Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb
Kód zákazky: FNsP FDR/RVO/3835/2025/68043
Kód oznámenia: 19335 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33760000-5
Ostatné CPV: 44611600-2
60000000-8
Predpokladaná hodnota: 99 632,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.12.2025 09:00
Vyhlásenie: 8.12.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie Ludvika Svobodu
97517 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie Ludvika Svobodu Banská Bystrica 97517 Slovensko Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, Referát skladového hospodárstva, -2. poschodie.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je: Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmet zákazky bude slúžiť na zabezpečenie hygienického režimu pre pacientov a zamestnancov nemocnice. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný s minimálnymi technickými a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Predmet zákazky musí spĺňať zadefinovanú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že taký výrobok bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača. Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie predmetu zákazky na miesto určenia vrátane dopravy a vyloženie predmetu zákazky na mieste určenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. - záručná doba minimálne 24 mesiacov pri položkách č.1, č.2, č.3, č.4 Všetky ponúknuté tovary musia byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ. Dodávateľ garantuje funkčnosť predmetu zákazky tým, že dodá a necení všetky komponenty (príslušenstvo), ktoré sú súčasťou predmetu zákazky vrátane tých, ktoré nie sú špecifikované v opise predmetu zákazky a ktoré priamo či nepriamo súvisia s účelom a funkčnosťou predmetu zákazky. Cenovú ponuku bude tvoriť cena za všetky činnosti súvisiace s dodaním, a to v rozsahu, ktorý zodpovedá plnej funkčnosti predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 3 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1378678
1. Základné údaje
  • Organizácia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica (ID: 91887)
  • Zákazka: Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb (ID: 548594)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7b5e8b88-aacc-46cb-a48e-3329c4e8d737
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
  • IČO: 00165549
  • DIČ: 2021095670
  • Adresa
  • Ulica: Námestie Ludvika Svobodu
  • Číslo: 1
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97517
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zvarmuzekova@nspbb.sk
  • Telefónne číslo: +421484413886
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/635
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/3835/2025/68043
  • Názov: Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb
  • Opis: Predmetom zákazky je: Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmet zákazky bude slúžiť na zabezpečenie hygienického režimu pre pacientov a zamestnancov nemocnice. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný s minimálnymi technickými a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Predmet zákazky musí spĺňať zadefinovanú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že taký výrobok bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača. Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie predmetu zákazky na miesto určenia vrátane dopravy a vyloženie predmetu zákazky na mieste určenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. - záručná doba minimálne 24 mesiacov pri položkách č.1, č.2, č.3, č.4 Všetky ponúknuté tovary musia byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ. Dodávateľ garantuje funkčnosť predmetu zákazky tým, že dodá a necení všetky komponenty (príslušenstvo), ktoré sú súčasťou predmetu zákazky vrátane tých, ktoré nie sú špecifikované v opise predmetu zákazky a ktoré priamo či nepriamo súvisia s účelom a funkčnosťou predmetu zákazky. Cenovú ponuku bude tvoriť cena za všetky činnosti súvisiace s dodaním, a to v rozsahu, ktorý zodpovedá plnej funkčnosti predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 3 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 99 632.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 44611600, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, Referát skladového hospodárstva, -2. poschodie.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO (konflikt záujmov). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZoVO. Splnenie podmienok účasti podľa predchádzajúcej vety uchádzač preukazuje: i) § 32 ods. 2 písm. e) ZoVO – doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ii) § 32 ods. 2 písm. f) ZoVO - doloženým čestným vyhlásením uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu v zmysle Prílohy č. 6 - Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní tejto Výzvy. V prípade, že uchádzač je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie, doklady uvedené v bode i) a ii) predkladať nemusí, uvedie len v „Prílohe č. 4 - Identifikačné údaje uchádzača“ tejto Výzvy Registračné číslo zo Zoznamu hospodárskych subjektov na UVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže v súlade s § 110 ods. 6 ZoVO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZoVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZoVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZoVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: 1) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZoVO prostredníctvom záložky komunikácia/vysvetľovanie elektronického prostriedku IS EPVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v IS EPVO, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 2) Uchádzač predloží svoju ponuku elektronicky prostredníctvom na to určeného rozhrania elektronického prostriedku IS EPVO umiestnenom na webovej adrese https://www.isepvo.sk/. 3) Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť zábezpeku. 4) Verejný obstarávateľ požaduje platnosť ponuky minimálne 6 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5) Všetky nevyhnutné informácie verejný obstarávateľ uvádza vo Výzve na predloženie cenovej ponuky a v jej prílohách. 6) Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí. 7) Verejný obstarávateľ môže pred uzavretím zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny podľa § 56 ods. 5 ZoVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ak bude zmluvná cena presahovať predpokladanú hodnotu zákazky. 8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ak zriaďovateľ verejného obstarávateľa bude mať k predkladanému návrhu zmluvy námietky, resp. ak predkladaný návrh zmluvy neschváli.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/3835/2025/68043
  • Názov : Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb
  • Opis: Predmetom zákazky je: Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmet zákazky bude slúžiť na zabezpečenie hygienického režimu pre pacientov a zamestnancov nemocnice. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný s minimálnymi technickými a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Predmet zákazky musí spĺňať zadefinovanú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že taký výrobok bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača. Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie predmetu zákazky na miesto určenia vrátane dopravy a vyloženie predmetu zákazky na mieste určenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. - záručná doba minimálne 24 mesiacov pri položkách č.1, č.2, č.3, č.4 Všetky ponúknuté tovary musia byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ. Dodávateľ garantuje funkčnosť predmetu zákazky tým, že dodá a necení všetky komponenty (príslušenstvo), ktoré sú súčasťou predmetu zákazky vrátane tých, ktoré nie sú špecifikované v opise predmetu zákazky a ktoré priamo či nepriamo súvisia s účelom a funkčnosťou predmetu zákazky. Cenovú ponuku bude tvoriť cena za všetky činnosti súvisiace s dodaním, a to v rozsahu, ktorý zodpovedá plnej funkčnosti predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 3 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 99 632.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 44611600, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, Referát skladového hospodárstva, -2. poschodie.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia Cena celkom za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade úspešnosti ponuky skupiny dodávateľov členovia sú povinní vytvoriť takú právnu formu, aby všetci členovia skupiny dodávateľov ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v mieste sídla verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548594
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO