Informácie
Názov zákazky:
Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb
Kód zákazky:
FNsP FDR/RVO/3835/2025/68043
Kód oznámenia:
19335 - WYT
Postup:
Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
99 632,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
19.12.2025 09:00
Vyhlásenie:
8.12.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Námestie Ludvika Svobodu
97517 Banská Bystrica
NUTS:
SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania:
Námestie Ludvika Svobodu Banská Bystrica 97517 Slovensko Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, Referát skladového hospodárstva, -2. poschodie.
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je: Dodanie papierových hygienických potrieb a zásobníkov na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmet zákazky bude slúžiť na zabezpečenie hygienického režimu pre pacientov a zamestnancov nemocnice. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný s minimálnymi technickými a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Predmet zákazky musí spĺňať zadefinovanú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že taký výrobok bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača. Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie predmetu zákazky na miesto určenia vrátane dopravy a vyloženie predmetu zákazky na mieste určenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. - záručná doba minimálne 24 mesiacov pri položkách č.1, č.2, č.3, č.4 Všetky ponúknuté tovary musia byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch EÚ. Dodávateľ garantuje funkčnosť predmetu zákazky tým, že dodá a necení všetky komponenty (príslušenstvo), ktoré sú súčasťou predmetu zákazky vrátane tých, ktoré nie sú špecifikované v opise predmetu zákazky a ktoré priamo či nepriamo súvisia s účelom a funkčnosťou predmetu zákazky. Cenovú ponuku bude tvoriť cena za všetky činnosti súvisiace s dodaním, a to v rozsahu, ktorý zodpovedá plnej funkčnosti predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 3 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.