Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania pre podlimitné zákazky
Identifikátor ÚVO: 1378110
1. Základné údaje
- Organizácia: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky (ID: 22273)
- Zákazka: Servisná podpora Rádiového komunikačného systému (ID: 542355)
- Typ formulára: Súťaž
- Verzia oznámenia : 01
- Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-5
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
- IČO: 30845572
- DIČ: 2020947698
-
Adresa
- Ulica: Námestie generála Viesta
- Číslo: 2
- Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
- PSČ: 83247
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: filip.adamove@mod.gov.sk
- Telefónne číslo: 0960317664
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Opis
- Referenčné číslo: SEVO-244/2025
- Názov: Servisná podpora Rádiového komunikačného systému
- Opis: Predmetom zákazky je servisná podpora zariadení Rádiového komunikačného systému Vzdušných síl OS SR.
- Druh zákazky: Služby
-
4.1.3 Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 203 252
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
-
Hlavná klasifikácia
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Údržba telekomunikačnej infraštruktúry
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
4.1.4 Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vojenské útvary Vzdušných síl OS SR
-
4.2 Informácie o postupe
-
4.2.1 Postup
- Druh postupu: Užšia súťaž
-
4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
-
4.3.1 Maximálny počet častí
- Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Servisná podpora Rádiového komunikačného systému
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-244/2025
- Názov : Servisná podpora Rádiového komunikačného systému
- Opis: Predmetom zákazky je servisná podpora zariadení Rádiového komunikačného systému Vzdušných síl OS SR.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 203 252
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Údržba telekomunikačných zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vojenské útvary Vzdušných síl OS SR
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Bez opcii a obnovení
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Informácie o obmedzenom počte záujemcov
- Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v oddiele B.1 súťažných podkladov
-
Bezpečnostná previerka
- Vyžaduje sa bezpečnostná previerka: áno
- Opis bezpečnostnej previerky: Záujemca musí predložiť platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podľa zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,zákon o ochrane utajovaných skutočností“). Potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa musí obsahovať oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami minimálne stupňa utajenia VYHRADENÉ. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že záujemca pri preukazovaní splnenia tejto podmienky účasti nemôže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, ale predmetným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti musí disponovať sám záujemca. Pokiaľ záujemca využije pri plnení utajovanej časti diela subdodávateľa, je povinný disponovať potvrdením o priemyselnej bezpečnosti aj subdodávateľ. To isté platí aj pri skupine dodávateľov, kde člen skupiny dodávateľov, ktorý sa bude podieľať na plnení utajovanej časti diela, je povinný disponovať požadovaným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti. Pri skupine dodávateľov je však nevyhnutné, aby vedúci člen skupiny dodávateľov disponoval požadovaným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti, nakoľko vedúci člen skupiny dodávateľov je zodpovedný za dodržiavanie všetkých zmluvných a zákonných povinností a koordináciu jednotlivých členov skupiny združenia dodávateľov, prípadne subdodávateľov. Verejný obstarávateľ v súlade s § 129 ods. 4 ZVO uzná predmetné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti u zahraničného záujemcu, vydané príslušným orgánom členského štátu EÚ, len po predchádzajúcom overení platnosti tohto oprávnenia NBÚ v zmysle zákona o ochrane utajovaných skutočností, ak existujúca medzinárodná zmluva neustanovuje inak. Za týmto účelom verejný obstarávateľ požaduje od zahraničných záujemcov preukázať, že je držiteľom platného oprávnenia vydaného príslušným orgánom v krajine sídla záujemcu spolu s dôkazom o predložení žiadosti za účelom overenia platnosti oprávnenia (kópiu originálu potvrdenej žiadosti) na NBÚ.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Žiadosť o subdodávky
- Informácie o subdodávkach: Podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľom
-
Podmienky subdodávok
- Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
- Maximálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý môže dodávateľ zadať subdodávateľom: 100
- Minimálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý musí dodávateľ zadať subdodávateľom: 0
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 08.01.2026
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542355
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542355
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)