Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej – stavebné práce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej – stavebné práce
Kód zákazky: 548290
Kód oznámenia: 18972 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 478 000,57 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.12.2025 08:00
Vyhlásenie: 2.12.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Kráľovský Chlmec
Adresa: L. Kossutha
07713 Kráľovský Chlmec
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: L. Kossutha Kráľovský Chlmec 07713 Slovensko
Zdroj:

Popis

Účelom projektu je obnova a rekonštrukcia jestvujúceho objektu na ulici Z.Lorántffyovej, v meste Kráľovský Chlmec. Jestvujúci objekt kaštieľa, v ktorom sa aktuálne nachádza ZUŠ pre žiakov základných škôl, je situovaný na východnom úpätí Kráľovských kopcov, priamo pod ruinou hradu. Pred kaštieľom sa na jeho východnej strane nachádza čiastočne oplotený verejný priestor so vzrastlou zeleňou. V dvorovej časti (na západ od kaštieľa) sa nachádza objekt pôvodnej väznice, stavba z konca 19. storočia. Sú v ňom situované učebne. Rozsah: architektonicko – stavebné riešenie, elektroinštalácia, zdravotechnika (rozvody vody, kanál a tech. potrubia v základoch), odberné plynové zariadenie (výmena, inštalácia vykurovacieho systému vrátane zdroja tepla). Navrhovaný stav takmer v plnom rozsahu rešpektuje jestvujúcu prevádzku, pričom priestory prístavby na západnej strane kaštieľa, ktoré budú zachované v plnom rozsahu, nepodliehajú pamiatkovej ochrane. Z dispozície 1.Np bude vypustená najnovšia prístavba garáže a skladu. Na úrovni 1.NP bude z dispozície tak isto vypustená spojovacia chodba na západnej strane dispozície, ktorá prepája hlavný objekt s učebňami v priestoroch bývalej väznice. Dispozičné riešenie ponechávame zachované, v hlavnom objekte budú odstránené iba sekundárne dorábané deliace priečky, pričom dôjde k z opätovnému zjednoteniu rozdelených priestorov. Na úrovni 2.NP bude dispozícia upravená podobne ako 1.NP. Bude odstránené deliace priečkové murivo tak, aby na južnej fasáde boli vytvorené dve väčšie priestory. Tejto úprave bude prispôsobená aj úprava uličnej (južnej) fasády, na ktorej budú vytvorené dve nové okná, na miestach okien pôvodných. Okná budú osadené nad jestvujúcimi otvormi južnej fasády na 1.NP.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Kráľovský Chlmec

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1377756
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Kráľovský Chlmec (ID: 84889)
  • Zákazka: Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej – stavebné práce (ID: 548290)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 980128f0-19ea-41cd-93e1-1a2076b13950
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Kráľovský Chlmec
  • IČO: 00331619
  • DIČ: 2020730437
  • Adresa
  • Ulica: L. Kossutha
  • Číslo: 99
  • Mesto: Kráľovský Chlmec
  • PSČ: 07713
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : používateľ organizácie
  • E-mail: martina.koslabova@kralovskychlmec.sk
  • Telefónne číslo: 056 63 871 053
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6333
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 548290
  • Názov: Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej – stavebné práce
  • Opis: Účelom projektu je obnova a rekonštrukcia jestvujúceho objektu na ulici Z.Lorántffyovej, v meste Kráľovský Chlmec. Jestvujúci objekt kaštieľa, v ktorom sa aktuálne nachádza ZUŠ pre žiakov základných škôl, je situovaný na východnom úpätí Kráľovských kopcov, priamo pod ruinou hradu. Pred kaštieľom sa na jeho východnej strane nachádza čiastočne oplotený verejný priestor so vzrastlou zeleňou. V dvorovej časti (na západ od kaštieľa) sa nachádza objekt pôvodnej väznice, stavba z konca 19. storočia. Sú v ňom situované učebne. Rozsah: architektonicko – stavebné riešenie, elektroinštalácia, zdravotechnika (rozvody vody, kanál a tech. potrubia v základoch), odberné plynové zariadenie (výmena, inštalácia vykurovacieho systému vrátane zdroja tepla). Navrhovaný stav takmer v plnom rozsahu rešpektuje jestvujúcu prevádzku, pričom priestory prístavby na západnej strane kaštieľa, ktoré budú zachované v plnom rozsahu, nepodliehajú pamiatkovej ochrane. Z dispozície 1.Np bude vypustená najnovšia prístavba garáže a skladu. Na úrovni 1.NP bude z dispozície tak isto vypustená spojovacia chodba na západnej strane dispozície, ktorá prepája hlavný objekt s učebňami v priestoroch bývalej väznice. Dispozičné riešenie ponechávame zachované, v hlavnom objekte budú odstránené iba sekundárne dorábané deliace priečky, pričom dôjde k z opätovnému zjednoteniu rozdelených priestorov. Na úrovni 2.NP bude dispozícia upravená podobne ako 1.NP. Bude odstránené deliace priečkové murivo tak, aby na južnej fasáde boli vytvorené dve väčšie priestory. Tejto úprave bude prispôsobená aj úprava uličnej (južnej) fasády, na ktorej budú vytvorené dve nové okná, na miestach okien pôvodných. Okná budú osadené nad jestvujúcimi otvormi južnej fasády na 1.NP.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 478 000.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO").Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo - podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo - podľa § 110 ods. 6 vo väzbe na § 39 ZVO môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED“), alebo - podľa § 110 ods. 6 ZVO môže predbežne nahradiť doklady podľa na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 ZVO predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: - výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO týmito typmi dokladu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej – stavebné práce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 548290
  • Názov : Obnova kaštieľa Z. Lorántffyovej – stavebné práce
  • Opis: Účelom projektu je obnova a rekonštrukcia jestvujúceho objektu na ulici Z.Lorántffyovej, v meste Kráľovský Chlmec. Jestvujúci objekt kaštieľa, v ktorom sa aktuálne nachádza ZUŠ pre žiakov základných škôl, je situovaný na východnom úpätí Kráľovských kopcov, priamo pod ruinou hradu. Pred kaštieľom sa na jeho východnej strane nachádza čiastočne oplotený verejný priestor so vzrastlou zeleňou. V dvorovej časti (na západ od kaštieľa) sa nachádza objekt pôvodnej väznice, stavba z konca 19. storočia. Sú v ňom situované učebne. Rozsah: architektonicko – stavebné riešenie, elektroinštalácia, zdravotechnika (rozvody vody, kanál a tech. potrubia v základoch), odberné plynové zariadenie (výmena, inštalácia vykurovacieho systému vrátane zdroja tepla). Navrhovaný stav takmer v plnom rozsahu rešpektuje jestvujúcu prevádzku, pričom priestory prístavby na západnej strane kaštieľa, ktoré budú zachované v plnom rozsahu, nepodliehajú pamiatkovej ochrane. Z dispozície 1.Np bude vypustená najnovšia prístavba garáže a skladu. Na úrovni 1.NP bude z dispozície tak isto vypustená spojovacia chodba na západnej strane dispozície, ktorá prepája hlavný objekt s učebňami v priestoroch bývalej väznice. Dispozičné riešenie ponechávame zachované, v hlavnom objekte budú odstránené iba sekundárne dorábané deliace priečky, pričom dôjde k z opätovnému zjednoteniu rozdelených priestorov. Na úrovni 2.NP bude dispozícia upravená podobne ako 1.NP. Bude odstránené deliace priečkové murivo tak, aby na južnej fasáde boli vytvorené dve väčšie priestory. Tejto úprave bude prispôsobená aj úprava uličnej (južnej) fasády, na ktorej budú vytvorené dve nové okná, na miestach okien pôvodných. Okná budú osadené nad jestvujúcimi otvormi južnej fasády na 1.NP.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 478 000.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch historických pamiatok alebo pamätníkov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom •bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo uskutočnenie záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, •bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, uskutočnených za posledných (5) päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, (ďalej len rozhodné obdobie), pričom vyhlásením sa rozumie deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku EÚ. Zoznam musí obsahovať uskutočnenie stavebných prác za rozhodné obdobie v kumulatívnej hodnote min. vo výške 450 000 Eur (bez DPH) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať uskutočnenie stavebných prác na objekte - pozemné stavby. •Prepočet cudzej meny na Euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. •Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období, •V prípade, ak zákazka, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval zákazku stavebných prác uchádzač. •Zoznam má obsahovať minimálne: a)názov a sídlo odberateľa, b)číslo zmluvy zverejnenej v CRZ alebo na inom webovom sídle (link na stránku, kde bola zmluva zverejnená) ak je relevantné, c)názov a stručný opis uskutočnených prác d)celkovú cenu zákazky v eur bez DPH, e)relevantnú cenu plnenia (vo finančnom vyjadrení "cena v EUR bez DPH skutočne vykonaných prác na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia). f)obdobie realizácie od – do (mesiac/rok), g)meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, h)číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby. Všeobecné informácie: Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. ZVO. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časť IV Globálny údaj) alebo podľa § 110 ods. 6 ZVO môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena celkom za celý predmet zákazky v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia za záväzky (napr. združenia) zodpovedajú spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.12.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.12.2025
  • Čas otvárania ponúk: 08:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponuky sa uskutoční elektronicky v čase a mieste podľa výzvy zverejnenej vo vestníku VO. Verejný obstarávateľ otváranie ponuky zabezpečí prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponuky systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponuky všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predloženie ponuky. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritéria, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná Zápisnica z otvárania ponuky. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ v rámci systému IS EVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: sídlo verejného obstarávateľa
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 30.03.2026. Zábezpeka je stanovená vo výške: 14 000,00Eur (slovom štrnásť tisíc eur) Spôsob zloženia zábezpeky: -poskytnutím bankovej záruky -poistením záruky alebo -zložením finančných prostriedkov uchádzača na bankový účet verejného obstarávateľa. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosť ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 4 mesiace, a je stanovená do 30.03.2026.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/548290
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548290
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Kráľovský Chlmec)