Výzva na predkladanie ponúk
Identifikátor ÚVO: 1378901
1. Základné údaje
- Organizácia: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. (ID: 34300)
- Zákazka: Elektronický informačný (automatizovaný) systém na správu a riadenie dokumentov / registratúry (ID: 548687)
- Typ formulára: Súťaž
- Identifikátor verzie oznámenia: a7217681-f4e7-4cb8-b21f-8c1e87c00918
- Verzia oznámenia : 01
- Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
- IČO: 36601284
- DIČ: 2022108704
-
Adresa
- Ulica: Ondavská
- Číslo: 8
- Mesto: Košice - mestská časť Západ
- PSČ: 04011
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: jbarbaric@vusch.sk
- Telefónne číslo: 00421557891628
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Opis
- Referenčné číslo: S/20432/SE-OVO/2025
- Názov: Elektronický informačný (automatizovaný) systém na správu a riadenie dokumentov / registratúry
- Opis: Elektronický informačný (automatizovaný) systém na správu a riadenie dokumentov / registratúry.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
4.1.3 Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 202 616.40
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Softvérový balík na riadenie dokumentov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48311100, 48310000, 72212300, 60000000
-
4.1.4 Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Ondavská 8
- Mesto: Košice - mestská časť Západ
- PSČ: 040 11
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
4.2 Súťažné podmienky
-
4.2.1 Dôvody na vylúčenie
-
Dôvody na vylúčenie
- Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle podmienok uvedených vo Výzve na predloženie ponuky a v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní.
-
4.3 Informácie o postupe
-
4.3.1 Postup
- Druh postupu: Iný jednofázový postup
-
4.3.2 Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ vykonal prípravnú trhovú konzultáciu: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/48666/summary
-
4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
-
4.4.1 Maximálny počet častí
- Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Elektronický informačný (automatizovaný) systém na správu a riadenie dokumentov / registratúry
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: S/20432/SE-OVO/2025
- Názov : Elektronický informačný (automatizovaný) systém na správu a riadenie dokumentov / registratúry
- Opis: Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 8 - Špecifikácia predmetu zákazky Výzvy na predkladanie ponúk a ďalších prílohách.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 202 616.40
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Softvérový balík na riadenie dokumentov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48782000, 48311100, 48310000, 72212300, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Ondavská 8
- Mesto: Košice - mestská časť Západ
- PSČ: 04011
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením zoznamu dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona. Minimálna úroveň štandardov požadovaná verejným obstarávateľom: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. dve (2) referencie o dodaní tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za prechádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Predmetom referencie musia byť dodávka tovaru do zdravotníckeho zariadenia (znalosť problematiky nemocničných a medicínskych zariadení).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: §34 ods. 1. písm. d) - v nadväznosti na § 35 zákona – manažérstvo kvality
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality v spojitosti s § 35 zákona. Minimálna úroveň štandardov požadovaná verejným obstarávateľom: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platný certifikát systému manažérstva kvality pre oblasť vývoja informačných systémov podľa normy ISO 9001 aktuálnej ku dňu predloženia ponuky, resp. jeho ekvivalent súvisiaci s predmetom zákazky. Podľa § 35 zákona, ak verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém manažérstva kvality uchádzačom pre oblasť vývoja informačných systémov, odkazuje na systém manažérstva kvality podľa technických noriem, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: §34 ods. 1. písm. d) - v nadväznosti na § 35 zákona – manažérstvo kvality
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality v spojitosti s § 35 zákona. Minimálna úroveň štandardov požadovaná verejným obstarávateľom: Uchádzač je povinný predložiť platný certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti pre oblasť vývoja informačných systémov podľa normy ISO 27001 aktuálnej ku dňu predloženia ponuky, resp. jeho ekvivalent súvisiaci s predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému informačnej bezpečnosti pre oblasť vývoja informačných systémov vydaný príslušným orgánom členského štátu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: §34 ods. 1. písm. m) - predloženie vzorky - Predvedenie funkcionalít systému
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením vzorky - predvedenie funkcionalít systému. Minimálna úroveň štandardov požadovaná verejným obstarávateľom: Verejný obstarávateľ požaduje predvedenie funkcionalít na funkčnom systéme, a to za účelom overenia, či ponúkaný systém spĺňa požadované kritériá z hľadiska funkcionality, kompatibility a použiteľnosti v reálnych podmienkach prevádzky. Bližší opis metodiky vyhodnocovania vzorky - Predvedenie funkcionalít systému - je uvedený v Prílohe č. 11.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za príslušnú časť predmetu zákazky v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 18.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Miesto otvárania ponúk: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9391
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548687
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma verejného obstarávania - ePVO