1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Elektronický systém registratúry UCM
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 520/2025/UCM/PC-10
- Názov : Elektronický systém registratúry UCM
- Opis: Predmetom zákazky je vytvorenie Elektronického systému registratúry, ktorý bude v plnom rozsahu zodpovedať všetkých funkčným, technickým a legislatívnym požiadavkám verejného obstarávateľa uvedených v súťažných podkladoch. Implementácia nového Elektronického systému registratúry (ďalej len „ESR“) predstavuje významný krok v rámci digitálnej transformácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave (ďalej len „verejný obstarávateľ“ alebo „UCM“). ESR by malo reflektovať aktuálne požiadavky na elektronizáciu verejnej správy, zabezpečenie právne relevantnej správy elektronických dokumentov, integráciu s kľúčovými systémami verejnej správy a zosúladenie so strategickými dokumentmi Slovenskej republiky v oblasti digitalizácie a informatizácie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, v Prílohe č. 11 Zmluva na dodávku softvérového diela a Zmluva na poskytované služieb softvérového diela súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 232 953.33
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72254000, 72254100, 72250000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Námestie J. Herdu
- Číslo: 2
- Mesto: Trnava
- PSČ: 917 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: 1. V predpokladanej hodnote zákazky je zahrnutá aj hodnota všetkých opcií v súlade s § 6 zákona o verejnom obstarávaní, pri ktorých je možné vopred stanoviť predpokladanú hodnotu zákazky. Predmetom opcie sú Dodatočné požiadavky ESR, ktoré sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov písm. E. OPCIA Predpokladaná hodnota diela je 177 753,33 EUR bez DPH Predpokladaná hodnota opcie je 55 200 EUR bez DPH 2. Termín dodania: - do 31.03.2026 pre plnenie podľa písmena A), B) a C) Opisu predmetu zákazky - do 48 mesiacov od podpísania záverečného akceptačného protokolu pre plnenie podľa písmena D) Opisu predmetu zákazky Opciu predstavuje plnenie podľa písmena E) Kapitoly B.1 Opisu predmetu zákazky súťažných podkladov a bude čerpaný priebežne na základe objednávok od Objednávateľa. Opcia sa spustí dňom odovzdania plnenia podľa písmena A) až C) Opisu predmetu zákazky, pričom jej plnenie je možné čerpať po dobu 24 mesiacov od odovzdania plnenia podľa písmena A) až C) Opisu predmetu zákazky, pričom po uplatnení Opcie je lehota na dodanie do 6 mesiacov od uplatnenia Opcie. 3. Podľa Článku 1 písm. h) Definícia pojmov Zmluvy „Opcia“ znamená opciu na rozšírenie predmetu tejto zmluvy o dodatočné požiadavky pre ESR pozostávajúcu z nasledovných jednotlivých bodov: i. z prepojenia ESR na Centrálny register zmlúv (CRZ), možnosť poslať zmluvy po ich evidencii na Centrálny register zmlúv, ii. prepojenie ESR s Modulom centrálneho úradného doručovania (Modul CÚD) na základe rozhodnutia Objednávateľa, iii. prepojenie ESR na AIS na základe objednávky Objednávateľa; - prepojenie študijnej agendy a ich preposielanie do AIS - Študijná agenda, Osobné spisy študentov ( napr.: rozhodnutia o vylúčení zo štúdia, zanechaní štúdia, prerušenie štúdia, žiadosti o prestup, zmenu štud. programu, formy štúdia, IHŠ, prípadne sťažnosti a iné), Prijímacie konanie (prihlášky neprijatých a nenastúpených uchádzačov, žiadosti uchádzačov, podklady k PK), Bežná korešpondencia ( žiadosti študentov z iných škôl, potvrdenia pre ÚPSVaR, Soc. poisťovňa, súdy, právnické osoby, korešpondencia s inými VŠ). Požaduje sa prepojenie ESR na AIS v rozsahu potrebnom pre evidenciu a odosielanie/prijímanie vyššie uvedených zásielok v rámci študijnej agendy v ESR. iv. zavedenie procesného nástroja na zabezpečenie procesu napr. základnej finančnej kontroly, alebo evidencie účtovných dokladov a ich preposielanie do ekonomického informačného systému Objednávateľa (SAP).Požaduje sa prepojenie ESR so SAPom v rozsahu potrebnom na import zaevidovaných účtovných a iných dokladov z ESR do SAP. Zároveň sa požaduje možnosť exportu vystavených účtovných dokladov (faktúra, objednávka a iné) zo SAP do ESR, ktorej realizácia je viazaná na rozhodnutie Objednávateľa uplatniť si právo Opcie v zmysle čl. 3 ods. 3.5 tejto zmluvy, pričom uskutočniť Opciu je možné výlučne v rozsahu špecifikácie v písomnej výzve Objednávateľa, ktorú zašle Zhotoviteľovi kedykoľvek po odovzdaní Diela v lehote do 24 mesiacov od odovzdania Diela. Na vylúčenie pochybností, Objednávateľ si vyhradzuje právo nerealizácie rozšírenia predmetu diela o jednotlivé body Opcie v celom rozsahu alebo realizácie len ním určeného jednotlivého bodu Opcie alebo realizácie všetkých bodov Opcie v celom rozsahu. 4. Podľa Článku 3 bod 3.5 Zmluvy Objednávateľ vo vzťahu k prepojeniu ESR je oprávnený uplatniť Opciu, a ak bude uplatnená Opcia, bude realizovaný ďalší rozvoj a rozšírenie funkcionalít ESR Objednávateľa podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. V prípade rozšírenia funkcionalít ESR uplatnených prostredníctvom Opcie, sa primerane použijú ostatné ustanovenia tejto zmluvy.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Mechanizmus na podporu obnovy a odolnosti (vrátane Nástroja technickej podpory) (2021 – 2027))
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Plán obnovy a odolnosti SR
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Zdroj financovania: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa a z finančných prostriedkov zo zdrojov EU - z Plánu obnovy a odolnosti SR: Názov projektu: Konzorcium trnavských univerzít Kód projektu: 08I01-20-V05-00003
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Termín dodania: - do 31.03.2026 pre plnenie podľa písmena A), B) a C) Opisu predmetu zákazky - do 48 mesiacov od podpísania záverečného akceptačného protokolu pre plnenie podľa písmena D) Opisu predmetu zákazky Opciu predstavuje plnenie podľa písmena E) Kapitoly B.1 Opisu predmetu zákazky súťažných podkladov a bude čerpaný priebežne na základe objednávok od Objednávateľa. Opcia sa spustí dňom odovzdania plnenia podľa písmena A) až C) Opisu predmetu zákazky, pričom jej plnenie je možné čerpať po dobu 24 mesiacov od odovzdania plnenia podľa písmena A) až C) Opisu predmetu zákazky, pričom po uplatnení Opcie je lehota na dodanie do 6 mesiacov od uplatnenia Opcie. Zdroj financovania: 1. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa a z finančných prostriedkov zo zdrojov EU - z Plánu obnovy a odolnosti SR: Názov projektu: Konzorcium trnavských univerzít Kód projektu: 08I01-20-V05-00003 2. Poskytovateľ berie na vedomie, že zákazka je financovaná z Plánu obnovy a odolnosti SR, pričom prostriedky z Plánu obnovy a odolnosti SR a každá ich časť je finančným prostriedkom vyplateným zo štátneho rozpočtu SR. Prostriedky mechanizmu sú zdrojovo kryté z prostriedkov z rozpočtu Európskej únie a neoprávnené nakladanie s nimi môže predstavovať trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie. 3. Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a auditu použitia financií zo zdrojov Plánu obnovy a odolnosti v súvislosti s realizáciou predmetnej zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť súčinnosť v prípade kontroly a auditu na predmet zákazky zo strany oprávnených osôb poskytovateľa zdrojov z Plánu obnovy a odolnosti.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným bude ten uchádzač, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR s DPH. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podľa Článku 5. Osobitné povinnosti zhotoviteľa bod 5.1 Zmluvy - Zhotoviteľ najneskôr pri podpise zmluvy predloží Objednávateľovi platnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom podnikateľskej činnosti (ďalej len „poistná zmluva“), a to za účelom pokrytia prípadných nárokov Objednávateľa v zmysle zmluvy. (viac Článok 5. Osobitné povinnosti zhotoviteľa Zmluvy podľa Prílohy č. 11 súťažných podkladov)
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 12.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 09:05
- Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému IS EVO ver.18.0, ktorý umožňuje využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 5 000 (päť tisíc) EUR. Podrobnosti k Zábezpeke sú uvedené v bode 12 Lehota viazanosti ponúk a Zábezpeka k ponuke súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/548735
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548735
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady_ESR_UCM_final, Príloha č. 1 až 14 súťažných podkladov
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: elektronický systém IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)