Vodovod Trnavá Hora

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vodovod Trnavá Hora
Kód zákazky: 01/PLZ/2025
Kód oznámenia: 19122 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45231300-8
Ostatné CPV: 45232150-8
45112000-5
Predpokladaná hodnota: 357 367,03 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 23.12.2025 10:00
Vyhlásenie: 3.12.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Trnavá Hora
Adresa: Okružná cesta 229/21
96611 Trnavá Hora
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Okružná cesta Trnavá Hora 96611 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – na rekonštrukcii vodovodu formou výstavby nového vodovodného potrubia ako líniovej vodnej stavby v novej ryhe. Stavba bude tvoriť jeden stavebný objekt: SO-01 Rekonštrukcia vodovodu V rámci tohto stavebného objektu je navrhnuté v II. etape zrekonštruovať vodovod v celkovej dĺžke 1095,00 m v členení vetva A, vetva 1-1, vetva 1-2, vetva 1-3,vetva 1-4, vetva 1-5, vetva 2, vetva 2-1, vetva 2-2 a vodovodné prípojky v celkovej dĺžke 320,00 m v členení vetva 1-1 – 1 ks, vetva 1-2 -10 ks, vetva 1-3 – 3 ks, vetva 1-4 – 3 ks, vetva 1-5 – 11 ks, vetva 2- 6 ks, vetva 2-1 – 4 ks, vetva 2-2 – 3 ks, prípojky k hydrantom – 12 ks. Presný rozsah stavebných prác a podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/ Súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Trnavá Hora

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1378303
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Trnavá Hora (ID: 6804)
  • Zákazka: Vodovod Trnavá Hora (ID: 548019)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a1d1af40-fe75-430f-8258-a3953d6a3c2d
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Trnavá Hora
  • IČO: 00321052
  • DIČ: 2020529797
  • Adresa
  • Ulica: Okružná cesta
  • Číslo: 21
  • Mesto: Trnavá Hora
  • PSČ: 96611
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Martina Babicová
  • E-mail: martina@euprojekty.sk
  • Telefónne číslo: +421903564643
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Trnavá Hora)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5398
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/PLZ/2025
  • Názov: Vodovod Trnavá Hora
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – na rekonštrukcii vodovodu formou výstavby nového vodovodného potrubia ako líniovej vodnej stavby v novej ryhe. Stavba bude tvoriť jeden stavebný objekt: SO-01 Rekonštrukcia vodovodu V rámci tohto stavebného objektu je navrhnuté v II. etape zrekonštruovať vodovod v celkovej dĺžke 1095,00 m v členení vetva A, vetva 1-1, vetva 1-2, vetva 1-3,vetva 1-4, vetva 1-5, vetva 2, vetva 2-1, vetva 2-2 a vodovodné prípojky v celkovej dĺžke 320,00 m v členení vetva 1-1 – 1 ks, vetva 1-2 -10 ks, vetva 1-3 – 3 ks, vetva 1-4 – 3 ks, vetva 1-5 – 11 ks, vetva 2- 6 ks, vetva 2-1 – 4 ks, vetva 2-2 – 3 ks, prípojky k hydrantom – 12 ks. Presný rozsah stavebných prác a podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/ Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 357 367.03
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe potrubných vedení vody a kanalizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45232150, 45112000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Trnavá Hora
  • PSČ: 96611
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f), alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 , písm. e) a f) nasledovne: 16.1 Uchádzač musí mať oprávnenie na výkon činnosti v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - §32 ods. 1 písm. e) – verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v súlade s platnou legislatívou po predložení ponúk. 16.2 Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - §32 ods. 1 písm. f) – verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v súlade s platnou legislatívou po predložení ponúk - doloženým čestným vyhlásením – Príloha č.4. Uchádzač nie je povinný v zmysle § 32, ods. 3 predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), a f), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Netýka sa subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 2.) Zmluva je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami. Zmluva a celý proces verejného obstarávania podlieha schvaľovaciemu procesu a je podmienená jej schválením Poskytovateľom NFP / SO. Táto zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že: a) Zmluva nadobúda účinnosť po ukončení kontroly, ak poskytovateľ NFP / SO (sprostredkovateľský orgán) neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (verejného obstarávania), pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa tejto príručky. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly poskytovateľa NFP / SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková. a b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy. V prípade neukončenia finančnej kontroly (neschválenia procesu verejného obstarávania) poskytovateľom NFP / SO, Objednávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Zhotoviteľovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody. 3.) Predmet zákazky je financovaný zo zdrojov PSK-MIRRI-012-2024-IUI-EFRR. 4.) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO na stránke: https://www.isepvo.sk/ V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.) Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritéria/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6.) Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. „globálny údaj pre všetky podmienky účasti“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil JED-om. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: „Spĺňa požadované podmienky účasti › ÁNO“. 7.) Predmetné verejné obstarávanie zohľadňuje požiadavky spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: • Zelený aspekt a teda toto obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, ktoré je bližšie špecifikované v Metodickom dokumente riadiaceho orgánu pre Program Slovensko č. 7. (Príloha č. 8 SP) a Politikou o nakladaní s odpadmi v obci. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť, aby dielo bolo realizované v súlade s princípom „výrazne nenarušiť“ v súlade s čl. 5 Nariadenia EÚ 2021/241 a spĺňalo všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti energetiky, klímy a životného prostredia, všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti posudzovania vplyvov na životné prostredie, to znamená, že nemôže výrazne narušiť žiaden z environmentálnych cieľov (zmiernenie zmeny klímy; adaptácia k zmene klímy; udržateľné využívanie a ochrana vodných a morských zdrojov; prechod na obehové hospodárstvo; prevencia a kontrola znečisťovania; ochrana a obnova biodiverzity a ekosystémov) uvedených v čl. 17 nariadenia o taxonómii. Úspešný uchádzač musí pri realizácie predmetného diela dodržiavať podmienky uvedené v prílohe súťažných podkladov - Príloha č. 8 – Metodické_usmernenie_RO_k_uplatňovaniu_zásady_DNSH (pomocný dokument) a Príloha č. 8 – Politika nakladania so stavebnými odpadmi.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vodovod Trnavá Hora
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/PLZ/2025
  • Názov : Vodovod Trnavá Hora
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – na rekonštrukcii vodovodu formou výstavby nového vodovodného potrubia ako líniovej vodnej stavby v novej ryhe. Stavba bude tvoriť jeden stavebný objekt: SO-01 Rekonštrukcia vodovodu V rámci tohto stavebného objektu je navrhnuté v II. etape zrekonštruovať vodovod v celkovej dĺžke 1095,00 m v členení vetva A, vetva 1-1, vetva 1-2, vetva 1-3,vetva 1-4, vetva 1-5, vetva 2, vetva 2-1, vetva 2-2 a vodovodné prípojky v celkovej dĺžke 320,00 m v členení vetva 1-1 – 1 ks, vetva 1-2 -10 ks, vetva 1-3 – 3 ks, vetva 1-4 – 3 ks, vetva 1-5 – 11 ks, vetva 2- 6 ks, vetva 2-1 – 4 ks, vetva 2-2 – 3 ks, prípojky k hydrantom – 12 ks. Presný rozsah stavebných prác a podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/ Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 357 367.03
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe potrubných vedení vody a kanalizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45232150, 45112000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie zohľadňuje požiadavky spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: • Zelený aspekt a teda toto obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, ktoré je bližšie špecifikované v Metodickom dokumente riadiaceho orgánu pre Program Slovensko č. 7. (Príloha č. 8 SP) a Politikou o nakladaní s odpadmi v obci. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť, aby dielo bolo realizované v súlade s princípom „výrazne nenarušiť“ v súlade s čl. 5 Nariadenia EÚ 2021/241 a spĺňalo všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti energetiky, klímy a životného prostredia, všeobecne záväzné právne predpisy v oblasti posudzovania vplyvov na životné prostredie, to znamená, že nemôže výrazne narušiť žiaden z environmentálnych cieľov (zmiernenie zmeny klímy; adaptácia k zmene klímy; udržateľné využívanie a ochrana vodných a morských zdrojov; prechod na obehové hospodárstvo; prevencia a kontrola znečisťovania; ochrana a obnova biodiverzity a ekosystémov) uvedených v čl. 17 nariadenia o taxonómii. Úspešný uchádzač musí pri realizácie predmetného diela dodržiavať podmienky uvedené v prílohe súťažných podkladov - Príloha č. 8 – Metodické_usmernenie_RO_k_uplatňovaniu_zásady_DNSH (pomocný dokument) a Príloha č. 8 – Politika nakladania so stavebnými odpadmi.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Trnavá Hora
  • PSČ: 96611
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác
  • Opis podmienky účasti: zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 1.) Splnenie uvedeného uchádzač preukaze predložením: Zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; kontaktných údajov osoby odberateľa/objednávateľa, kde je možné si tieto údaje overiť. Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať – uskutočnenie inžinierskych stavieb na vodovodoch a kanalizáciách) v kumulatívnej hodnote minimálne 700 000,00 € bez DPH. Zoznam stavebných prác bude podpísaný uchádzačom a predložený ako originál alebo úradne osvedčená kópia. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za požadované obdobie, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období. UPOZORNENIE! Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky uchádzač v ponuke identifikuje. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet Zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmé, v akom finančnom objeme boli realizované stavebné práce počas stanoveného referenčného obdobia. Verejný obstarávateľ odporúča, aby predložené dôkazy o plnení potvrdenie odberateľa ktorý nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obsahovali nasledovné údaje: a) meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa, b) názov odberateľa, c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, d) miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) dátum vyhotovenia. Potvrdenie odberateľa, ktorý nebol verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom bude podpísané odberateľom a predložené ako originál resp. úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť predložené referencie u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 2.) Splnenie uvedeného uchádzač preukaze predložením: Stavbyvedúci Minimálne jedna osoba vo funkcii stavbyvedúci pre inžinierske stavby musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre inžinierske stavby (podkategória 24 – potrubné, energetické a líniové stavby) podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších prepisov alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby; podľa platných noriem členského štátu EÚ alebo iných ako členských štátov EÚ na výkon činnosti stavbyvedúceho pre kategóriu inžinierske stavby, - minimálne 5 ročnú prax vo výkone činnosti stavbyvedúceho na inžinierskych stavbách, Uchádzač na preukázanie splnenia vyššie uvedených minimálnych požiadaviek na osobu vo funkcii stavbyvedúci pre inžinierske stavby predloží: - doklad o oprávnení vykonávať činnosť stavbyvedúceho pre inžinierske stavby (podkategória 24 – potrubné, energetické a líniové stavby) vydaný Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) – originál alebo úradne osvedčená fotokópia, resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. - životopis tejto osoby kde preukáže odbornú prax stavbyvedúceho min. 5 rokov (skúsenosti a prax v oblasti inžinierskych stavieb (podkategória 24 – potrubné, energetické a líniové stavby)), predložením profesijného životopisu odborníka, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko odborníka, - súčasná pracovná pozícia a terajší zamestnávateľ. - kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky, - uchádzač v životopise uvedie koľkými rokmi praxe a skúsenostiam stavbyvedúci disponuje v oblasti inžinierskych stavieb. - Čestné vyhlásenie osoby vo funkcii stavbyvedúci pre inžinierske stavby (podkategória 24 – potrubné, energetické a líniové stavby), z ktorého bude vyplývať, či daná osoba je vlastnou kapacitou uchádzača alebo inou osobou podľa § 34 ods. 3 ZVO, resp. iný doklad, z ktorého budú tieto skutočnosti jednoznačne vyplývať.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 3.): Splnenie uvedeného uchádzač preukaze predložením Verejný obstarávateľ požaduje, aby predložil Certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo preukáže, že je registrovaný v Schéme pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS) pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky. Uchádzač môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Oblasť rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať stavebné práce. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalenty dokladov a doklady vystavené inými členskými štátmi EÚ. Uchádzač môže predkladať dokumenty na základe ekvivalentných predpisov v krajine pôvodu. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa predchádzajúcej vety uvedie v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prvej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky v ktorej sa tento doklad nachádza. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. ZVO Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase určeným verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. „globálny údaj pre všetky podmienky účasti“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil JED-om. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: „Spĺňa požadované podmienky účasti › ÁNO“.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH Poradie ponúk bude určené zostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača s najnižšou ponúkanou cenou.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Na základe zmluvy o dielo a následnej fakturácie. Zhotoviteľ sa zaväzuje: a) vykonať Dielo v lehote do 6 mesiacov od odovzdania objektu – budúceho staveniska Zhotoviteľovi, pričom vykonanie Diela v skoršom termíne je možné. b) Dielo vykonané najneskôr v lehote podľa písm. a) odovzdať Objednávateľovi najbližší pracovný deň po skončení realizácie Diela. Upozornenie (ustanovenia zmluvy o dielo): V súvislosti s realizáciou Diela zabezpečí Zhotoviteľ aj poistenie za škody, spôsobené pri vykonávaní Diela a ďalších činností na stavbe Objednávateľovi alebo tretím osobám, ako i poistenie zodpovednosti za vady Diela Zhotoviteľa a poistenie škody spôsobenej Objednávateľovi alebo tretej osobe vadným vykonaním Diela. V zmluve o dielo je zapracovaná požiadavka na zabezpečenie plnenia diela, Čl. XI, realizačná zábezpeka vo výške 5% z ceny diela bez DPH a garančná zábezpeka vo výške 2,5% z ceny diela bez DPH. Ďalšie podmienky zmluvy sú súčasťou prílohy č. 3 - Zmluva o dielo (návrh).
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 23.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční on line.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/548019
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548019
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548019
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Trnavá Hora)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Trnavá Hora)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)