktorý osvedčuje zabezpečenie úrovne ochrany životného prostredia zodpovedajúcu schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálnou hodnotou v kritériu č. 1 je najnižšia cena v Eur s DPH . Uchádzač s najnižšou hodnotou tohto kritéria získava maximálny počet 85 bodov. Ostatným uchádzačom budú body pridelené úmerou podľa vzorca: Počet bodov hodnoteného uchádzača = (najnižšia hodnota / hodnota kritéria hodnoteného uchádzača) x 85.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 85
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena s DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálnou hodnotou v kritériu č. 2 je najnižšia doba realizácie predmetu zákazky v pracovných dňoch. Uchádzač s najnižšou hodnotou tohto kritéria získava maximálny počet 15 bodov. Ostatným uchádzačom budú body pridelené úmerou podľa vzorca: Počet bodov hodnoteného uchádzača= (najnižšia hodnota / hodnota kritéria hodnoteného uchádzača) x 15.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 15
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Doba realizácie predmetu zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:05
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v IS EPVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť tejto časti ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 7 000,00 Eur (Slovom: Sedemtisíc EUR) Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/548800
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548800
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma